1.9TDi, 77kW, typ BXE - nechytí na 1x
Moderátoři: šulda, Moderátoři
a) Ak by to prisávalo vzduch na ceste od filtra do tandemu, môže byť pumpička stiahnutá ? Ak áno, prečo ?
b) Ako sa vyrovnáva vo filtri podtlak, ak tandem si vytiahne naftu viac ako ho dodáva čerpadlo z nádrže ? Lebo filter nie je vždy plný nafty. Či sa mýlim ? Je na filtri nejaký ventil tiež na odvetranie alebo nie ?
b) Ako sa vyrovnáva vo filtri podtlak, ak tandem si vytiahne naftu viac ako ho dodáva čerpadlo z nádrže ? Lebo filter nie je vždy plný nafty. Či sa mýlim ? Je na filtri nejaký ventil tiež na odvetranie alebo nie ?
Octavia 1.9 TDi, 77kW, BXE, 11/2008.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 3364
- Registrován: 25 črc 2011, 23:22
- Bydliště: B.Bystrica
- Kontaktovat uživatele:
filter by mal byt plny..ak nieje tak pada nafta,cize nestartuje..ostatne je len polemizovanie,nech skusi odpovedat niekto druhy..treba to pokontrolovat,spony,vsetko aby nemalo odkial prisavat.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Na otázku prečo to padá som zatiaľ neprišiel...asi bude na 90 % upchatá nejaká hadička na čerpadle paliva v nádrži (kámoš si ho vymenil za nové a prestala mu padať nafta...cca 100 EUR). Nakoľko mi okolo pumpičky pretekala nafta vymenil som ju za kovový spätný ventil a ten zatiaľ drží a štarty sú vždy OK.


Octavia 1.9 TDi, 77kW, BXE, 11/2008.
Mám nový článok: http://octavia-elegance.wz.cz/octavia_zazlobila.html
Je toto možné, aby sa stalo ?
Včera sa mi stalo po pár mesiacoch asi od januára 2013 od nainštalovaného kovového spätného ventila, že som opäť nenaštartoval na prvý krát, predtým som mal tú pumpičku od 04/2012 a od 01/2013 ten kovový spätný ventil. Do včera auto štartovalo vždy na 1/4 otáčky bez ohľadu na teplotu alebo na stav nafty v nádrži.
Vedel by mi niekto poradiť, či mohlo odísť vnútro tohto spätného ventila a opäť padá nafta ??? Alebo kde mohol nastať opätovný problém, že nechytilo na prvý krát?
Mám ešte inú otázku: Je aj na telesa palivového filtra a v podávacom čerpadle paliva, ktoré je v nádrži nejaký spätný ventil ??
Prosím o každú dobrú radu....
Je toto možné, aby sa stalo ?
Včera sa mi stalo po pár mesiacoch asi od januára 2013 od nainštalovaného kovového spätného ventila, že som opäť nenaštartoval na prvý krát, predtým som mal tú pumpičku od 04/2012 a od 01/2013 ten kovový spätný ventil. Do včera auto štartovalo vždy na 1/4 otáčky bez ohľadu na teplotu alebo na stav nafty v nádrži.
Vedel by mi niekto poradiť, či mohlo odísť vnútro tohto spätného ventila a opäť padá nafta ??? Alebo kde mohol nastať opätovný problém, že nechytilo na prvý krát?
Mám ešte inú otázku: Je aj na telesa palivového filtra a v podávacom čerpadle paliva, ktoré je v nádrži nejaký spätný ventil ??
Prosím o každú dobrú radu....
Octavia 1.9 TDi, 77kW, BXE, 11/2008.
Mám jiný problém. Někdy auto stojí 3 dny, nastartuji a chytne bez zaváhání. Pak startuji třeba po několika hodinách a automalinko zaváhá do 2vteřin drbne a zhasne. Další start už bez problémů. Startoval jsem po několika dnech ráno při -2st a pohoda. Odpoledne opět napřed chcíplo, pak start bez problemu. Zní to jako by to chytlo a zhasne. Dělá to náhodně bez rozdílů venkovních teplot. U zahřátého motoru tento problém nepozoruji
RENAULT / TRAFIC II autobus (JL) / 2.0 dCi 115 (JL0H)
http://automax-autodiely.sk/ventil-pali ... -2605.htmldjvlada píše:ahoj muzes me prozradit kde koupit takovy krasny ventil :)a kolik stoji
Octavia 1.9 TDi, 77kW, BXE, 11/2008.
nebo tady..
http://shop.autodilykrc.cz/cz-detail-56 ... y-8mm.html
http://www.vapol.cz/cz/produkt/zpetny-v ... rettyPhoto
http://autobazar.hyperinzerce.cz/palivo ... u-nabidka/
http://shop.autodilykrc.cz/cz-detail-56 ... y-8mm.html
http://www.vapol.cz/cz/produkt/zpetny-v ... rettyPhoto
http://autobazar.hyperinzerce.cz/palivo ... u-nabidka/
RENAULT / TRAFIC II autobus (JL) / 2.0 dCi 115 (JL0H)
Ak chces este pojazdit s tym autom, odporucam okamzite vybrat vstrekovace a pozret v akom stave mas hlavu! Ak sa da este zachranit tak prejst 1000ckou smirglom. Ak nie, tak novu hlavu (cca 700e).
Vymenit komplet kruzky, podlozky, vrchne elementy na ktore tlači vahadlo.
je to casty problem tychto pumpacov..mimo to kazdy kto tomu rozumie by ti mal skontrolovat v prvom rade tlak podavacieho cerpadla, tlak na tandeme atd...
Tie spatne ventilce...to si snad robite srandu! To nema v aute co robit!
Alebo este je mala sanca ze mas poskodene to veko filtra v ktorom je ventil.
Vymenit komplet kruzky, podlozky, vrchne elementy na ktore tlači vahadlo.
je to casty problem tychto pumpacov..mimo to kazdy kto tomu rozumie by ti mal skontrolovat v prvom rade tlak podavacieho cerpadla, tlak na tandeme atd...
Tie spatne ventilce...to si snad robite srandu! To nema v aute co robit!
Alebo este je mala sanca ze mas poskodene to veko filtra v ktorom je ventil.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Ahojte, mam presne taky isty problem ako mauditt a zacina sa presne tak isto - vymenou palivoveho filtra (sevisny interval - vymena vsetkych filtrov a oleja).
Po necelych dvoch tyzdnoch jeho vymene zacali problemy so startom. Zistilo sa ze tesnenie v nom (olympijske kruhy) boli spatne ulozene = vymena.
Styri dni bolo vsetko OK no problemy sa vratili.
Ranne startovanie pripadne ak sa vraciam po 9 hodinach z prace tak mam so startom problem. Ak pootocim kluc, motor sa chyti a za sekundu padne (asi spotrebuje zbytky paliva v sustave) a potom sa uy nechyta.
Servis navrhol vymenit tesniace kruzky pod vstrekmi ale nechcem sa pustat do takychto vaznejsich zasahov lebo sa to zacne vsetko dalej kazit a myslim ze to nepomoze, nevidim logiku preco by mala byt netesnost na kruskoch zrazu po vymene filtrov....
O II, r.v. 2005, 250 000km.
VIETE PROSIM NIEKTO PORADIT ?
Ma niekto skusenosti s pokazenym vieckom na palivovom filtri ?? A s jeho ventilom ?
Po necelych dvoch tyzdnoch jeho vymene zacali problemy so startom. Zistilo sa ze tesnenie v nom (olympijske kruhy) boli spatne ulozene = vymena.
Styri dni bolo vsetko OK no problemy sa vratili.
Ranne startovanie pripadne ak sa vraciam po 9 hodinach z prace tak mam so startom problem. Ak pootocim kluc, motor sa chyti a za sekundu padne (asi spotrebuje zbytky paliva v sustave) a potom sa uy nechyta.
Servis navrhol vymenit tesniace kruzky pod vstrekmi ale nechcem sa pustat do takychto vaznejsich zasahov lebo sa to zacne vsetko dalej kazit a myslim ze to nepomoze, nevidim logiku preco by mala byt netesnost na kruskoch zrazu po vymene filtrov....
O II, r.v. 2005, 250 000km.
VIETE PROSIM NIEKTO PORADIT ?
Ma niekto skusenosti s pokazenym vieckom na palivovom filtri ?? A s jeho ventilom ?
Octavia 1.9 TDi, 77kW, BJB, chip