Roztahující se hydra,už jsme na stopě:-)

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Odpovědi: 0
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

pan Lorenc píše:olej je novej 10w40 i filtr. vzhledem k těm kritickým otáčkám posazenejm pořád do stejný roviny se bojím spíš o toho Lukase, kdyby bylo něco špatně s kompresním prostorem tak by to spektrum krize bylo asi ůplně jinak posazený ne? jak se přehoupnu přes 3500 tak jde pěkně až do asi5500 ale to už brečím a dělám to jen kvůli tomuto výzkumu. Možná to klepání a ty otáčky jsou dvě věci na sobě nezávislé a při tom maléru odešli dvě věci-zdvihátka a Lukas nebo jestli, teď mě ještě napadlo zapojit zpátky ERG, když není zaslepený. Třeba elektronika v těch 3000 něco vyšle a když tam něco není jak má tak se to hádá. Zk.....á kuna už mě vyšla na 6000,- a vzhledem k situaci to asi nejsou poslední. Tak pěkně si před tím brumlala..
5500Ot naprazdno u feliny 1,9D ses king. Vetsina znih neda ani 5000ot, když stím jedes tak do kopce stím na dvojku a podlahu nedas 4000ot. Ta regulace je omezena předvstrikem, podle otacek se reguluje předvstrik. Když je ta Felina zdravá, tak když ji na rovině drobet vytocis třeba na trojku ke 3000ot a pustís plyn a znovu přidas, tak zarachta, jakoby hydroštely ale je to předvstrik. Ted to u tebe muže bejt klidně tím čerpadlem, nebo chybou v motoru.
pan Lorenc
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Odpovědi: 0
Registrován: 20 črc 2010, 22:01
Bydliště: Zádolí

Příspěvek od pan Lorenc »

pořádně jsem rána nedospal a hned ještě za rosy jsem šel po drážkách na setrváku a to co jsem zjistil bylo pro mne dost překvapující na jednu stranu a po pečlivém zkoumání možná i logické na stranu druhou. Takže k věci: mám tam dvě drážky ve tvaru půlměsíce vzdálené od sebe asi tak do 10 cm (měřeno po obvodu setrváku, odhadnuto), ty se nachází kolem HÚ. Na jednu z nich na 95% tu první na řadě jsem to nastavil na ni. Pak tam mám ještě 2 nepatrné rysky, dost malé. Jedna se nachází v dost nelogické pozici, ale ta druhá sotva postřehnutelná je přibližně v polovině mezi těma drážkama a hodně těsně této rysky je bod kdy mě jde strčit 6 kolík do unašeče čerpadla( to mám seřízeno jen na poslech a tah protože když bylo v pozici s tou první drážkou tak to mělo děsnýho předfóra).
Teď mě napadá tak logickou úvahou dvě věci. za prvé má to být ta druhá drážka. Za druhé a pro mě přijatelnější je to ta mikroryska mezi nima a ty drážky vyznačují hraniční body a zároveň usnadňují najití tý mikrodrážky. Tak pánové, kde je pravda. Názory máte dobré, myslím, že to vyřešíme už brzy- cítím to v kostech. (LOL)
Felinka 1,9D, Octavia 1.9TDi
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Odpovědi: 0
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

pan Lorenc píše:pořádně jsem rána nedospal a hned ještě za rosy jsem šel po drážkách na setrváku a to co jsem zjistil bylo pro mne dost překvapující na jednu stranu a po pečlivém zkoumání možná i logické na stranu druhou. Takže k věci: mám tam dvě drážky ve tvaru půlměsíce vzdálené od sebe asi tak do 10 cm (měřeno po obvodu setrváku, odhadnuto), ty se nachází kolem HÚ. Na jednu z nich na 95% tu první na řadě jsem to nastavil na ni. Pak tam mám ještě 2 nepatrné rysky, dost malé. Jedna se nachází v dost nelogické pozici, ale ta druhá sotva postřehnutelná je přibližně v polovině mezi těma drážkama a hodně těsně této rysky je bod kdy mě jde strčit 6 kolík do unašeče čerpadla( to mám seřízeno jen na poslech a tah protože když bylo v pozici s tou první drážkou tak to mělo děsnýho předfóra).
Teď mě napadá tak logickou úvahou dvě věci. za prvé má to být ta druhá drážka. Za druhé a pro mě přijatelnější je to ta mikroryska mezi nima a ty drážky vyznačují hraniční body a zároveň usnadňují najití tý mikrodrážky. Tak pánové, kde je pravda. Názory máte dobré, myslím, že to vyřešíme už brzy- cítím to v kostech. (LOL)
Je to ta mikroryska, tou na stred okýnka převodovky. ;)
pan Lorenc
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Odpovědi: 0
Registrován: 20 črc 2010, 22:01
Bydliště: Zádolí

Příspěvek od pan Lorenc »

na beton? díky za názory a rady, jdu to nastavit. doufám že ten motor neodešel. Ty otáčky 5500 to byl jenom přeběh. Až to nastavím a zkusím tak sem ještě hodím výsledek našeho snažení. díky kluci hlavně Zdeňkovi M.
Felinka 1,9D, Octavia 1.9TDi
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

:)
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
pan Lorenc
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Odpovědi: 0
Registrován: 20 črc 2010, 22:01
Bydliště: Zádolí

Příspěvek od pan Lorenc »

tak předem se omlouvám za to mystifikaci s těma max. ot. to byl překlep samo že o 1000 míň. A teď k tomu co se přes den na motoru udělalo. Bylo to už podle indicií jednoduché. Klika na rysku, povolit 3 šrouby na čerpadle, 6 kolík do díry odrazit vačkový kolo hnout vačkou nepatrně zpátky - vsadit pravítko, utáknout zase vše, vyndat přípravky...... Za 15 minut hotovo a zkouška. Pánové jako mávnutím kouzelného proutku je po problému. Motor se ztišil, zklidnil chod a kolem těch 3000 nic ok. Taky by se mě nechtělo do kopce kdyby se mě blbě dejchalo. Motorek běží jako za mlada a jestli mu páníček neudělá zase nějakou zhovadilost dude spokojeně žít až do smrti. Jó asi se budu učit až do smrti taky.
Felinka 1,9D, Octavia 1.9TDi
Uživatelský avatar
mistrkutil
Přispěvovatel
Příspěvky: 448
Odpovědi: 0
Registrován: 11 čer 2008, 22:50

Příspěvek od mistrkutil »

Paráda gratuluji ke zdařilé akci, už dlouho pozoruji že dieslové motory jsou takřka nezničitelné dokud nezasáhne lidský faktor :-D
T4+B5,5
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Je dáno, že se člověk věší kolikrát kvůli největší pí.ovině.. :)
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“