Stránka 7 z 7
Napsal: 19 srp 2010, 23:31
od Zdeněk M
pan Lorenc píše:olej je novej 10w40 i filtr. vzhledem k těm kritickým otáčkám posazenejm pořád do stejný roviny se bojím spíš o toho Lukase, kdyby bylo něco špatně s kompresním prostorem tak by to spektrum krize bylo asi ůplně jinak posazený ne? jak se přehoupnu přes 3500 tak jde pěkně až do asi5500 ale to už brečím a dělám to jen kvůli tomuto výzkumu. Možná to klepání a ty otáčky jsou dvě věci na sobě nezávislé a při tom maléru odešli dvě věci-zdvihátka a Lukas nebo jestli, teď mě ještě napadlo zapojit zpátky ERG, když není zaslepený. Třeba elektronika v těch 3000 něco vyšle a když tam něco není jak má tak se to hádá. Zk.....á kuna už mě vyšla na 6000,- a vzhledem k situaci to asi nejsou poslední. Tak pěkně si před tím brumlala..
5500Ot naprazdno u feliny 1,9D ses king. Vetsina znih neda ani 5000ot, když stím jedes tak do kopce stím na dvojku a podlahu nedas 4000ot. Ta regulace je omezena předvstrikem, podle otacek se reguluje předvstrik. Když je ta Felina zdravá, tak když ji na rovině drobet vytocis třeba na trojku ke 3000ot a pustís plyn a znovu přidas, tak zarachta, jakoby hydroštely ale je to předvstrik. Ted to u tebe muže bejt klidně tím čerpadlem, nebo chybou v motoru.
Napsal: 20 srp 2010, 10:09
od pan Lorenc
pořádně jsem rána nedospal a hned ještě za rosy jsem šel po drážkách na setrváku a to co jsem zjistil bylo pro mne dost překvapující na jednu stranu a po pečlivém zkoumání možná i logické na stranu druhou. Takže k věci: mám tam dvě drážky ve tvaru půlměsíce vzdálené od sebe asi tak do 10 cm (měřeno po obvodu setrváku, odhadnuto), ty se nachází kolem HÚ. Na jednu z nich na 95% tu první na řadě jsem to nastavil na ni. Pak tam mám ještě 2 nepatrné rysky, dost malé. Jedna se nachází v dost nelogické pozici, ale ta druhá sotva postřehnutelná je přibližně v polovině mezi těma drážkama a hodně těsně této rysky je bod kdy mě jde strčit 6 kolík do unašeče čerpadla( to mám seřízeno jen na poslech a tah protože když bylo v pozici s tou první drážkou tak to mělo děsnýho předfóra).
Teď mě napadá tak logickou úvahou dvě věci. za prvé má to být ta druhá drážka. Za druhé a pro mě přijatelnější je to ta mikroryska mezi nima a ty drážky vyznačují hraniční body a zároveň usnadňují najití tý mikrodrážky. Tak pánové, kde je pravda. Názory máte dobré, myslím, že to vyřešíme už brzy- cítím to v kostech. (LOL)
Napsal: 20 srp 2010, 10:14
od Zdeněk M
pan Lorenc píše:pořádně jsem rána nedospal a hned ještě za rosy jsem šel po drážkách na setrváku a to co jsem zjistil bylo pro mne dost překvapující na jednu stranu a po pečlivém zkoumání možná i logické na stranu druhou. Takže k věci: mám tam dvě drážky ve tvaru půlměsíce vzdálené od sebe asi tak do 10 cm (měřeno po obvodu setrváku, odhadnuto), ty se nachází kolem HÚ. Na jednu z nich na 95% tu první na řadě jsem to nastavil na ni. Pak tam mám ještě 2 nepatrné rysky, dost malé. Jedna se nachází v dost nelogické pozici, ale ta druhá sotva postřehnutelná je přibližně v polovině mezi těma drážkama a hodně těsně této rysky je bod kdy mě jde strčit 6 kolík do unašeče čerpadla( to mám seřízeno jen na poslech a tah protože když bylo v pozici s tou první drážkou tak to mělo děsnýho předfóra).
Teď mě napadá tak logickou úvahou dvě věci. za prvé má to být ta druhá drážka. Za druhé a pro mě přijatelnější je to ta mikroryska mezi nima a ty drážky vyznačují hraniční body a zároveň usnadňují najití tý mikrodrážky. Tak pánové, kde je pravda. Názory máte dobré, myslím, že to vyřešíme už brzy- cítím to v kostech.

Je to ta mikroryska, tou na stred okýnka převodovky.

Napsal: 20 srp 2010, 10:20
od pan Lorenc
na beton? díky za názory a rady, jdu to nastavit. doufám že ten motor neodešel. Ty otáčky 5500 to byl jenom přeběh. Až to nastavím a zkusím tak sem ještě hodím výsledek našeho snažení. díky kluci hlavně Zdeňkovi M.
Napsal: 20 srp 2010, 12:28
od origoš
Napsal: 20 srp 2010, 16:13
od pan Lorenc
tak předem se omlouvám za to mystifikaci s těma max. ot. to byl překlep samo že o 1000 míň. A teď k tomu co se přes den na motoru udělalo. Bylo to už podle indicií jednoduché. Klika na rysku, povolit 3 šrouby na čerpadle, 6 kolík do díry odrazit vačkový kolo hnout vačkou nepatrně zpátky - vsadit pravítko, utáknout zase vše, vyndat přípravky...... Za 15 minut hotovo a zkouška. Pánové jako mávnutím kouzelného proutku je po problému. Motor se ztišil, zklidnil chod a kolem těch 3000 nic ok. Taky by se mě nechtělo do kopce kdyby se mě blbě dejchalo. Motorek běží jako za mlada a jestli mu páníček neudělá zase nějakou zhovadilost dude spokojeně žít až do smrti. Jó asi se budu učit až do smrti taky.
Napsal: 20 srp 2010, 23:17
od mistrkutil
Paráda gratuluji ke zdařilé akci, už dlouho pozoruji že dieslové motory jsou takřka nezničitelné dokud nezasáhne lidský faktor

Napsal: 21 srp 2010, 06:54
od jericho-3
Je dáno, že se člověk věší kolikrát kvůli největší pí.ovině..
