Stránka 7 z 44

Napsal: 25 čer 2008, 18:31
od Tomasek1234
Procpak tam asi ten ERG davali? Aby to vic zralo? Myslim ze ne.

Napsal: 25 čer 2008, 19:24
od Vecernicek
Tomasek1234 píše:Procpak tam asi ten ERG davali? Aby to vic zralo? Myslim ze ne.
ke? (LOL) (rofl) (offtopic)

Napsal: 25 čer 2008, 22:18
od Schöny#7
Ja myslel ze tam davali EGR (LOL) Ne nic ve zlym ;) Davaj ho tam kvuli emisim..to je cely.. :)

Napsal: 29 čer 2008, 16:41
od cutik
mam motor Ahf 81kw Bora
Bude tedy nekdo tak hodny a da sem navod s fotkou? :-)

Napsal: 29 čer 2008, 17:30
od misoVW
navod je ten isty ako na GolfIV a Octavia I.

Napsal: 29 čer 2008, 19:37
od cutik
misoVW píše:navod je ten isty ako na GolfIV a Octavia I.
jo to je mi jasne...a kdepak ten navod je? z te fotky co je v tomhle threadu,sem to nepochopil

Napsal: 29 čer 2008, 19:52
od misoVW
cutik píše:
misoVW píše:navod je ten isty ako na GolfIV a Octavia I.
jo to je mi jasne...a kdepak ten navod je? z te fotky co je v tomhle threadu,sem to nepochopil
Treba hladat, je to tu x krat. Napr.: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=9979

Napsal: 29 čer 2008, 20:45
od Vasekk
Má někdo zaslepený EGR na AWX? :?

Napsal: 03 črc 2008, 20:01
od Rudolf Diesel
Hobby píše: jsou popsány v ESI Sis nebo servisním manuálu Škoda originál.
Co je ESI Sis?

Napsal: 06 črc 2008, 21:20
od Bob1795
nazdarek, ma nekdo zaslepeny EGR na motoru AFN? dnes jsem se na to dival, nevim, zda mam dat plech mezi hadici a vstup do egru, nebo staci jen zaslepit podtlak co ho ovlada? Prece kdyz nebude zadny podtlak, egr zustane zvareny. tohle se mi jevi jako jednodussi varianta (ne ze by ta druha byla slozita) :-)

Napsal: 06 črc 2008, 21:27
od turbo kamna power
Bob1795 píše:nazdarek, ma nekdo zaslepeny EGR na motoru AFN? dnes jsem se na to dival, nevim, zda mam dat plech mezi hadici a vstup do egru, nebo staci jen zaslepit podtlak co ho ovlada? Prece kdyz nebude zadny podtlak, egr zustane zvareny. tohle se mi jevi jako jednodussi varianta (ne ze by ta druha byla slozita) :-)
samozřejmě máš pravdu, jenže to EGR už má něco za sebou, takže nemusí zrovna stokrát těsnit, zaslepení tý trubky co jde z výfuku je jistota ;)

Napsal: 07 črc 2008, 13:26
od Vecernicek
lepší je plech, jelikož se ti egr ventil bude otvírat a zavírat a nezasekne se nv jedné poloze. když ho pak budeš třeba kvůli emisim sprovozňovat vyndáš plech a jedeš dál. Když bude zaseklý celý egr tak ho budeš muset vyčistit rozchodit apod... (crazy)

Napsal: 10 črc 2008, 18:37
od pepiknet
tak já jsem zaslepil plechem a hadičku taky,protože mám nalítáno 150 000km,motor AHF 81kw a vypadalo to takhle:Obrázek
Obrázek[/img]

Napsal: 10 črc 2008, 19:07
od Golfisko
pepiknet píše:tak já jsem zaslepil plechem a hadičku taky,protože mám nalítáno 150 000km,motor AHF 81kw a vypadalo to takhle:
http://img247.imageshack.us/img247/24/p7010288qb4.jpg
No fuuuuuuuuuuuuuuuj, ať záslepka dobře slouží :-D

Napsal: 10 črc 2008, 19:11
od Golfisko
Schöny#7 píše:Ja myslel ze tam davali EGR (LOL) Ne nic ve zlym ;) Davaj ho tam kvuli emisim..to je cely.. :)
To by člověk musel měnit i katík, auto bez EGR je 100x ekologičtější než nějaká vejtřaska se studeným motorem (noteeth)