Stránka 7 z 8

Napsal: 05 led 2012, 21:54
od sikin1987
peopleman píše:A jaký vliv má nafta na turbo?? :?
protoze autorizovany servis jsou banda debilu co obelhava zakazniky.

Napsal: 06 led 2012, 12:53
od wwkkk
sikin1987 píše:
peopleman píše:A jaký vliv má nafta na turbo?? :?
protoze autorizovany servis jsou banda debilu co obelhava zakazniky.
Přesně tak.

Jinak co se týčě šelky to co se u nas prodává jako wpower je v německu nebo rakousku normalni nafta .
Osobně vyskoušeno dřiv jsem jezdil německo docela často vždy byly menši spotřeba než na naftu nu nas .
Neni ale nadto když si doma něco namichaš a jezdiš za rozumnou cenu něž tankovat u nas tak rači něco uvařim

Napsal: 06 led 2012, 14:22
od sikin1987
podle testu v CR v myslim v roce 2009 nebo 10 ted nevim mel V-POWER dokonce horsi hodnoty nez normalni nafta od SHELL. Narozdil od benziny,ktera ma uz u normalni nafty podstatne nine hodnoty a vseci si ji jen chvali. Treba AGIP ma taky celkem velkou reklamu na zazracne ucinky a ta nafta je strasna.

Napsal: 06 led 2012, 20:38
od MirekX
sikin1987 píše:
peopleman píše:A jaký vliv má nafta na turbo?? :?
protoze autorizovany servis jsou banda debilu co obelhava zakazniky.
obzvláště u 1,4 TDI,kde pravděpodobně bude obtokové turbo.....

Napsal: 06 led 2012, 21:29
od peopleman
To vodní kámen vám rozbil turbo.. (rofl)

Napsal: 10 led 2012, 10:16
od Vecernicek
No nafta i olej se ti dostane přeci do výfuku a pokud nemáš ucpanej EGR ventil tak se ti dostane do turba kde začne hořet a poškodí turbo... To je přeci všem jasný. Nebo je možná i druhá varianta a to že ti netěsní kroužky na jednom z válců a nafta se dostává do oleje a poté přes chladící a mazací potrubí do turba kde zpusobí změnu viskozity oleje.

Ovšem obojí se mě zdá při tom množství které by mohlo něco udělat jako sci-fi star trek (crazy)

Napsal: 01 říj 2012, 20:33
od majklik
Supr, takže zítra už se nestavím u AGIP, ale jedu rovnou na Benzinu.
Díky kluci.

Napsal: 02 říj 2012, 14:44
od zero1724
od te doby co bydlim v Nemecku, tankuju jedine Aral, predtim jsem jezdil naftu od benziny s aditivama a blikalo zhaveni, spatne starty i s VIF, ted bez aditiv aral diesel a motor si prede.

Napsal: 06 říj 2012, 18:57
od Fahrer
zero1724 píše:od te doby co bydlim v Nemecku, tankuju jedine Aral, predtim jsem jezdil naftu od benziny s aditivama a blikalo zhaveni, spatne starty i s VIF, ted bez aditiv aral diesel a motor si prede.
Tak tos měl spíš smůlu na pumpu. Benzinu totiž beru jako jednu z nejspolehlivějších.

Napsal: 06 říj 2012, 20:28
od zero1724
smutný na tom všem je, že strejda měl pumpu, před 5 lety a na druhé stranně silnice byla druhá pumpa a lidi řikali, že ta jeho je daleko lepší, než ta na druhé straně, auta lépe startují, jedou atd...ten co měl tu pumpu naproti, byl jeho kamarád a naftu i benzín jim vozila jedna a ta samá cisterna :D, německá nafta neni česká, to je jasný no... to mi sere

Napsal: 06 říj 2012, 21:01
od Fahrer
Jj, kdysi jsem četl nějaký test prémiových paliv. A německý Aral vyšel úplně nejlíp. Taky u něj v D tankuju. U nás pak trojice Ono, Omv a Benzina.

Napsal: 07 říj 2012, 16:35
od zero1724
kdyz jsme u toho ono, tak ma palivo dle me stejne kvalitni jako shell atp... nikdy jsem s tim nemel problem...

Napsal: 07 říj 2012, 19:46
od Fahrer
Ono je v pohodě. Jezdím přes msto, kde je Ono a 2 shellky a pokud na onu není fronta, tak jedu radši tam. Když shellky zlevnily, tak jsem očekával, že fronta na oni zmizí. Ale nestalo se tak. Takže nejsem sám, kdo jim věří.

Napsal: 07 říj 2012, 20:23
od Lupino
borelli píše:Na pumpě OMV vidím na stojanu MaxxMotion Diesel, zkoušel to někdo z vás ? Aby to nebylo placebo jako Shell diesel extra ultra power v českém provedení...
placebo to určitě není teď jsem ji dojezdil,mé poznatky chod motoru bych řekl tiší starty opravdu jen na okulení,reakce na plyn bych řekl rychlejší tod mé poznatky akorat ted jsem dočetl test naft a ma horší mazivost ale do tolerance se vleze ;) ale než davat 40kč za litr jedu radši na shellku za 34,50 (LOL)

Napsal: 03 lis 2012, 18:41
od jirkastrachota
jednou jsem zkusil w-power diesel do tdi a jediné zlepšení byl lehce tišší chod, tot vše. a když v zimě jezdíme na výjezdy na zamrzlou naftu, tak 80% tankuje shell, patnáct se vysralo na filtr, a zbytek něco jiného. (hm)