Octavia II přestala jet

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
diego191
Přispěvovatel
Příspěvky: 58
Registrován: 14 úno 2011, 09:48
Odpovědi: 0

Octavia II přestala jet

Příspěvek od diego191 »

Včera jsem jel s OII 2.0 TDI po dálnici a zničehonic motor chcípnul, už jsem jej nenastartoval. Starter točí, ale ani to nemá snahu chytnout. Na VAGu žádná chyba není. Prošel jsem všechny pojistky a jsou v pořádku. Ještě jsem zkoušel, zda funguje podávací čerpadlo v nádrži a to po odpojení hadice u filtru funguje. Měl by někdo nápad, co dalšího zkusit nebo co na VAGu ověřit? Předem díky za rady.
Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5948
Registrován: 23 led 2006, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Fantik »

Rozpoj hadici u EGR a zkus nastartovat.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20113
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

zkus to na start sprej, jestli chytne a zhasne, dobrý znamení
vstřiky bych vyloučil, to by VAG něco hlásil
rozvody O.K. ? nená to zvuk jak šicí stroj při starování ?
diego191
Přispěvovatel
Příspěvky: 58
Registrován: 14 úno 2011, 09:48
Odpovědi: 0

Příspěvek od diego191 »

Rozpojení potrubí s EGRem nepomohlo. Ale zato startovací sprej zabral - chytlo to. Auto už startuje jako dřív. Nikde jsem s ničím nic nedělal, pouze jsem tam stříknul ten sprej. Rozvody jsou v pořádku, motor normálně přirozeně běží. Netušíte, co by to mohlo dělat? Člověk pak má strach s tím jet někam dál. Jinak řídicí jednotka má zvednutou startovací dávku a motor předtím zhasnul po vyřazení na dálnici, takže starter/baterku bych z toho vynechal.
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

pravděpodbně podfukujou vstřiky a zavzdušnily filtr
Uživatelský avatar
kate82
Sběrač informací
Příspěvky: 37
Registrován: 29 dub 2012, 17:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od kate82 »

Postihl mě stejný problém na Audi A3, 2.0 tdi 103kw..O tomto motoru vím naprosto vše..nechala mě snad 5x, vyměnilo se co se dalo..teď jezdím, ale i tak škubu.. Začalo vše prasklou hlavou, jasnej únik g12, pak podávací a tandemové čerpadlo, řj motoru, baterie a odporovej kabel mezi startérem a baterií..mno, hodně zdaru :roll:
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“