Napsal: 16 úno 2011, 10:14
kozelpub: myslím, že v tom STIčku byl ten ostřik IC na tlačítko. Takže jsi to tam pustil kdy jsi potřeboval, třeba při předjíždění.

tak takhle to je, já myslel že ta voda jde do sáníForest píše:... a ze je to napriklad v pripade navyseneho vykonu treba, protoze ta koncepce intercooleru nad motorem je zcestna (resp. je dimenzovana jen na seriove pouziti). Netusim, zda 2. nebo 3. valec to maji v pripade zvyseni vykonu odnaset. Kazdy vi, ze chce-li jit s vykonem u "stareho" STI vys, musi dat FMIC.
Jinak pro pobaveni foto z mych "kravskych" let
Nevyhoda byla jen jedina: mokre kolo, jinak to bylo v lete rozhodne znat (minimalne dle VAGu).
proto mi to bylo tak divný, fakt to funguje?Jsou dva postupy, jeden je externi ochlazovani formou ostriku IC a druhy interni, kdy se to strika do sani (narozdil od toho prvniho se jedna o mlhovinu).Golf-GT píše:tak takhle to je, já myslel že ta voda jde do sáníproto mi to bylo tak divný, fakt to funguje?
kdybych dal do kufru 5O-sáti litrovej sud a stříkal to tam pořád určitý km tak se teplota hodně projeví?Forest píše:Jsou dva postupy, jeden je externi ochlazovani formou ostriku IC a druhy interni, kdy se to strika do sani (narozdil od toho prvniho se jedna o mlhovinu).Golf-GT píše:tak takhle to je, já myslel že ta voda jde do sáníproto mi to bylo tak divný, fakt to funguje?
A ano, v lete to bylo vskutku znat ... njn, nelze se divit, voda precijen odvadi teplo vic nezli samotny vzduch ... fyziku neocuras. Na to, ze tam byly pouzity pomerne nevhodne trysky to melo az prekvapive rozumny ucinek ... nicmene necekejte desitky stupnu, toto neni nitro
Rozhodne se to projevi ... budes mit o zhruba o 15% vetsi vahu, takze Ti to min pojede. Navic, netusim, kde jsi prisel k tem 50lGolf-GT píše:kdybych dal do kufru 5O-sáti litrovej sud a stříkal to tam pořád určitý km tak se teplota hodně projeví?
jasný, chápu že není taková spotřeba takový vody, ale aby to bylo znát tak bych to zapl aby to stříkslo pořád, teď mám na golfu zatím seriový cooler, tak to ozkoušet než to předělám na větší, mám doma z O2 jestli bude vubec stačit, hlavně ještě nevím jak ho tam napasuju, plán je zatím takový že rozřežu chladičovou stěnu a zavaří ho do ní, jako chladič vody dám menší z G2Forest píše:Rozhodne se to projevi ... budes mit o zhruba o 15% vetsi vahu, takze Ti to min pojede. Navic, netusim, kde jsi prisel k tem 50lGolf-GT píše:kdybych dal do kufru 5O-sáti litrovej sud a stříkal to tam pořád určitý km tak se teplota hodně projeví?Ta fotka je z momentu, kdy jsem to testoval bez nastartovaneho motoru, proto je to tak hrozne mokry, jinak je potreba jen poprasek, takze je spotreba vyrazne nizsi a vystacite si s nadobkou na ostrikovace.
Vazeni, pochopte, ze tento system se vyplati predevsim v pripadech, kdy intercooler nestiha, takze pri vyssim zatizeni. Ja jsem toto pouzival predevsim na sprintech, kdy nebylo mozne naporem vzduchu ochladit prudce ohraty intercooler.
co to je 54 KG?kozelpub píše:1l vody = 1 kgtakze
![]()
neslo by udelat na polohu plynu ?:P ze do nake polohy off a dejme tomu od 3/4 on ? a spusti se sprcha? (samozrejme aj manualny off )
niekdo s auta vybere rezervu, videl som aj plexo miesto skla vzadu ( iste vw lupo zo slovenskaGolf-GT píše:co to je 54 KG?kozelpub píše:1l vody = 1 kgtakze
![]()
neslo by udelat na polohu plynu ?:P ze do nake polohy off a dejme tomu od 3/4 on ? a spusti se sprcha? (samozrejme aj manualny off )
je to jako když jedu ve dvou, ani ne a nějak výrazně to nepociťuju, jde o to aby to tak nehulilo, zatím to nehulí, ale je zima žj...turbo kamna power píše:by ses divil jak je 50kg znát na dynamice, podle mých pocitů dost. Někde jsem slyšel, že 7kg odlehčení na autě má podobný efekt jako 1 kůň výkonu motoru nahoru. Orientačně si myslim že to tak +- bude, samozřejmě, jen do určité míry.
to je originál intercoooler na tý alfině? proč to není obrácený trychtýř aby nahnali co nejvíc vzduchu? má to nějaký význam?Ivanek007 píše:tady se vstrikuje metanol... http://www.youtube.com/watch?v=hCRTF4b-sP4
zde pekna turbina
http://www.youtube.com/watch?v=BZoymnZR ... re=related