vstřikování propanu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- Jan Rathouz
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 83
- Registrován: 08 kvě 2007, 18:34
- Bydliště: Kolín
Odpovědi: 0
Jdu zhánět regulátorJan Rathouz píše:Na té malé bombě budu mít otevírací ventil co na ní patří a regulátor budu mít až u el.ventilu a zatím ovládání přes spínač.

BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
- Jan Rathouz
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 83
- Registrován: 08 kvě 2007, 18:34
- Bydliště: Kolín
Odpovědi: 0
Určitě já ho mám taky a budík na 8bar
A tady tím elektro ventilem z LPG to budu otevírat
cena 513+ poštovné a dodávají hned druhý den
http://www.fedorauto.cz/index.php?nid=1 ... 1&epc=3297
A tady tím elektro ventilem z LPG to budu otevírat
cena 513+ poštovné a dodávají hned druhý den
http://www.fedorauto.cz/index.php?nid=1 ... 1&epc=3297
Fábia 1.9TDI ATD 74kw
aktuálně 150kW 430NM vstriky a turbo GT1749VB z 110kW + velký intercooler + přeobložená lamela.
---------
Golf IV variant ARL 148kW
aktuálně 150kW 430NM vstriky a turbo GT1749VB z 110kW + velký intercooler + přeobložená lamela.
---------
Golf IV variant ARL 148kW
Joo elektromagnetickou cívku už mám namontovanouJan Rathouz píše:Určitě já ho mám taky a budík na 8bar
A tady tím elektro ventilem z LPG to budu otevírat
cena 513+ poštovné a dodávají hned druhý den
http://www.fedorauto.cz/index.php?nid=1 ... 1&epc=3297

Ještě ale nevím,jakou trysku použít....respektive z čeho

BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
Pánové - buď to tam chcete ládovat jako tekutinu, pak potřebujete nádrž s čerpadlem, dá se sehnat jako ND.
Ze zmíněných důvodů je z nádrže odebírána kapalina a ve splynovači, který je vytápěn teplou vodou z okruhu chlazení se dělá plyn, záleží na tom, jak vysoký tlak plynu se vstřikuje - středotlaké systémy jsou většinou holanské, nízkotlaké italské, podrobnosti najdete na netu.
Pokud si spočítáte průměry trubek, je ten redukčák pro plynnou fázi těžko použitelný průměr trubek pro středotlak 10mm - 15mm, pro nízkotlak 15 - 20 min.
Pokud použijete plynnou fázi, použil bych za pár šupů nějaký starý systém bez elektroniky a předělal bych ovládání na tlak za turbem máte ověřené komponenty za pár stovek z vrakáče.
Trochu to nastudujte, jinak hrozí minimálně popáleniny, ten náš edison si taky myslel, že to skončímax nějakou roztrženou hadicí.
Co se týká těch odkazů, u nás to není, protože ekonomický efekt není - vzhledem k nákladům je návratnost asi mizerná, navíc jsou místa, kam vás s plynem prostě nepustí.
Ze zmíněných důvodů je z nádrže odebírána kapalina a ve splynovači, který je vytápěn teplou vodou z okruhu chlazení se dělá plyn, záleží na tom, jak vysoký tlak plynu se vstřikuje - středotlaké systémy jsou většinou holanské, nízkotlaké italské, podrobnosti najdete na netu.
Pokud si spočítáte průměry trubek, je ten redukčák pro plynnou fázi těžko použitelný průměr trubek pro středotlak 10mm - 15mm, pro nízkotlak 15 - 20 min.
Pokud použijete plynnou fázi, použil bych za pár šupů nějaký starý systém bez elektroniky a předělal bych ovládání na tlak za turbem máte ověřené komponenty za pár stovek z vrakáče.
Trochu to nastudujte, jinak hrozí minimálně popáleniny, ten náš edison si taky myslel, že to skončímax nějakou roztrženou hadicí.
Co se týká těch odkazů, u nás to není, protože ekonomický efekt není - vzhledem k nákladům je návratnost asi mizerná, navíc jsou místa, kam vás s plynem prostě nepustí.
G3 Variant synchro
- Jan Rathouz
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 83
- Registrován: 08 kvě 2007, 18:34
- Bydliště: Kolín
Odpovědi: 0
Provrtej si šroub a máš trysku.Do sání si udělej závit dle šroubu co použiješ.dawe2706 píše:Joo elektromagnetickou cívku už mám namontovanouJan Rathouz píše:Určitě já ho mám taky a budík na 8bar
A tady tím elektro ventilem z LPG to budu otevírat
cena 513+ poštovné a dodávají hned druhý den
http://www.fedorauto.cz/index.php?nid=1 ... 1&epc=3297![]()
Ještě ale nevím,jakou trysku použít....respektive z čeho
Fábia 1.9TDI ATD 74kw
aktuálně 150kW 430NM vstriky a turbo GT1749VB z 110kW + velký intercooler + přeobložená lamela.
---------
Golf IV variant ARL 148kW
aktuálně 150kW 430NM vstriky a turbo GT1749VB z 110kW + velký intercooler + přeobložená lamela.
---------
Golf IV variant ARL 148kW
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Odpovědi: 0
Nebud amater, je tolik moznych trysek z ruznych zarizeni, ktere jsou za par supu.Jan Rathouz píše:Provrtej si šroub a máš trysku.Do sání si udělej závit dle šroubu co použiješ.
Proc nepouzit provrtany sroub Ti dojde, kdyz se mrknes na profil trysky:
http://www.amest.cz/editor/filestore/Image/tryska.jpg
http://www.iselex.cz/soubory/Nx170-880_tryska.jpg
(nahodny rychly vyber jen pro nazornost)
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Něco jsem sehnal...ale fotku hodím zítra.Jan Rathouz píše:Provrtej si šroub a máš trysku.Do sání si udělej závit dle šroubu co použiješ.dawe2706 píše:Joo elektromagnetickou cívku už mám namontovanouJan Rathouz píše:Určitě já ho mám taky a budík na 8bar
A tady tím elektro ventilem z LPG to budu otevírat
cena 513+ poštovné a dodávají hned druhý den
http://www.fedorauto.cz/index.php?nid=1 ... 1&epc=3297![]()
Ještě ale nevím,jakou trysku použít....respektive z čeho
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
Já právě sehnal z motorkového karburátoru trysku 125 a je delší a i po krajích jsou dírky....sehnal jsem i matičku,která na ni pasuje a ta se navaří na trubku co mám místo egru a tryska je na světěThomy píše:v karburátoru se jako tryska používá vrtaný šroub, teda alespoň u mého "mopedu", myslím, že při vstřiku do sání nebude profil trysky tak markantní, jako u přímého vstřikování paliva

BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
- Jan Rathouz
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 83
- Registrován: 08 kvě 2007, 18:34
- Bydliště: Kolín
Odpovědi: 0
Já si osobně myslím,že použití těchto trysek na které odkazuješ je úplně scestné.Trysky do sání na jednobodové vstřikování jsou opravdu provrtané.Forest píše:Nebud amater, je tolik moznych trysek z ruznych zarizeni, ktere jsou za par supu.Jan Rathouz píše:Provrtej si šroub a máš trysku.Do sání si udělej závit dle šroubu co použiješ.
Proc nepouzit provrtany sroub Ti dojde, kdyz se mrknes na profil trysky:
http://www.amest.cz/editor/filestore/Image/tryska.jpg
http://www.iselex.cz/soubory/Nx170-880_tryska.jpg
(nahodny rychly vyber jen pro nazornost)
Koupil jsem jí a opravdu je to tak.Cena té trysky je od 40kč
A dá se vybrat průměr díry.
Fábia 1.9TDI ATD 74kw
aktuálně 150kW 430NM vstriky a turbo GT1749VB z 110kW + velký intercooler + přeobložená lamela.
---------
Golf IV variant ARL 148kW
aktuálně 150kW 430NM vstriky a turbo GT1749VB z 110kW + velký intercooler + přeobložená lamela.
---------
Golf IV variant ARL 148kW
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Odpovědi: 0
Smerodatne je, zda se jedna o vstrikovani v kapalnem nebo plynnem skupenstvi.Jan Rathouz píše:...
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
- Jan Rathouz
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 83
- Registrován: 08 kvě 2007, 18:34
- Bydliště: Kolín
Odpovědi: 0
Hele jaký tlak tam pouštíš a při jakém tlaku turba.
Já jsem to totiž ještě nenamontoval,protože ten el.ventil co jsem měl byl k ničemu a čekám na jinej jak jsem dával odkaz a ten ještě nedorazil.
Tak to tady trochu rozepiš ať si srovnáme trochu myšlenky a neplácáme tady hovadiny.Dík
Já jsem to totiž ještě nenamontoval,protože ten el.ventil co jsem měl byl k ničemu a čekám na jinej jak jsem dával odkaz a ten ještě nedorazil.
Tak to tady trochu rozepiš ať si srovnáme trochu myšlenky a neplácáme tady hovadiny.Dík
Fábia 1.9TDI ATD 74kw
aktuálně 150kW 430NM vstriky a turbo GT1749VB z 110kW + velký intercooler + přeobložená lamela.
---------
Golf IV variant ARL 148kW
aktuálně 150kW 430NM vstriky a turbo GT1749VB z 110kW + velký intercooler + přeobložená lamela.
---------
Golf IV variant ARL 148kW