Škoda Octavia ASZ

Toto fórum slouží ke zveřejnění výkonových grafů Vašich vozů.

Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

Ladas píše:No když myslíš tak až ti dojde to tvoje turbo tak to "vadné" rozdělej vezmi si věkoho nezávislého k ruce a najdi co tam je špatně resp. co mohl upravit
Sorry, ale to je nesmysl...

Za prvé si myslím, že člověk, který nemá opravdu velmi bohaté zkušenosti s laděním turb, tak stejně nic moc nepozná.

A za druhé, ať je to jakkoliv, tak nějaké zveřejňování fotodokumentace cizí práce, není podle mě úplně v pořádku (byť je to konkurence). Pokud by s tím strůjce souhlasil, tak je to samozřejmě jiná.
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

z tvého pohledu možná ano ale možná se to časem ukáže...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

Já nevím, mě to celé přijde od začátku divný. Marek tam dal grafy, kde je jasně vidět, že jedno turbo brzdí od 1400 ot a druhé po další úpravě někde od 1100. A pak červeně vykreslí velikánský rozdíl. A ještě argumentuje, že turbo neroztočilo válec, to je přece tak okatý.
Údajně to turbo měl i rozebrané (2x?) a přitom podle mě (Andre bude vědět přesně) tím rozebráním turba v tomto případě rozjebeš totálně veškeré nastavení, které se na ponku dělá blbě, takže když to potom nefungovalo je jasný. Pak z Marka vyleze, že tam něco upravil, aby to nefungovalo ještě víc... No ku.va, co to je?
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Uživatelský avatar
1pavel
Aktivista
Příspěvky: 2166
Registrován: 01 pro 2007, 15:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od 1pavel »

s Olegem se znám a spolupracuji už pár let a rozhodně žádné výměny turb se nekonaly , pouze seřídil červíka a regulaci , na žádné úpravy ze strany mareny nenarazil
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD
Poluxtroj
Sběrač informací
Příspěvky: 39
Registrován: 25 pro 2013, 11:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od Poluxtroj »

Je to naprosto jednoduché.Nevím co tady pořád řešíte.Turbo od Andreho pracovalo hned po namontování a bez problému,jen se udělal nový soft.Tady myslím není co řešit ;) A turbo od Olega jak to vidím já,má a mohlo mít spodek,ale pouze s kouřem což je špatně.Co kouří je na hovno (LOL)
Octavia ASZ
Poluxtroj
Sběrač informací
Příspěvky: 39
Registrován: 25 pro 2013, 11:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od Poluxtroj »

[quote="favo"]A to tu měl jeden problém s tím, že se tu řeší spotřeba :D
Mě z toho tady vychází jen jedno, žádný hybrid, nový VB jasná volba.

Nové VB je jasná volba pokud má člověk špatné VA,protože s dobrým VA se dostaneš přes 170 PS a 400nm a dávat za nové VB 20 tisíc+ soft,aby jsi šel nahoru o cca. 25 PS a 30nm se nevyplatí,už jen proto,že na zvýšení výkonu si zvykneš během pár hodin za volantem a budeš uvažovat,že za stejné peníze jsi mohl mít více ;)
Octavia ASZ
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7589
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

Tak to si nemyslím :) . Chiplá ASZ nejede špatně, ale když se dá VB a velký IC tak je to dost velký rozdíl. Když jsem ze svého sedl do ASZ se 170PS/400Nm, tak se mi zdálo že to "nejede"...
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

Poluxtroj píše:Je to naprosto jednoduché.Nevím co tady pořád řešíte.Turbo od Andreho pracovalo hned po namontování a bez problému,jen se udělal nový soft.Tady myslím není co řešit ;) A turbo od Olega jak to vidím já,má a mohlo mít spodek,ale pouze s kouřem což je špatně.Co kouří je na hovno (LOL)
tohle nikdo neřeší, tak to klidně mohlo být a asi i bylo. Ale prezentovat to jako porovnání dvou turbodmychadel byla od Marka prasárna.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7589
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

Proč? Je tam jasně vidět co a jak funguje, s tím že to evidentně nebylo softem. Nasadilo se druhé turbo a hned fungovalo. Pro mě jasné, stručné, dostatečně průkazné.
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

protože to bylo Markem podané záměrně zkresleně.
Chápu, že se třeba může cítit něco ve smyslu pro dobrotu na žebrotu. Dal turbo, nechodilo jak mělo, snažil se s tím něco udělat a nešlo mu to. Dal jiné turbo, s tím nemusel dělat nic a fungovalo. Chápu, že byl třeba nasranej
Ale co udělal potom je prostě svinstvo, bylo to od něj neprofesionální a lživé. (Když porovná grafy, kde jedno turbo je ok a soft ještě k němu později doladěn s druhým evidentně rozšťouraným a ještě záměrně odbržděným tak, aby to vyšlo blbě.) Toť asi vše
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7589
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

Mám pocit, že s tím "něco" dělal dle rad Olega a Foresta....
Takže to co píšeš je poněkud zavádějící.
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

tak to asi nedělal dobře, protože jsem s tím pak něco udělal já a funguje to skvěle. A o to jde, každý nejsme mistr světa, ale blejt hned okolo sebe dřív, než se ukáže, čím to bylo a kdo za to může, to se nedělá.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

Turgbo prislo od Foresta. To se namontovalo . Prvotni diagnostika nic moc.Na brzde katastrofa. Soft to nevyresil.Prenastaveni turba taky protože cervik byl na doraz . Když jsem to turbo chtěl vice privrit neslo to Regulace byla na svém dorazu. Po rozebrani turba které je na cepech a tim padem není mozne ho pootocit jsem zjistil ze se regulace ma velkou vuli s natacecim prstenci . Další věc je ze se nedoviraji 4 nataceci lopatky je tam vule 3 mm. Za další, k turbu jsem dostal silnejsi vymezovaci krouzek .Ten jsem namontoval ale opiral se o lopatky. tak ze polatky se upravily na silnejsi podložku. Na stole mi to fungovalo bezvadne a po zahrati se zadiralo. Tak ze opet rozborka a vratil jsem uzsi krouzekzpet do turba. Lopatky ale uz byly o 0,2 mm upravene na jinou podložku .
Po opetovne montazi do vozu a diagnostice problém s nastupem ještě vetsi. Tak a ted je ze ty s tim problém nemas. A steloval si to co bylo na dorazu.
Nechapu co se zmenilo v tom postovnim baliku ze to najednou tak ( chodi ) .
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
Uživatelský avatar
vojta_TDi
Přispěvovatel
Příspěvky: 285
Registrován: 19 čer 2011, 13:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od vojta_TDi »

MirekX píše:tak to asi nedělal dobře, protože jsem s tím pak něco udělal já a funguje to skvěle. A o to jde, každý nejsme mistr světa, ale blejt hned okolo sebe dřív, než se ukáže, čím to bylo a kdo za to může, to se nedělá.
a kde bereš tu 100%tní jistotu že s ním oleg před tebou nějak nemanipuloval nebo ti dokonce nedal jiný kus?????
Octavia I. 1.9 TDi PD Combi 4x4 74kw / EGR OFF
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7589
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

Nerad bych se přel s MirkemX, protože si myslím že je to fajn chlap a nemám důvod se s ním nějak dohadovat. Tímto ho zdravím :)

Ale nedá mi nenapsat nějaký závěr, takový který mi byl jasný už v roce 2010, po legraci s turbem od Olega.

Takováto turba by se vůbec neměla prodávat normálním koncovým zákazníkům, protože evidentně je na nich potřeba spousta práce, pokud vůbec budou někdy normláně fungovat. Oleg to naladit neumí, čili si to musí naladit ten kdo to montuje a nebo ten, kdo to pak výsledně ladí. Pokud si ovšem napočítá za ladění tolik kolik je třeba, tak aby neokrádal sám sebe, tak pro zákazníka je pak nákup takového turba nesmysl a finanční sebevražda.
Jediné kdy to má smysl, je když si zákazník u úpravce objedná nějakou typizovanou-odzkoušenou úpravu, s deklarovanými výslednými parametry a cenou. Pak si s turbem užije ladič, a zákazník za to zaplatí, a vše by mělo skončit slíbeným výsledkem. Pak je to z pohledu zákazníka v pořádku - pokud se tedy do takové akce pustí s ohledem na cenu.

Navíc, honí se tady koně... ale kdo to auto pak opravdu používá s plným plynem v zátěži? Vždať se tu honí 10 koní navíc proti VB, a pak se řeší jak je super spotřeba a jak se s tím dá šetřit... paradox.

Takže kdo chce úpravu, ať si vybere toho, kdo to bude ladit na brzdě, s tím se domluví, jaké komponenty mu doporučí a pak ať shání a nakupuje....
Odpovědět

Zpět na „Výsledky Vašeho měření - Grafy“