vstřikování propanu

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Jan Rathouz
Přispěvovatel
Příspěvky: 83
Odpovědi: 0
Registrován: 08 kvě 2007, 18:34
Bydliště: Kolín

Příspěvek od Jan Rathouz »

Na té malé bombě budu mít otevírací ventil co na ní patří a regulátor budu mít až u el.ventilu a zatím ovládání přes spínač.
Fábia 1.9TDI ATD 74kw
aktuálně 150kW 430NM vstriky a turbo GT1749VB z 110kW + velký intercooler + přeobložená lamela.
---------
Golf IV variant ARL 148kW
dawe2706
Aktivista
Příspěvky: 1103
Odpovědi: 0
Registrován: 06 čer 2008, 06:54
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od dawe2706 »

Jan Rathouz píše:Na té malé bombě budu mít otevírací ventil co na ní patří a regulátor budu mít až u el.ventilu a zatím ovládání přes spínač.
Jdu zhánět regulátor :D bude stačit rozmězí 0-20 baru.
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
Uživatelský avatar
Jan Rathouz
Přispěvovatel
Příspěvky: 83
Odpovědi: 0
Registrován: 08 kvě 2007, 18:34
Bydliště: Kolín

Příspěvek od Jan Rathouz »

Určitě já ho mám taky a budík na 8bar
A tady tím elektro ventilem z LPG to budu otevírat
cena 513+ poštovné a dodávají hned druhý den
http://www.fedorauto.cz/index.php?nid=1 ... 1&epc=3297
Fábia 1.9TDI ATD 74kw
aktuálně 150kW 430NM vstriky a turbo GT1749VB z 110kW + velký intercooler + přeobložená lamela.
---------
Golf IV variant ARL 148kW
dawe2706
Aktivista
Příspěvky: 1103
Odpovědi: 0
Registrován: 06 čer 2008, 06:54
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od dawe2706 »

Jan Rathouz píše:Určitě já ho mám taky a budík na 8bar
A tady tím elektro ventilem z LPG to budu otevírat
cena 513+ poštovné a dodávají hned druhý den
http://www.fedorauto.cz/index.php?nid=1 ... 1&epc=3297
Joo elektromagnetickou cívku už mám namontovanou (LOL)
Ještě ale nevím,jakou trysku použít....respektive z čeho :?
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
bobG3
Aktivista
Příspěvky: 1319
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 19:40
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od bobG3 »

Pánové - buď to tam chcete ládovat jako tekutinu, pak potřebujete nádrž s čerpadlem, dá se sehnat jako ND.
Ze zmíněných důvodů je z nádrže odebírána kapalina a ve splynovači, který je vytápěn teplou vodou z okruhu chlazení se dělá plyn, záleží na tom, jak vysoký tlak plynu se vstřikuje - středotlaké systémy jsou většinou holanské, nízkotlaké italské, podrobnosti najdete na netu.
Pokud si spočítáte průměry trubek, je ten redukčák pro plynnou fázi těžko použitelný průměr trubek pro středotlak 10mm - 15mm, pro nízkotlak 15 - 20 min.
Pokud použijete plynnou fázi, použil bych za pár šupů nějaký starý systém bez elektroniky a předělal bych ovládání na tlak za turbem máte ověřené komponenty za pár stovek z vrakáče.
Trochu to nastudujte, jinak hrozí minimálně popáleniny, ten náš edison si taky myslel, že to skončímax nějakou roztrženou hadicí.
Co se týká těch odkazů, u nás to není, protože ekonomický efekt není - vzhledem k nákladům je návratnost asi mizerná, navíc jsou místa, kam vás s plynem prostě nepustí.
G3 Variant synchro
Uživatelský avatar
Jan Rathouz
Přispěvovatel
Příspěvky: 83
Odpovědi: 0
Registrován: 08 kvě 2007, 18:34
Bydliště: Kolín

Příspěvek od Jan Rathouz »

dawe2706 píše:
Jan Rathouz píše:Určitě já ho mám taky a budík na 8bar
A tady tím elektro ventilem z LPG to budu otevírat
cena 513+ poštovné a dodávají hned druhý den
http://www.fedorauto.cz/index.php?nid=1 ... 1&epc=3297
Joo elektromagnetickou cívku už mám namontovanou (LOL)
Ještě ale nevím,jakou trysku použít....respektive z čeho :?
Provrtej si šroub a máš trysku.Do sání si udělej závit dle šroubu co použiješ.
Fábia 1.9TDI ATD 74kw
aktuálně 150kW 430NM vstriky a turbo GT1749VB z 110kW + velký intercooler + přeobložená lamela.
---------
Golf IV variant ARL 148kW
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Odpovědi: 0
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Jan Rathouz píše:Provrtej si šroub a máš trysku.Do sání si udělej závit dle šroubu co použiješ.
Nebud amater, je tolik moznych trysek z ruznych zarizeni, ktere jsou za par supu.

Proc nepouzit provrtany sroub Ti dojde, kdyz se mrknes na profil trysky:
http://www.amest.cz/editor/filestore/Image/tryska.jpg
http://www.iselex.cz/soubory/Nx170-880_tryska.jpg

(nahodny rychly vyber jen pro nazornost)
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Thomy
Aktivista
Příspěvky: 1122
Odpovědi: 0
Registrován: 11 kvě 2008, 09:00
Bydliště: Benešovsko

Příspěvek od Thomy »

v karburátoru se jako tryska používá vrtaný šroub, teda alespoň u mého "mopedu", myslím, že při vstřiku do sání nebude profil trysky tak markantní, jako u přímého vstřikování paliva :)
Octavia I ASV
Impreza WRX 195kW
dawe2706
Aktivista
Příspěvky: 1103
Odpovědi: 0
Registrován: 06 čer 2008, 06:54
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od dawe2706 »

Jan Rathouz píše:
dawe2706 píše:
Jan Rathouz píše:Určitě já ho mám taky a budík na 8bar
A tady tím elektro ventilem z LPG to budu otevírat
cena 513+ poštovné a dodávají hned druhý den
http://www.fedorauto.cz/index.php?nid=1 ... 1&epc=3297
Joo elektromagnetickou cívku už mám namontovanou (LOL)
Ještě ale nevím,jakou trysku použít....respektive z čeho :?
Provrtej si šroub a máš trysku.Do sání si udělej závit dle šroubu co použiješ.
Něco jsem sehnal...ale fotku hodím zítra.
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
dawe2706
Aktivista
Příspěvky: 1103
Odpovědi: 0
Registrován: 06 čer 2008, 06:54
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od dawe2706 »

Thomy píše:v karburátoru se jako tryska používá vrtaný šroub, teda alespoň u mého "mopedu", myslím, že při vstřiku do sání nebude profil trysky tak markantní, jako u přímého vstřikování paliva :)
Já právě sehnal z motorkového karburátoru trysku 125 a je delší a i po krajích jsou dírky....sehnal jsem i matičku,která na ni pasuje a ta se navaří na trubku co mám místo egru a tryska je na světě 8)
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
Uživatelský avatar
Jan Rathouz
Přispěvovatel
Příspěvky: 83
Odpovědi: 0
Registrován: 08 kvě 2007, 18:34
Bydliště: Kolín

Příspěvek od Jan Rathouz »

Forest píše:
Jan Rathouz píše:Provrtej si šroub a máš trysku.Do sání si udělej závit dle šroubu co použiješ.
Nebud amater, je tolik moznych trysek z ruznych zarizeni, ktere jsou za par supu.

Proc nepouzit provrtany sroub Ti dojde, kdyz se mrknes na profil trysky:
http://www.amest.cz/editor/filestore/Image/tryska.jpg
http://www.iselex.cz/soubory/Nx170-880_tryska.jpg

(nahodny rychly vyber jen pro nazornost)
Já si osobně myslím,že použití těchto trysek na které odkazuješ je úplně scestné.Trysky do sání na jednobodové vstřikování jsou opravdu provrtané.
Koupil jsem jí a opravdu je to tak.Cena té trysky je od 40kč
A dá se vybrat průměr díry.
Fábia 1.9TDI ATD 74kw
aktuálně 150kW 430NM vstriky a turbo GT1749VB z 110kW + velký intercooler + přeobložená lamela.
---------
Golf IV variant ARL 148kW
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Odpovědi: 0
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Jan Rathouz píše:...
Smerodatne je, zda se jedna o vstrikovani v kapalnem nebo plynnem skupenstvi.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
dawe2706
Aktivista
Příspěvky: 1103
Odpovědi: 0
Registrován: 06 čer 2008, 06:54
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od dawe2706 »

Forest píše:
Jan Rathouz píše:...
Smerodatne je, zda se jedna o vstrikovani v kapalnem nebo plynnem skupenstvi.
Každopádně v plynném 8)
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
dawe2706
Aktivista
Příspěvky: 1103
Odpovědi: 0
Registrován: 06 čer 2008, 06:54
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od dawe2706 »

Fotky sice nic moc,ale na té druhé jde trošku vidět to děrování...je do 4řech stranObrázek
Obrázek
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
Uživatelský avatar
Jan Rathouz
Přispěvovatel
Příspěvky: 83
Odpovědi: 0
Registrován: 08 kvě 2007, 18:34
Bydliště: Kolín

Příspěvek od Jan Rathouz »

Hele jaký tlak tam pouštíš a při jakém tlaku turba.
Já jsem to totiž ještě nenamontoval,protože ten el.ventil co jsem měl byl k ničemu a čekám na jinej jak jsem dával odkaz a ten ještě nedorazil.

Tak to tady trochu rozepiš ať si srovnáme trochu myšlenky a neplácáme tady hovadiny.Dík
Fábia 1.9TDI ATD 74kw
aktuálně 150kW 430NM vstriky a turbo GT1749VB z 110kW + velký intercooler + přeobložená lamela.
---------
Golf IV variant ARL 148kW
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“