Stránka 7 z 17
Napsal: 22 bře 2013, 16:25
od toefuk
uz tu niekto spominal, spojit spiatocku cerpadla s privodom, keby sa nafta zo spiatocky najskor prehnala neakym malym chladicom, nemusel by to byt az tak zly napad. Len co v zime??
Napsal: 22 bře 2013, 16:42
od Leon/kissiakos
a dobrym aditivom to v zime nebude problem..
Napsal: 22 bře 2013, 16:46
od r.martinec
[quote="Leon/kissiakos"]napcham toto do leona ?
ty to tam na svou konfiguraci asi potřebovat nebudeš.
Napsal: 22 bře 2013, 17:58
od Leon/kissiakos
nebudem, ale chcem to tam pre istotu dat..
Napsal: 22 bře 2013, 18:38
od r.martinec
Leon/kissiakos píše:nebudem, ale chcem to tam pre istotu dat..
tak tam nedávej to co máš na fotce

Napsal: 22 bře 2013, 18:52
od Leon/kissiakos
ano viem, pomilil som sa a dal som tam zly oobrazok.. pojdem tam druhy odkaz co som sem pridal..
Napsal: 24 bře 2013, 11:56
od JohnnyBOSS
Tak ja uz to mam v aute. Motor zmenil chod, neni tak tvrdej a to rotacni cerpadlo uz vubec neni slyset. Predtim to rachotilo jak krava

hadicky u filtru jsem nijak neprepojoval a zatim nic nevystrelilo, mam to cca tyden

plus jsem zapojil pres pojistku na svorku x75 a kostru jsem vzal z kostriciho bodu v pravym B sloupku

Napsal: 24 bře 2013, 12:08
od Leon/kissiakos
tak zase stahovacky na hadicky nie je problem dat... ani ten filter nie je problem urobit... ale tak ak je to zbytocne tak naco to prerabat.. necham stary filter a dam len stahovacky nejake pekne.. plus vymenim hadicky..
Napsal: 24 bře 2013, 12:42
od TDI tech
Nechaj vsetko origo, aj filter a j eskapasky zase riesis kokotiny, jedine o co mam strach su prepadove hadicky zon vstrekov, ale zatial drzia a to som uz na tych povodnych zopar 10siatok tisic km spravil. To cerpadlo v PD je podavcia nie je to palivova pumpa. Roby nanajvys tak 2Bar tlaku standardne 1-1.5Bar, ale ma velke prietocne mozstvo za jednotku casu. A navyse ho napojis na kontrolku mazania takze bude podavat naftu len pokial bezi motor, cize pri zapnutom kluci a vypnutom motore nic nehrozi. Keby si tam dal palivove cerpadlo z benzinoveho motora, tak by ti tie hadice zhadzovalo aj mozno roztrhlo naftovy filetr, pretoze natvrdo to cerpadlo natlaci aj 8Bar (pracovny tlak ma standartne okolo 3Bar).
Napsal: 24 bře 2013, 12:50
od r.martinec
[quote="TDI tech"]jedine o co mam strach su prepadove hadicky
a kdyby jsi měl takto udělaný filtr,tak o ně mít strach nemusíš.hadička může začít téct vždy,ale pokud necháš původní filtr je větší pravděpodobnost
Napsal: 24 bře 2013, 14:05
od Leon/kissiakos
ok..dik za rady
Napsal: 24 bře 2013, 18:06
od Smoke
Pd pumpa dava kolem 0,5b
Napsal: 24 bře 2013, 20:50
od bahno
Ja mam na Are podavaciu pumpu z 1203ky.Ma vstup aj vystup rurky.tak som to len napojil do hadicky.Tlak to nema velky,ale rotacnemu cerpadlu to velmi pomohlo.Motor Mitsubishi 2.5td.
Napsal: 25 bře 2013, 11:37
od JohnnyBOSS
tak už mám první závadu
Nevím, jestli je to tím podávacím čerpadlem (mám ho týden). ale z ničeho nic, to začalo špatně startovat, respektive chytne to hned, ale po startu vyletí otáčky na cca 1800 a postupně to klesá v doprovodu divnyho rachotu, co je slyšet někde od motoru. Pak po par vteřinách otáčky klesnou na spravnou hodnotu, ale auto nema vykon, má to tak 60 koní, jak kdyby nešlo turbo

Dle budíku tlaku turba turbo pracuje, ale je problém i při plnym plynu udržet tlak 1Bar.
Takhle divně to startuje jen když je to teplý, nebo aspon trochu zahřátý. Studený to startuje normálně, výkon to ale taky nemá

Napsal: 25 bře 2013, 14:49
od Pája 19
A když tu podávačku odpojíš od napětí tak to dělá co?