Napsal: 25 čer 2008, 18:31
Procpak tam asi ten ERG davali? Aby to vic zralo? Myslim ze ne.
Auta, auta, auta..
https://www.dieselpower.cz/forum/
ke?Tomasek1234 píše:Procpak tam asi ten ERG davali? Aby to vic zralo? Myslim ze ne.
Ne nic ve zlym jo to je mi jasne...a kdepak ten navod je? z te fotky co je v tomhle threadu,sem to nepochopilmisoVW píše:navod je ten isty ako na GolfIV a Octavia I.
Treba hladat, je to tu x krat. Napr.: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=9979cutik píše:jo to je mi jasne...a kdepak ten navod je? z te fotky co je v tomhle threadu,sem to nepochopilmisoVW píše:navod je ten isty ako na GolfIV a Octavia I.
Co je ESI Sis?Hobby píše: jsou popsány v ESI Sis nebo servisním manuálu Škoda originál.
samozřejmě máš pravdu, jenže to EGR už má něco za sebou, takže nemusí zrovna stokrát těsnit, zaslepení tý trubky co jde z výfuku je jistotaBob1795 píše:nazdarek, ma nekdo zaslepeny EGR na motoru AFN? dnes jsem se na to dival, nevim, zda mam dat plech mezi hadici a vstup do egru, nebo staci jen zaslepit podtlak co ho ovlada? Prece kdyz nebude zadny podtlak, egr zustane zvareny. tohle se mi jevi jako jednodussi varianta (ne ze by ta druha byla slozita)
No fuuuuuuuuuuuuuuuj, ať záslepka dobře sloužípepiknet píše:tak já jsem zaslepil plechem a hadičku taky,protože mám nalítáno 150 000km,motor AHF 81kw a vypadalo to takhle:
http://img247.imageshack.us/img247/24/p7010288qb4.jpg
To by člověk musel měnit i katík, auto bez EGR je 100x ekologičtější než nějaká vejtřaska se studeným motoremSchöny#7 píše:Ja myslel ze tam davali EGRNe nic ve zlym
Davaj ho tam kvuli emisim..to je cely..