Nerad bych se přel s MirkemX, protože si myslím že je to fajn chlap a nemám důvod se s ním nějak dohadovat. Tímto ho zdravím
Ale nedá mi nenapsat nějaký závěr, takový který mi byl jasný už v roce 2010, po legraci s turbem od Olega.
Takováto turba by se vůbec neměla prodávat normálním koncovým zákazníkům, protože evidentně je na nich potřeba spousta práce, pokud vůbec budou někdy normláně fungovat. Oleg to naladit neumí, čili si to musí naladit ten kdo to montuje a nebo ten, kdo to pak výsledně ladí. Pokud si ovšem napočítá za ladění tolik kolik je třeba, tak aby neokrádal sám sebe, tak pro zákazníka je pak nákup takového turba nesmysl a finanční sebevražda.
Jediné kdy to má smysl, je když si zákazník u úpravce objedná nějakou typizovanou-odzkoušenou úpravu, s deklarovanými výslednými parametry a cenou. Pak si s turbem užije ladič, a zákazník za to zaplatí, a vše by mělo skončit slíbeným výsledkem. Pak je to z pohledu zákazníka v pořádku - pokud se tedy do takové akce pustí s ohledem na cenu.
Navíc, honí se tady koně... ale kdo to auto pak opravdu používá s plným plynem v zátěži? Vždať se tu honí 10 koní navíc proti VB, a pak se řeší jak je super spotřeba a jak se s tím dá šetřit... paradox.
Takže kdo chce úpravu, ať si vybere toho, kdo to bude ladit na brzdě, s tím se domluví, jaké komponenty mu doporučí a pak ať shání a nakupuje....