Stránka 7 z 11

Napsal: 06 čer 2011, 20:04
od Jan Rathouz
Na té malé bombě budu mít otevírací ventil co na ní patří a regulátor budu mít až u el.ventilu a zatím ovládání přes spínač.

Napsal: 06 čer 2011, 20:18
od dawe2706
Jan Rathouz píše:Na té malé bombě budu mít otevírací ventil co na ní patří a regulátor budu mít až u el.ventilu a zatím ovládání přes spínač.
Jdu zhánět regulátor :D bude stačit rozmězí 0-20 baru.

Napsal: 07 čer 2011, 09:08
od Jan Rathouz
Určitě já ho mám taky a budík na 8bar
A tady tím elektro ventilem z LPG to budu otevírat
cena 513+ poštovné a dodávají hned druhý den
http://www.fedorauto.cz/index.php?nid=1 ... 1&epc=3297

Napsal: 07 čer 2011, 11:59
od dawe2706
Jan Rathouz píše:Určitě já ho mám taky a budík na 8bar
A tady tím elektro ventilem z LPG to budu otevírat
cena 513+ poštovné a dodávají hned druhý den
http://www.fedorauto.cz/index.php?nid=1 ... 1&epc=3297
Joo elektromagnetickou cívku už mám namontovanou (LOL)
Ještě ale nevím,jakou trysku použít....respektive z čeho :?

Napsal: 07 čer 2011, 17:09
od bobG3
Pánové - buď to tam chcete ládovat jako tekutinu, pak potřebujete nádrž s čerpadlem, dá se sehnat jako ND.
Ze zmíněných důvodů je z nádrže odebírána kapalina a ve splynovači, který je vytápěn teplou vodou z okruhu chlazení se dělá plyn, záleží na tom, jak vysoký tlak plynu se vstřikuje - středotlaké systémy jsou většinou holanské, nízkotlaké italské, podrobnosti najdete na netu.
Pokud si spočítáte průměry trubek, je ten redukčák pro plynnou fázi těžko použitelný průměr trubek pro středotlak 10mm - 15mm, pro nízkotlak 15 - 20 min.
Pokud použijete plynnou fázi, použil bych za pár šupů nějaký starý systém bez elektroniky a předělal bych ovládání na tlak za turbem máte ověřené komponenty za pár stovek z vrakáče.
Trochu to nastudujte, jinak hrozí minimálně popáleniny, ten náš edison si taky myslel, že to skončímax nějakou roztrženou hadicí.
Co se týká těch odkazů, u nás to není, protože ekonomický efekt není - vzhledem k nákladům je návratnost asi mizerná, navíc jsou místa, kam vás s plynem prostě nepustí.

Napsal: 07 čer 2011, 19:53
od Jan Rathouz
dawe2706 píše:
Jan Rathouz píše:Určitě já ho mám taky a budík na 8bar
A tady tím elektro ventilem z LPG to budu otevírat
cena 513+ poštovné a dodávají hned druhý den
http://www.fedorauto.cz/index.php?nid=1 ... 1&epc=3297
Joo elektromagnetickou cívku už mám namontovanou (LOL)
Ještě ale nevím,jakou trysku použít....respektive z čeho :?
Provrtej si šroub a máš trysku.Do sání si udělej závit dle šroubu co použiješ.

Napsal: 07 čer 2011, 20:35
od Forest
Jan Rathouz píše:Provrtej si šroub a máš trysku.Do sání si udělej závit dle šroubu co použiješ.
Nebud amater, je tolik moznych trysek z ruznych zarizeni, ktere jsou za par supu.

Proc nepouzit provrtany sroub Ti dojde, kdyz se mrknes na profil trysky:
http://www.amest.cz/editor/filestore/Image/tryska.jpg
http://www.iselex.cz/soubory/Nx170-880_tryska.jpg

(nahodny rychly vyber jen pro nazornost)

Napsal: 07 čer 2011, 21:01
od Thomy
v karburátoru se jako tryska používá vrtaný šroub, teda alespoň u mého "mopedu", myslím, že při vstřiku do sání nebude profil trysky tak markantní, jako u přímého vstřikování paliva :)

Napsal: 07 čer 2011, 21:05
od dawe2706
Jan Rathouz píše:
dawe2706 píše:
Jan Rathouz píše:Určitě já ho mám taky a budík na 8bar
A tady tím elektro ventilem z LPG to budu otevírat
cena 513+ poštovné a dodávají hned druhý den
http://www.fedorauto.cz/index.php?nid=1 ... 1&epc=3297
Joo elektromagnetickou cívku už mám namontovanou (LOL)
Ještě ale nevím,jakou trysku použít....respektive z čeho :?
Provrtej si šroub a máš trysku.Do sání si udělej závit dle šroubu co použiješ.
Něco jsem sehnal...ale fotku hodím zítra.

Napsal: 07 čer 2011, 21:07
od dawe2706
Thomy píše:v karburátoru se jako tryska používá vrtaný šroub, teda alespoň u mého "mopedu", myslím, že při vstřiku do sání nebude profil trysky tak markantní, jako u přímého vstřikování paliva :)
Já právě sehnal z motorkového karburátoru trysku 125 a je delší a i po krajích jsou dírky....sehnal jsem i matičku,která na ni pasuje a ta se navaří na trubku co mám místo egru a tryska je na světě 8)

Napsal: 07 čer 2011, 21:29
od Jan Rathouz
Forest píše:
Jan Rathouz píše:Provrtej si šroub a máš trysku.Do sání si udělej závit dle šroubu co použiješ.
Nebud amater, je tolik moznych trysek z ruznych zarizeni, ktere jsou za par supu.

Proc nepouzit provrtany sroub Ti dojde, kdyz se mrknes na profil trysky:
http://www.amest.cz/editor/filestore/Image/tryska.jpg
http://www.iselex.cz/soubory/Nx170-880_tryska.jpg

(nahodny rychly vyber jen pro nazornost)
Já si osobně myslím,že použití těchto trysek na které odkazuješ je úplně scestné.Trysky do sání na jednobodové vstřikování jsou opravdu provrtané.
Koupil jsem jí a opravdu je to tak.Cena té trysky je od 40kč
A dá se vybrat průměr díry.

Napsal: 07 čer 2011, 21:41
od Forest
Jan Rathouz píše:...
Smerodatne je, zda se jedna o vstrikovani v kapalnem nebo plynnem skupenstvi.

Napsal: 07 čer 2011, 21:42
od dawe2706
Forest píše:
Jan Rathouz píše:...
Smerodatne je, zda se jedna o vstrikovani v kapalnem nebo plynnem skupenstvi.
Každopádně v plynném 8)

Napsal: 08 čer 2011, 10:26
od dawe2706
Fotky sice nic moc,ale na té druhé jde trošku vidět to děrování...je do 4řech stranObrázek
Obrázek

Napsal: 08 čer 2011, 18:33
od Jan Rathouz
Hele jaký tlak tam pouštíš a při jakém tlaku turba.
Já jsem to totiž ještě nenamontoval,protože ten el.ventil co jsem měl byl k ničemu a čekám na jinej jak jsem dával odkaz a ten ještě nedorazil.

Tak to tady trochu rozepiš ať si srovnáme trochu myšlenky a neplácáme tady hovadiny.Dík