Stránka 7 z 9
Napsal: 02 pro 2010, 21:26
od Petráš
Baterka? U feldy asi starter,má velkej odběr

Napsal: 02 pro 2010, 21:32
od slovacek.milos
musíš změřit baterku, kapacitu a zátěžákem pak můžeš jít dál
taky můžeš mít baterku z asie tam nemrzne miloš

Napsal: 02 pro 2010, 21:36
od Petráš
slovacek.milos píše:musíš změřit baterku, kapacitu a zátěžákem pak můžeš jít dál
taky můžeš mít baterku z asie tam nemrzne miloš

Miloši,jak se pozná baterka z asie? Má nejakou zvláštní barvu

Napsal: 02 pro 2010, 21:46
od slovacek.milos
Petráš píše:slovacek.milos píše:musíš změřit baterku, kapacitu a zátěžákem pak můžeš jít dál
taky můžeš mít baterku z asie tam nemrzne miloš

Miloši,jak se pozná baterka z asie? Má nejakou zvláštní barvu

ti to píšu v asii nemrzne tak není na mráz stavěná
zkus víc studovat asii
http://www.youtube.com/watch?v=i-C4HWk4Hpw ,
časem ti všechno dojde

Startování
Napsal: 10 čer 2013, 21:35
od ShockDanny
Mám problém ohledně startování feldy. Když auto stojí a začne pršet, tak poté nemohu nastartovat auto. Třeba až po hodině, co to furt opakuji se auto nakonec vzpamatuje a nastartuje. nechápu čím to může být, skříňka s pojistkami je nová, baterku jsem vyměnil. Myslím si že to může být někde v elektrice, že dochází k nějakýmu skratu, jelikož když neprší a je hezky, tak auto chytá

. Nevíte někdo co s tím

?
Napsal: 11 čer 2013, 06:24
od slovacek.milos
a co to je nemohu nastartovat auto, motor točí a nechytá
motor netočí kontrolky svítí, pohasínají

nafta
Napsal: 21 úno 2015, 11:38
od volf46
ahoj nechcu zakladat zbytečně nové téma kvuli hlouposti, je možné aby stop ventil cvakal a přes to nepouštěl naftu? Jen se chci ujistit že je čerpadlo KO než ho vymontuju na repas, k čerpadlu odvzdušněno, ale z trubek u vstřiků nejde nafta, respektive nestříká, jen to tak pění a trošičku uchcává. Už jsem to zkoušel i startovacím sprejem jestli tam není jen velká vzduchová kapsa, ale nepomohlo to. Jen chytlo na sprej a hned zase zhaslo. Kdyby byl posranej IMMO tak by ani necvakal že?
Díky
Re: nafta
Napsal: 21 úno 2015, 11:55
od slovacek.milos
[quote="volf46"]
pokud je to u feldy tam musíš koupit dvě hadice n vratku i sání zavěsit nahoře za kapotu nalít plné nafty, nejlí i nasadit trychtýř a pak ráno startuj,
u feldy ti spadne nafta termoventilem a problém je jak popsuješ cvakat ti může ventil, prskat nafta a motor nechytne, můžeš měnit tři čerpadaa, a chytne to jen lanostarterem

Napsal: 21 úno 2015, 14:18
od jericho-3
Pokud chytne auto lanostarterem na otočení, nafta je v tom nevinně, ale motor nemá kompresi. Většina dnešních motorů 1,9 D jsou vykopávky, které pod -5 nechytají..Stačí si všimnout, jak často jsou tato témata v zimě..V létě téměř vůbec. Vyhoněná předkomůrka bohužel je jen letní auto..

Napsal: 21 úno 2015, 15:04
od volf46
no na lano to chcu taky zkusit dát, že by to bylo tak moc zavzdušněno? měl jsem to na dílně kde je 20°C a startoval novou baterkou, takže kdyby to nemělo tlaky tak už to nejspíš dávno jede. Žhavení taky OK. Co takhle tam dát zpětný ventil? Ale kam před filtr ? nebo mezi filtr a čerpadlo? Termoventil je co?
Díky
Napsal: 21 úno 2015, 15:35
od slovacek.milos
dej zpětný ventil, dva!!!!!!
http://www.google.cz/url?sa=t&rct=j&q=& ... 5890,d.d2s
ověřený borec, nejlépe to dát k levému zadnímu kolu
já osobně bych investoval do čerpadla mám dvě a nejsem schopný ho namontovat není čas, je to pořádné a konečné řešení!!!!
http://img.sbazar.cz//small/201309/1318 ... 720100.jpg
Napsal: 21 úno 2015, 15:39
od slovacek.milos
Napsal: 21 úno 2015, 15:41
od volf46
nějak nerozumím odpovědi, jak k levému zadnímu kolu, to má být vtip?
Napsal: 21 úno 2015, 16:47
od slovacek.milos
[quote="volf46"]nějak nerozumím odpovědi, jak k levému zadnímu kolu, to má být vtip?[/quo
no když zvedeš auto na zvedák a u levého kola vedou hadice od nádrže a přechází v trubky je tam místo na ty ventily

Napsal: 21 úno 2015, 17:13
od volf46
jo takhle, já že už se vtipkuje
a dát to i na vratku, nebo to je blbost?