Ja to mám asi rovnako, EGR OFF, termostat síce tento rok nový, ale po 5km mám tak cca 50-55 stupňov, po takých 15-17 sa dostanem na 90octaviask píše:-4 von, bez EGR...2 ročný termostat OE, kúri tak po 5km, 90°tak po 17km![]()
![]()
![]()
asi budem najblizsie upravovat mapu pre zhaviace sviečky do vody...
jak se vám ohřívá motor TDi + co venkovní klapka
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 987
- Registrován: 15 črc 2010, 16:45
Odpovědi: 0
Takže v týchto -13 stupňových teplotách sa na 90 dostanem tak po 25km kľudnej jazdy
Chlopi už ste niekto upravovali mapu na žhaviace sviečky do vody , lebo napríklad na 60 stupňov sa to ohreje veľmi rýchlo povecme za takých 5-7km jazdy ale potom už z tých 60km kým to vylezie na 90 trvá ďalších 20km. preto by som chcel upraviť tú mapu aby čo najdlhšie prihrievali do vody

Chlopi už ste niekto upravovali mapu na žhaviace sviečky do vody , lebo napríklad na 60 stupňov sa to ohreje veľmi rýchlo povecme za takých 5-7km jazdy ale potom už z tých 60km kým to vylezie na 90 trvá ďalších 20km. preto by som chcel upraviť tú mapu aby čo najdlhšie prihrievali do vody
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5101
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Odpovědi: 0
Žhavičky na vypínač a je klid. Po 25km máš ručičku kolmo nebo dle VAGu 90°C a teplota oleje? 50km trvá,než se ohřeje,prohřeje olej alespoň na 90°C.
Kolmo ručičku mám po 10km jízdy na pětku po dálnici max.100km/h při naplno puštěném topení a 1 rychlosti větráku. Ale oleji to trvá podstatně déle!!! A ten jinak neohřeješ.
Kolmo ručičku mám po 10km jízdy na pětku po dálnici max.100km/h při naplno puštěném topení a 1 rychlosti větráku. Ale oleji to trvá podstatně déle!!! A ten jinak neohřeješ.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
vadné čidlo teploty ? Octavia 81 kw ASV
Zdravím mám problém s teplotami... čidlo chladiacej kvapaliny vymené za original diel termostat to iste. na fotkach je dnešne rano namerane za studena a potom aj na prevadzkových teplotách. ukazeje to blbosti. Auto dlho žhaví a nestartuje dobre . nedávno som menil kontaktný mostík žhavičou, žhaviče su dobré. Môže to mať vplyv aj na výkon motora, lebo mi to neťahá motor je otupeny, odozva plynového pedálu je opozdéna akcelerácia motora je ako na hladkom diesli. na motore niesu ziadne chyby. Vopred ďakujem za všetky odpovede. 







-
- Aktivista
- Příspěvky: 33747
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
Re: vadné čidlo teploty ? Octavia 81 kw ASV
[quote="Miki_97"] Môže to mať vplyv aj na výkon motora, lebo mi to neťahá motor je otupeny, odozva plynového pedálu je opozdéna akcelerácia motora je ako na hladkom diesli. na motore niesu ziadne chyby.
tak v první řadě se zajímej v bloku měřených hodnot o OO3 O10 a 011 jak ti tlačí podle požadavku turbo a kolik dává váha vzduchu tam je problém s tahem
když je kosa tak lej arktickou naftu a přidávej vif celoročně
tak v první řadě se zajímej v bloku měřených hodnot o OO3 O10 a 011 jak ti tlačí podle požadavku turbo a kolik dává váha vzduchu tam je problém s tahem
když je kosa tak lej arktickou naftu a přidávej vif celoročně
A kdes to čidlo kapaliny kupoval a dostal to správný? Evidentně neukazuje přesně, když hlásí -20,7 a ostatní dvě čidla, nafta a sání, jsou skoro stejně jen na cca -3 ...
Díky tomu by to ale mělo žhavit dýl a přesto to nestartuje dobře, tak prověř naftový filtr a případně málo průchozí ventil na sacím koši na výstupu k motoru v nádrži, je velmi pravděpodobný, že to nemá dost nafty. Dořeš to čidlo teploty ať se tak neliší od ostatních na vychladlém autě.
Pro problémy s výkonem bude třeba udělat následně log.
Díky tomu by to ale mělo žhavit dýl a přesto to nestartuje dobře, tak prověř naftový filtr a případně málo průchozí ventil na sacím koši na výstupu k motoru v nádrži, je velmi pravděpodobný, že to nemá dost nafty. Dořeš to čidlo teploty ať se tak neliší od ostatních na vychladlém autě.
Pro problémy s výkonem bude třeba udělat následně log.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33747
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
a tak to nevím, mám za to že ji mají v hodoníně u OMV,
já naftu 15 let netankuji dělám si ji doma za dvě koruny,
ve strážnici se problémy neřeší max jsem viděl na digitálu -12 a na dílnu vleze 4 auta, a když olejáčky dáš lehce do červena tak si dovedeš představit ty lázně
navíc mám na baráku několik 220 a kdyžtak vytáhneš zástrčku od mého webasta a za půl hodiny
já naftu 15 let netankuji dělám si ji doma za dvě koruny,
ve strážnici se problémy neřeší max jsem viděl na digitálu -12 a na dílnu vleze 4 auta, a když olejáčky dáš lehce do červena tak si dovedeš představit ty lázně
navíc mám na baráku několik 220 a kdyžtak vytáhneš zástrčku od mého webasta a za půl hodiny
