jak se vám ohřívá motor TDi + co venkovní klapka

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Odpovědi: 1
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

octaviask píše:-4 von, bez EGR...2 ročný termostat OE, kúri tak po 5km, 90°tak po 17km :D :D :D

asi budem najblizsie upravovat mapu pre zhaviace sviečky do vody...
Ja to mám asi rovnako, EGR OFF, termostat síce tento rok nový, ale po 5km mám tak cca 50-55 stupňov, po takých 15-17 sa dostanem na 90
senioring1
Přispěvovatel
Příspěvky: 987
Odpovědi: 0
Registrován: 15 črc 2010, 16:45

Příspěvek od senioring1 »

Rovnako sa to hreje aj mne , ale to je cena za ľahkú nohu na plyne .
A3/TDI AGR 66kw/r 1998/EGR OFF .Návšteva servisu je posledný zúfalý pokus o spojazdnenie auta.
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Odpovědi: 1
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Takže v týchto -13 stupňových teplotách sa na 90 dostanem tak po 25km kľudnej jazdy :D

Chlopi už ste niekto upravovali mapu na žhaviace sviečky do vody , lebo napríklad na 60 stupňov sa to ohreje veľmi rýchlo povecme za takých 5-7km jazdy ale potom už z tých 60km kým to vylezie na 90 trvá ďalších 20km. preto by som chcel upraviť tú mapu aby čo najdlhšie prihrievali do vody
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Odpovědi: 0
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

da sa to ;) len som sa do toho este nepustil...a neviem aka je bezpecna hranica aby sme zase tie žhavky nemenili kazdy rok.

+ ono treba aspon skontrolovat ci vobec zhavia!!!!! :D
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Odpovědi: 1
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

No vyzerá to tak, že žhavia, dnes idem pohľadať mapu a uvidíme ako to bude vyzerať.
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7575
Odpovědi: 0
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

chce to ještě egr on, třeba do 70 stupňů a ideálně mít i chladič spalin
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5101
Odpovědi: 0
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Žhavičky na vypínač a je klid. Po 25km máš ručičku kolmo nebo dle VAGu 90°C a teplota oleje? 50km trvá,než se ohřeje,prohřeje olej alespoň na 90°C.
Kolmo ručičku mám po 10km jízdy na pětku po dálnici max.100km/h při naplno puštěném topení a 1 rychlosti větráku. Ale oleji to trvá podstatně déle!!! A ten jinak neohřeješ.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Odpovědi: 1
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

No ja dám po 25km 90 stupňov na vode v pohode pri kludne jazde, a to mám egr off, olej si teda nesledujem ale je mi jasné, že olej sa neohreje tak rýchlo.
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Odpovědi: 1
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

No trvá to dlouho ted v tech mrazech..bohuzel,no.
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Miki_97
Nováček
Příspěvky: 5
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2015, 21:22

vadné čidlo teploty ? Octavia 81 kw ASV

Příspěvek od Miki_97 »

Zdravím mám problém s teplotami... čidlo chladiacej kvapaliny vymené za original diel termostat to iste. na fotkach je dnešne rano namerane za studena a potom aj na prevadzkových teplotách. ukazeje to blbosti. Auto dlho žhaví a nestartuje dobre . nedávno som menil kontaktný mostík žhavičou, žhaviče su dobré. Môže to mať vplyv aj na výkon motora, lebo mi to neťahá motor je otupeny, odozva plynového pedálu je opozdéna akcelerácia motora je ako na hladkom diesli. na motore niesu ziadne chyby. Vopred ďakujem za všetky odpovede. Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33747
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Re: vadné čidlo teploty ? Octavia 81 kw ASV

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="Miki_97"] Môže to mať vplyv aj na výkon motora, lebo mi to neťahá motor je otupeny, odozva plynového pedálu je opozdéna akcelerácia motora je ako na hladkom diesli. na motore niesu ziadne chyby.


tak v první řadě se zajímej v bloku měřených hodnot o OO3 O10 a 011 jak ti tlačí podle požadavku turbo a kolik dává váha vzduchu tam je problém s tahem

když je kosa tak lej arktickou naftu a přidávej vif celoročně
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

A kdes to čidlo kapaliny kupoval a dostal to správný? Evidentně neukazuje přesně, když hlásí -20,7 a ostatní dvě čidla, nafta a sání, jsou skoro stejně jen na cca -3 ...
Díky tomu by to ale mělo žhavit dýl a přesto to nestartuje dobře, tak prověř naftový filtr a případně málo průchozí ventil na sacím koši na výstupu k motoru v nádrži, je velmi pravděpodobný, že to nemá dost nafty. Dořeš to čidlo teploty ať se tak neliší od ostatních na vychladlém autě.
Pro problémy s výkonem bude třeba udělat následně log.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Miloši a kde se arktická nafta dá koupit? :)
nepropadat panice...
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33747
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

a tak to nevím, mám za to že ji mají v hodoníně u OMV,
já naftu 15 let netankuji dělám si ji doma za dvě koruny,

ve strážnici se problémy neřeší max jsem viděl na digitálu -12 a na dílnu vleze 4 auta, a když olejáčky dáš lehce do červena tak si dovedeš představit ty lázně
navíc mám na baráku několik 220 a kdyžtak vytáhneš zástrčku od mého webasta a za půl hodiny :)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“