Stránka 1 z 1
Kvalitní opravy značkových servisů....
Napsal: 04 kvě 2012, 21:58
od Ladas
Napsal: 04 kvě 2012, 22:09
od hansdob
no pěknýý asi není co dodávat.
Napsal: 04 kvě 2012, 22:59
od origoš
To je asi normální. Zaměstnanci jsou na šichtě a čekají netrpělivě, aby už padla. Aby se zamysleli nad problémem, to už bychom po nich chtěli moc.
Kamarádka když šla do penze si odkoupila služební Octávku a když jsem prohlížel servisku a všechny faktury ze značkového servisu, za celou dobu vše poctivě vedeno, tak za cca 120 000 km jsem nikde nenašel vzduchový, pylový ani naftový filtr, že by někdo měnil. Měnili olej, olejový filtr, žárovky, dwestičky, občas nějakou žhavičku a napsali poznámku, že "studený motor hůře startuje". Když jsem dal ventilátor na plno, tak to skoro nefoukalo. Bohužel jsem to nevyfotil a to byla chyba. Takovej humus se hned tak nevidí. Jenom pro informaci výměna oleje cca 5 000 Kč.
Napsal: 05 kvě 2012, 13:53
od jericho-3
Je to jako všude, je to i u "soukromníků", řešil jsem Tranzita a Passata , od stejného majitele a u obou byly protržené vzduch. zasrané filtry. Povídám mu, kurva to si nemůžete ty filtry vyměnit, řešíte samé píčoviny, ozdoby puklice, apod. a to co je důležité vás nezajímá..A on koukal jako z jara a povídá, ale on nám servisuje auta ten a ten , teď jsou auta po prohlídce.. Jelikož nemám rád nasazování na druhého, měl jsem držet hubu , filtry vyměnit vyčistit a bylo to..Ale ten dotyčný je prostě obyčejný čurák, jinak se to říci nedá..Je jasné, že kdyby mě potkal a řekl, že jsem ho pomluvil, řeknu mu, že čurák je, nic jiného si nezaslouží..Nikdo není dokonalý, může i zapomenout, ale u 2 aut najednou..?
Napsal: 05 kvě 2012, 14:16
od Ladas
ok při pravidelném servisu to "jde" opomenout ale při výměně turba to je silný kafe jinak výměna oleje+předních kotoučů a destiček stojí ve fordu 10600.- pravda je tam kontrola tlaku oleje na studeném motoru za pěkných 900 bez daně ale měnit turbo a neudělat vzducháč je i proti všem předpisům třeba Vw neuznává reklamaci na turbo a váhu pokud nejni použitý origo Vw vzducháč
Napsal: 05 kvě 2012, 22:18
od origoš
kurva to si nemůžete ty filtry vyměnit, řešíte samé píčoviny, ozdoby puklice, apod.
Filtry nejsou vidět, puklice vidět jsou.
Napsal: 08 kvě 2012, 21:24
od sharan933
a najlepsie na tom je ze neznackove servisy tzv.garazovi majstri su najhorsi mechanici teraz ide reklama na niektorom slovenskom radiu ze nedavajte si opravit auto u garazoveho majstra mne osobne sa stalo na citroene c4 pelovy filter povodny auto pred tym servisovane len v citroene
Napsal: 08 kvě 2012, 22:30
od Tomas.cz
No heleďte já měnil olej a filtry na Berlingu 1.6HDi a vzduchový filtr neměl daleko k tomu co ukazuje Láďa, i když původní určitě nebyl, auto je z roku 08 a filtr byl z roku 09, ale i tak hnůj ( tachometr 125 000km ), chápu mění se naprd, filtrbox je vzadu za motorem, je potřeba sundat hadice, váhu, baňku brzdové kapaliny, balonek na naftu apod. Ale i když jsem to měnil prve nezabralo to déle jak 45 minut včetně vyluxování spodku filtrboxu.
A co mě ještě dostalo byl kabinový filtr, tady jsou dva filtry nad sebou, mění se po jednom, ale jeden z nich byl starý a druhý už asi někdo dělal ten byl novější, no nechápu.
Ale majitel byl spokojen, říkal že obvykle platil za výměnu oleje a filtru(ů?) tak o cca 2000kč víc než jsem chtěl já (auto jezdilo do značkových dílen)
Napsal: 09 kvě 2012, 10:29
od jericho-3
Já si říkám, stojí to za to, ušetřit na blbém filtru a pak stát před zákazníkem, který drží v ruce tu zasranou onuci /filtr/ a v druhé ruce fakturu? Tihle lidé snad ani nejsou normální a mají dobrý spánek za jakýchkoliv okolností...

Napsal: 09 kvě 2012, 13:07
od Forest
sharan933 píše:a najlepsie na tom je ze neznackove servisy tzv.garazovi majstri su najhorsi mechanici
Nevim, jak odlisit "garazove mistry" a "neznackove servisy" ale pravda je takova, ze treba takovy Lubos z Chomutova je opravdovy kovany a tuplovany garazovy mistr a k nemu si chodi znackove servisy pro rady
Mimochodem clovek, nebyt ktereho by asi toto forum nebylo, protoze on byl hybnym motorem ladeni TDIcek v Chomutove a nasledne cele CR.
Napsal: 16 kvě 2012, 11:49
od m_toy
Normální stav.
Když dostanu do ruky auto po záruce na servis tak vzducháč, pylový a palivový měním automaticky.
Velice zřídka to bývá měněno. Si asi neuvědomujou, že je tam většinou vidět ten rok výroby. Svíčky bývají měněný občas, jak to má do 100k tak se tím nikdo nezabývá. Ani se neunavujou je aspoň vyndat a podívat se na ně. Kolikrát má člověk strach aby je neutrhl.