Noví uživatelé prostudovat jako první! Vytvořený souhrn témat na často probírané dotazy.
Téma mohou zakládat jen moderátoři - pokud máte nápad, kontaktujte Reeshu, nebo Dukese
6LL407183 z Ibizi bych chtěl dát do Fabie combi 1,4MPI. Trochu mě straší ty vibrace u HTP. Nemáte někdo další nové zkušenosti. Neměl bych tam dát spíše ty z A2 8Z0407183 ?
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
6LL z Cupry jsem nechal dát na 1,4MPI a jsem spokojen. Jak už někdo psal "auto jede tam kam chci a ne kam se vrtnou kola díky té vůli. Vibrace či terenkoza nepociťuji a neřeším. A vydrží to určitě víc než 6Q či o málo vylepšené 1K0.
Díky za nápad. A taky díky Ladasovi. Na STK si to pochvalovali a v servisu si poznamenali číslo těch gum.
Huml píše:pokud řešíte problém s utrhávajícíma se zadníma silentblokama předních ramen, nabízí se řešení, pokud neuvažuju silentbloky od powerflexu, kde stojí jeden tuším 1000,-Kč, použít silentbloky z Audi A2 8Z0 407 183, asi 420,-Kč v originále (určitě v neoriginále by šli sehnat levněji)
původní silentblok
a tady jak to vypadá po výměně
predni naprava fabie ma dva silenbloky,
misto toho jednoho tam ted z audi A2 a misto toho druheho? original skoda?
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Ladas píše:Dnes jsem to tedy nandal.Svezení super reakce na změny směru jízdy okamžité,kola necestují při akceleraci ani brždění,kostky a díry bez problémů rychle i pomalu,prahy přes silnici taky ok auto je celkově pevnější,nikde nic nebouchá ani při ostré jízdě a seřízení geometrie naprostá hračka můžu jen doporučit POWERFLEX!
Huml píše:myslím, že když se dají ty silentbloky z S3, bude to pocitově stejný
V cem muzou byt lepsi silenbloky POWERFLEX? kdyz jsou tak drazsi? vudrzi vice? nebo lepe absorbuji razy?
u silenbloku PowerFlex na stabilizotoru se ruzna velikost: 16mm, 17,5mm and 19mm jak mam vedet jaky je na FRS? pripadne o jaky se jedna prumer? ten vnitrni? v autorizovanem servise mi to nebyli ochotni zjistit...
dale mam na predni naprave po smrti kulove cepy, co tad misto originalnich? aby vydrzely vice?
je to o materiálu polyuretan snese víc než jen guma stabilizátor si změř stačí se ohnout když ti to nedovedou v autorizáku povědět podle vinu ale měli by ti to říct ale pán za počítačem se asi špatně vyspal tak máš holt smůlu čepy doporučím origo vydrží nejvíc...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Brouzdal jsem katalogem Febi a jako náhradu za čísla:
- 8Z0 407 183 A a 6LL 407 183 maj podle číslem Febi 29839 náhradu, ale patrně to bude origo jen s vymazanejma znakama vw.
ten silenblok 6LL 407 183 je ktere ulozeni predni nebo zadni?
PowerFlex nema tento dil na fabii, pul roku se nebude vyrabet, tak bych tam mohl zkusit hodit s cupry PowerFlex, jen ony maji uplne jine dily nez fabie...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
kdyz chci dat na auto kvalitni dily, tak nez zajit do autorizovaneho servisu, kde je vsechno drahe, tak muzu jinde koupit FEBI, TRW... bude to stejna kvalita?