IC Seat Ibiza???
Moderátoři: šulda, Moderátoři
To som mu chcel aj ja napisat ale nakoniec som napisal ze ma nepochopil.SKusim to inak ked chcem nafukat pneumatiku z auta kompresomrom co ma tlak 10 bar tak to netrva dlho asi tak cca par sekund na tlak 3 bar.Ak by som chcel nafukat pneu na kamion na 3TDIPOWER píše:Ale když je objem větší o 5 litrů, nezapomeň, že nestačí tam prostě dostat 5 litrů vzduchu. Ještě ho musíš stlačit na třeba 2 bary!!!! A to je panečku litrů!!!!
bar. tak by to netrvalo par sekund ale mozno aj 1 az 2 minuty.Ako uz bolo pisane pri kazdom preradeni a opetovnom pridani plynu sa to az prejavi.Klasicke porovnanie je 1,9 tdi 96Kw a 2tdi 103 kw.Mali by mat rovnake turba ale 2 tdi ma vecsi IC a ked pridas nejde hned ako zluku ako chodi 1,9.A o opaku ma nepresvedci nikto bo mam 2 tdi a vozil som sa na 1,9 a jednoducho ma lepsi nastup potom je to uz asi rovnake.
VW Passat B5 1.9 TDI syncro 320Nm 155Ps
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
ja jsem teda nemeril rozdily na vystupu a vstupu, coz je skvelej napad a urcite by me ta informace zajimala, nic mene, kdyz sem popravil turbo a resil co sem podelal, kdyz se k tomu chovam jako clovek znaly a ne jako hovado, zajel sem k Holzovi, abychom to potrubi nafoukli, jeden konec na sani turba (cili sel vzduch i pres vrtuli) a druhy konec pred sanim. cili cela cesta vcetne IC. kdyz sme to kopresorem nafoukli na 2bary, tak ty 2bary tam byly hned, zadna dvousekundova prodleva apod. spis by me zajimalo, kdyz uz se to rozpitvavame do malickosti, proc my teda bylo doporuceno zvetsit prumer potrubi za 60mm, pokud bych instaloval napr GT2052 ? to jsou prece dalsi litry navic ne, pokud uvazim, ze delka vedeni bude obdobna. a s tim plnenim od spoda, turbo na volnobeh neco malo tlaci ne ? kolem 0,2bar jestli si dobre pamatuju.
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
Misík píše:To som mu chcel aj ja napisat ale nakoniec som napisal ze ma nepochopil.SKusim to inak ked chcem nafukat pneumatiku z auta kompresomrom co ma tlak 10 bar tak to netrva dlho asi tak cca par sekund na tlak 3 bar.Ak by som chcel nafukat pneu na kamion na 3TDIPOWER píše:Ale když je objem větší o 5 litrů, nezapomeň, že nestačí tam prostě dostat 5 litrů vzduchu. Ještě ho musíš stlačit na třeba 2 bary!!!! A to je panečku litrů!!!!
bar. tak by to netrvalo par sekund ale mozno aj 1 az 2 minuty.Ako uz bolo pisane pri kazdom preradeni a opetovnom pridani plynu sa to az prejavi.Klasicke porovnanie je 1,9 tdi 96Kw a 2tdi 103 kw.Mali by mat rovnake turba ale 2 tdi ma vecsi IC a ked pridas nejde hned ako zluku ako chodi 1,9.A o opaku ma nepresvedci nikto bo mam 2 tdi a vozil som sa na 1,9 a jednoducho ma lepsi nastup potom je to uz asi rovnake.
sory ale srovnávat to s nafukováním pneu (přes ventilek) je blbost. no a srovnávat 2 zcela odlišné motory taky nejde (každý má jiné nastavení) a po pravdě, nejlepší reackí jsou známe 1.9 (ať rotačka tak PD).
2.0 už ne.
to bidrs: co jsi měl za vedení a IC, protože rozdíl 0.2b si mi zdá dost.
já má trubky 57mm vnitřně
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Větší průměr = menší třecí stráty , já bych dal 60mm ,ale letos se do toho ještě nepustímflekyc píše:ja jsem teda nemeril rozdily na vystupu a vstupu, coz je skvelej napad a urcite by me ta informace zajimala, nic mene, kdyz sem popravil turbo a resil co sem podelal, kdyz se k tomu chovam jako clovek znaly a ne jako hovado, zajel sem k Holzovi, abychom to potrubi nafoukli, jeden konec na sani turba (cili sel vzduch i pres vrtuli) a druhy konec pred sanim. cili cela cesta vcetne IC. kdyz sme to kopresorem nafoukli na 2bary, tak ty 2bary tam byly hned, zadna dvousekundova prodleva apod. spis by me zajimalo, kdyz uz se to rozpitvavame do malickosti, proc my teda bylo doporuceno zvetsit prumer potrubi za 60mm, pokud bych instaloval napr GT2052 ? to jsou prece dalsi litry navic ne, pokud uvazim, ze delka vedeni bude obdobna. a s tim plnenim od spoda, turbo na volnobeh neco malo tlaci ne ? kolem 0,2bar jestli si dobre pamatuju.


G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp
G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
- Stingray
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 492
- Registrován: 21 dub 2006, 13:35
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Misík píše:To som mu chcel aj ja napisat ale nakoniec som napisal ze ma nepochopil.SKusim to inak ked chcem nafukat pneumatiku z auta kompresomrom co ma tlak 10 bar tak to netrva dlho asi tak cca par sekund na tlak 3 bar.Ak by som chcel nafukat pneu na kamion na 3TDIPOWER píše:Ale když je objem větší o 5 litrů, nezapomeň, že nestačí tam prostě dostat 5 litrů vzduchu. Ještě ho musíš stlačit na třeba 2 bary!!!! A to je panečku litrů!!!!
bar. tak by to netrvalo par sekund ale mozno aj 1 az 2 minuty.Ako uz bolo pisane pri kazdom preradeni a opetovnom pridani plynu sa to az prejavi.Klasicke porovnanie je 1,9 tdi 96Kw a 2tdi 103 kw.Mali by mat rovnake turba ale 2 tdi ma vecsi IC a ked pridas nejde hned ako zluku ako chodi 1,9.A o opaku ma nepresvedci nikto bo mam 2 tdi a vozil som sa na 1,9 a jednoducho ma lepsi nastup potom je to uz asi rovnake.
Najprv si treba uvedomit konstrukcne rozdiely motora 8V a 16V u 16V su totiz druhy kanalov jeden virovy a druhy rovny priamy kanal takze necakaj ze to bez toho aby si vedel vypinat priamy kanal bude tahat odspodu ako stara 8V
...to be or not to be... - faster
[qu
to bidrs: co jsi měl za vedení a IC, protože rozdíl 0.2b si mi zdá dost.
já má trubky 57mm vnitřně[/quote]
já mam vnitřní 50mm ale zbytečne dlouhý vedení protože jsem to dělal narychlo a neměl ještě moc zkušeností ale už je to lepší
takže budu zkracovat asi o 90cm.. mam budík před FMIC a ukazuje ve špičce až 1.4 bar..jen vteřinku a za FMIC 1.2 bar podle vagu..
to bidrs: co jsi měl za vedení a IC, protože rozdíl 0.2b si mi zdá dost.
já má trubky 57mm vnitřně[/quote]
já mam vnitřní 50mm ale zbytečne dlouhý vedení protože jsem to dělal narychlo a neměl ještě moc zkušeností ale už je to lepší

seat cordoba 1.9TDi-ALH 66kw
Tak je hotovo
nějakou větší turbodíru jsem nezaznamenal...má to hlubší zvuk a připadá mi,že to líp tahá ve vyších otáčkách...Pokud někomu trubky něco připomýnají...tak ano je to z dopravní značky (hliník)
Na vstupu do chladiče je trubka pěkně horká a výstup studenej
saabtuning je dobrej!!
Ještě nějaký foto..třeba pro inspiraci








Na vstupu do chladiče je trubka pěkně horká a výstup studenej

Ještě nějaký foto..třeba pro inspiraci







BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER