Stránka 1 z 3
Audi A6 1.9tdi AFN
Napsal: 10 kvě 2012, 18:04
od arlie
..
Napsal: 12 kvě 2012, 14:15
od Martin.D
Pekne na tu váhu A6 bol ten chip asi nutný

Re: ..
Napsal: 12 kvě 2012, 14:26
od arlie
Martin.D píše:Pekne na tu váhu A6 bol ten chip asi nutný

81kW je na A6 vážně slabý, a to je ještě sedan.
Ale ještě bych tam pár koníku navíc snesl.
Napsal: 12 kvě 2012, 16:47
od Marek77
Co bych měl potom říkat já s Galaxy

.
Hodnoty slušné, jen výkon mohl jít do vyšších otáček (ale to v sérii půjde asi dost blbě).
Ta špice na krouťáku, to klouzla spojka, nebo přefouklo turbo?
Napsal: 12 kvě 2012, 17:00
od arlie
Marek77 píše:Co bych měl potom říkat já s Galaxy

.
Hodnoty slušné, jen výkon mohl jít do vyšších otáček (ale to v sérii půjde asi dost blbě).
Ta špice na krouťáku, to klouzla spojka, nebo přefouklo turbo?
Galaxy to bude o 200kg asi někde jinde

Časem půjde třeba nějaký silnější HW, aby to zase trošku povylezlo.
To spíš přefouklo turbo. Nejsem sice odborník, ale kdyby podklouzla spojka, tak by byl spíš propad na grafu než spička ne? Pač se to měří na kolech na brzdě.
Oprav mě jestli kecám

Napsal: 12 kvě 2012, 19:03
od MirekX
podle mě spojka
Napsal: 12 kvě 2012, 19:08
od arlie
MirekX píše:podle mě spojka
Jak je možné, že to udělalo špičku? Pochopil bych opak. Proklouzne se spojka - tudíž se přeruší přenos sil od motoru ke kolům.
Napsal: 12 kvě 2012, 19:11
od MirekX
ono těžko říct, co to přesně bylo. U klouzlé spojky to má nejdříve mírný pokles jak se začíná klouzat. Pak se spojka chytne, to je ta špička ale ihned jak při přilepení spojky poklesnou otáčky následuje propad. Všechno tady je, ale přefuk vypadá podobně
Napsal: 12 kvě 2012, 21:12
od arlie
MirekX píše:ono těžko říct, co to přesně bylo. U klouzlé spojky to má nejdříve mírný pokles jak se začíná klouzat. Pak se spojka chytne, to je ta špička ale ihned jak při přilepení spojky poklesnou otáčky následuje propad. Všechno tady je, ale přefuk vypadá podobně
V tomto případě by to asi sedělo.
Bůhví, je tam sice původní dvouhmota, ale při jízdě se nezdá že by to podlouzlo, ani při plným v 2tis otáčkách.
Napsal: 12 kvě 2012, 21:13
od Jayson
tohle je mírnej přefuk, prokluz vypadá tak, jak popsal MirekX

Napsal: 12 kvě 2012, 21:20
od arlie
Jayson píše:tohle je mírnej přefuk, prokluz vypadá tak, jak popsal MirekX

Mrkni na log v odkazu. Třeba by se zjistilo víc

.
Ale když už jsme u tý spojky. Kdo by měl na podélný AFN jednohmotu?. Třeba i se sadou.
Napsal: 13 kvě 2012, 10:43
od Manhaus
to jsi tam měl hodit aspoň trysky než jsi šel na čip... to už taková darda není, měl by jsi tam kolem 90kw minimálně a měl by jsi cestu otevřenou k dalším úpravám... pokud máš ještě nějaké v plánu myslím, že jako první dát čip nebylo šťastné řešení

ale jinak hodnoty pěkné

Napsal: 13 kvě 2012, 10:50
od Marek77
Já bych se především zamyslel nad tím, proč výkon nechce jít přes 3600 otáček. Je to škoda, protože víme, že tyto motory jsou schopné výkonem daleko překročit hranici čtyř tisíc (i v sérii).
Čím to je? Nestíhá turbo? Neuchladí cooler? Málo paliva? Nebo všechno najednou?
Průběh točivého momentu je fajn - zanedbáme-li tu špičku, je tam maximum 320 Nm na otáčkách 2500, což je akorát (pro motor i spojku). Ale kdyby výkonová křivka lezla ještě o 500-800 otáček výše, bylo by na konci možná o deset koní víc.
Napsal: 13 kvě 2012, 11:02
od tradgidek
taky si myslim,ze to ma tahnout mnohem dale... z meho grafu na AHF skoro do 5tis/ot tahne...
Napsal: 13 kvě 2012, 11:20
od arlie
Ve vyšších otáčkách nestíhalo čerpadlo. Na grafu to je vidět okolo 3800ot, hrbatý průběh. To jsme u Funa řešili. Možná by to vyřešilo nějaké čerpadýlko v nádrži, jako má PD.