Stránka 1 z 3
Technická kontrola s úpravama
Napsal: 07 čer 2012, 09:04
od MemphisR
Přátelé a kamarádi, tento měsíc mě čeká STK a jsem krapet v rozpacích.
Jakou máte zkušenost s emisema a STK s upraveným TDi..? Je to ještě rotačka AFN a má střiky PP764, Turbo VA z 96kW, EGR off, KAT off....
Do ted jsem to řeši tak, že jsem ty drobné upravy na STK vrátil do původního stavu, ale ted je toho už moc

))
Napsal: 07 čer 2012, 09:09
od turbo kamna power
moc bych to neprožíval, jedinej problém bych viděl v KATu, jestli máš místo něj trubku, tak by tam mohl technikovi chybět, jestli zůstal obal, tak OK.
a jestli ti to moc nehulí, tak emise taky ok.
Napsal: 07 čer 2012, 09:19
od Marek77
Upřímně??? Ještě nikdy (a to jsem na různých místech pracoval mnoho let) jsem neviděl, že by někdo "skutečně" měřil emise na naftovém motoru. Vždycky se to napsalo od stolu, nebo se generátorem impulzů oblbnul snímač otáček měřicího systému. Ale auto dneska snad nikdo neměří.
Napsal: 07 čer 2012, 09:49
od turbo kamna power
mě před rokem měřili, ale příště dám radši technikovi 200kč, než motor týrat do 5000ot.
Napsal: 07 čer 2012, 10:50
od marena tdi
Marek77 píše:Upřímně??? Ještě nikdy (a to jsem na různých místech pracoval mnoho let) jsem neviděl, že by někdo "skutečně" měřil emise na naftovém motoru. Vždycky se to napsalo od stolu, nebo se generátorem impulzů oblbnul snímač otáček měřicího systému. Ale auto dneska snad nikdo neměří.
ale meri jak o zivot

Napsal: 07 čer 2012, 10:56
od Slavkov
Přesně tak, pokud nejsi známý, tak to na STK motaj do bezvědomí

Napsal: 07 čer 2012, 11:09
od Marek77
Že bych měl všude známé?

Napsal: 07 čer 2012, 13:35
od coltik
Některý Stanice TK jsou tím vyhlášený, že u nich na emisích umírají auta

Člověk má hodně staženou prdel, aby motor zůstal po hromadě. Beru u starších ropáků.
Napsal: 07 čer 2012, 20:35
od cin
no ja jsem se svyma upravama prosel bez problemu, jeste me na tech emisich pochvalili ze to skoro nehuli

, je ale fakt ze ho turovali poradne

, mozna kdybych zaplatil tak to tak nebolelo

, takze byt tebou asi bych se tak nebal
Napsal: 07 čer 2012, 20:55
od Vici
jediné co by asi mohlo vadit je ten KAT
jinak na emisích je asi lépe se optat zda "by se to nemuselo týrat..." a uvidíš
Napsal: 08 čer 2012, 07:27
od Marek77
KAT u naftového motoru naopak nevadí vůbec. Na emisích to vůbec nepoznají, jestli tam je nebo není, protože emise se u naftového motoru neměří. Měří se pouze kouřivost, a to opacimetrem, což je technologie stará jako automobilismus samý.
Absence KATu může vadit snad pouze na TK, ovšem pouze vizuálně. Čili pokud tam ten hrnec fyzicky je a je vytlučený, nikdo nic nepozná.
Napsal: 08 čer 2012, 08:11
od Forest
Marek77 píše:Čili pokud tam ten hrnec fyzicky je a je vytlučený, nikdo nic nepozná.
Vzpominam si, ze kdyz jsem mel jeste originalni vyfuk s vymlacenym katem, tak kamarad, u ktereho jsem delal emise, tak zkusene potukal na obal, uslysel jak to duni a s usmevem jen dodal "njn, klasika, vubec se nedivim".

Napsal: 08 čer 2012, 08:17
od Marek77
Úplně nejlepší je vyndat KAT a velkým vrtákem ho provrtat od díry k díře. Poté tou dírou prosunout trubku a ovařit ji kolem hrdel. Tím je KAT jakoby plný, ani poklepem nikdo nic nepozná a přitom je vlastně odstraněný

. Pár jsem jich takhle upravil. Ale podotýkám, že sám jsem proti takovým věcem a na svém autě jsem vždy KAT měl (tedy pokud tam z výroby byl - u žigulíka samozřejmě ne).
Napsal: 08 čer 2012, 08:37
od MirekX
když bych měl napsat jak probíhala technická u mého auta, tak mi nikdo neuvěří, podotýkám že žádná známost.
výfuk kompletně jiný průměr 70mm, na emisích jsem zapředl hovor s technikem a ten mě ještě pomalu vynadal za to, že tam mám kat, že by ho hned vyndal a že to stejně nezjistí. Auto nepřesáhlo 3000 ot. a prošlo, narovinu mi řekl že emise u diesela s turbem se stejně takhle pořádně nezjistí.
Na STK ten výfuk prohlídnul zespod a jen utrousil, že náhražka se může použít až u aut starších 15 let a že do tý doby by měl být origo. Pak se trochu divil u bixenonových čoček místo mlhovek, ale sklon mají OK tak to neřešil. Koukal na turbo a říká nový co? no na ty kilometry už mělo nárok ne? (skoro 400 tis) řek jsem narovinu že je asi 2 X takový kvůli výkonu. Tak mi řekl ať o tom moc nemluvím... Díval se ještě jak mám výfuk od bufíku uvázaný drátem páč šroub uhnil a ještě jsem nějak neměl čas to řešit. Smekám před takovými techniky, samo vše ostatní OK(brzdy, vůle, únik oleje atd )
Napsal: 08 čer 2012, 09:18
od peeeetr
MirekX píše:když bych měl napsat jak probíhala technická u mého auta, tak mi nikdo neuvěří, podotýkám že žádná známost.
výfuk kompletně jiný průměr 70mm, na emisích jsem zapředl hovor s technikem a ten mě ještě pomalu vynadal za to, že tam mám kat, že by ho hned vyndal a že to stejně nezjistí. Auto nepřesáhlo 3000 ot. a prošlo, narovinu mi řekl že emise u diesela s turbem se stejně takhle pořádně nezjistí.
Na STK ten výfuk prohlídnul zespod a jen utrousil, že náhražka se může použít až u aut starších 15 let a že do tý doby by měl být origo. Pak se trochu divil u bixenonových čoček místo mlhovek, ale sklon mají OK tak to neřešil. Koukal na turbo a říká nový co? no na ty kilometry už mělo nárok ne? (skoro 400 tis) řek jsem narovinu že je asi 2 X takový kvůli výkonu. Tak mi řekl ať o tom moc nemluvím... Díval se ještě jak mám výfuk od bufíku uvázaný drátem páč šroub uhnil a ještě jsem nějak neměl čas to řešit. Smekám před takovými techniky, samo vše ostatní OK(brzdy, vůle, únik oleje atd )
Tak to máš celkem štěstí. Kdyby to tak bylo i u nás. Na emisích je to v cajku, ale na STK je to celkem problém najít někoho rozumnýho
