Koktávka

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
bobG3
Aktivista
Příspěvky: 1319
Registrován: 23 led 2006, 19:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Třebíč

Koktávka

Příspěvek od bobG3 »

Koktávka 2008 kombík 77kW 1,9 TDI najeto cca 250000 se zárukou - kód motoru neznám cena do 100000,- byl už to 16V nebo je šance na 8V? Dá se odhadnout co asi tak je to za motor a jaké s ním budou problémy nebo je nutné zjistit kód motoru napřed?
G3 Variant synchro
alreadys
Aktivista
Příspěvky: 1280
Registrován: 27 črc 2009, 21:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od alreadys »

Jestli 77kw tak to je v pohodě 16V byli v dvoulitrech tam praskali hlavy jestli myslíš tohle,tam v tý 77kw se řeší turba .klima kompresory ale to je i dvoulitru prostě počítej s nějakou prácí to je u všech
Pasat TDI PD 96 kw
Přispěvovatel
Příspěvky: 828
Registrován: 21 pro 2011, 22:49
Odpovědi: 0
Bydliště: Soběslav

Příspěvek od Pasat TDI PD 96 kw »

tohle je ještě v poho motor!!
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14439
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Maximálně tam bude dpf, víc bych nečekal.
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

a i to se da vyresit :D
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“