Stránka 1 z 2
O1 - páka ruční brzdy
Napsal: 26 kvě 2012, 16:16
od tommasAHC
Pěkná a zachovalá.
Cena 350Kč.
Číslo páky: 1J0 711 303
Tlačítko: 1J0 711 323 D

Napsal: 26 kvě 2012, 19:39
od Seidl
Na bubnovou, nebo kotoučovou_
Napsal: 26 kvě 2012, 19:44
od tommasAHC
jak se to pozná?
Napsal: 26 kvě 2012, 19:48
od hansdob
je to uplně jedno

Napsal: 26 kvě 2012, 21:29
od octavia.TDI
hansdob píše:je to uplně jedno

neni,každá je jiná.
Napsal: 26 kvě 2012, 21:39
od hansdob
A v čem??

nikdy jsem je neměnil při výměně bubnovky zakotoučovou včetně lanovodů a myslel jsem si že je rozdíl jen mezi starou a novou a s loketkou a bez loketky
Napsal: 26 kvě 2012, 21:59
od RudisTDic
octavia.TDI píše:hansdob píše:je to uplně jedno

neni,každá je jiná.
Tak to by mě taky zajímalo v čem je jiná..nikdy jsem jí neměnil a vždy vše fungovalo bez problémů..
Tak povídej..
Napsal: 26 kvě 2012, 22:42
od tommasAHC
Já jsem o tom někdy vlastně slyšel, není to v počtu zubů nebo tak? Ale měl jsem taky bubnovku a teď tam mám kotoučovku a ručku jsem neměnil. Tahle mi jenom doma zbyla z jiné akce.
Napsal: 27 kvě 2012, 07:11
od octavia.TDI
ta z kotoučovky má větší nástup... je tu o tom někde i tema...
Napsal: 27 kvě 2012, 12:08
od Seidl
Hledejte. Dej páku z bubnový, a zatáhneš jí až ke stropu.
Napsal: 27 kvě 2012, 14:42
od tommasAHC
taky možnost prodat zvlášť chromový tlačítko a plastovou manžetu a k tomu zdarma přibalím mechanismus ručky

Napsal: 27 kvě 2012, 16:04
od hansdob
na svý a několika dalších mám páku z bubnový ( tam co jsem měnil nápravy) a jde normálně

Napsal: 27 kvě 2012, 17:57
od Seidl
hansdob píše:na svý a několika dalších mám páku z bubnový ( tam co jsem měnil nápravy) a jde normálně

Tak tam dej z kotoučový a uvidíš rozdíl. ( Je to asi jako by jsi dal do motoru, který má zdvih 70mm kliku, na který budeš mít zdvih 60mm a tvrdil jsi, že to jede normálně.
Napsal: 27 kvě 2012, 22:59
od hansdob
Napsal: 07 čer 2012, 08:48
od tommasAHC