ot: K- Jetronic

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14450
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

ot: K- Jetronic

Příspěvek od Tomas.cz »

Kamarád má VW Scirocco, 1.8- 8v 82kw.

Motor lze nastartovat snadno, ale drží nejdříve volnoběh tak 2 000 ot/min po zahřátí to spadne tak na 1 500 ot/min. Zdá se nám, že se motor velmi rychle zahřeje a když prošlápnu plyn tak není problém aby z výfuku vyšlehly plameny :D

Nevíte někdo co by s tím mohlo být, nebo jak to seřídit
Motor je jinak ok, netlakuje do vody, komprei má dobrou.

Dík
Uživatelský avatar
Indi
Přispěvovatel
Příspěvky: 462
Registrován: 27 led 2006, 18:54
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Indi »

Jaká je spotřeba?
Audi cab AVF 190kW/518Nm
Seat Alhambra 190PS/420Nm
Audi A4 3.0TDI Q 150kW/450Nm
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14450
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Asi tak 10 l/100km.

Mě se zdá že tam jde víc paliva než je nutno...
Uživatelský avatar
Indi
Přispěvovatel
Příspěvky: 462
Registrován: 27 led 2006, 18:54
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Indi »

Většinou blbne rozdělovací hlava,ale mohlo by to být i teplotní čidlo.
V té hlavě odchází gumičky a pouští to víc paliva.Je dost drahá.
Audi cab AVF 190kW/518Nm
Seat Alhambra 190PS/420Nm
Audi A4 3.0TDI Q 150kW/450Nm
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14450
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

No máme ještě jeden motor 1.8-8v 70kw taky ze Scirocca taky s K- jetronic se všema čidlama atd.
Rozdělovací hlavu tedy komplet i s váhou vzduchu a airboxem máme ale problém je v tom že je trošku odlišná a má i jiné sériové číslo.

Jeden motor je GX druhej JH tuším.
Uživatelský avatar
vita
Přispěvovatel
Příspěvky: 430
Registrován: 11 říj 2006, 12:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Někde mezi Libercem-Kolínem-Janovickou Lhotou

Příspěvek od vita »

Teď mě napadá, viděl sem u někoho odvrtanou klapku údajně kvůli rychlejším reakcím na přidání plynu ... Nedělal někdo něco s tou klapkou? A s těma otáčkama to vypadá, že to běží pořád na "sytič" nevypíná to ten přídavnej vtřik, tzn jak bylo řečeno výše: čidlo teploty KO nebo je celá rozdělovací hlava v pr...
Vento, AFN 81kw + čip (zatim nevim kolik ale jede líp než orig. 81kw :) )
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14450
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Klapka je ok, tedy není perforovaná.

Jinak ten přídavnej vstřik je na sacím potrubí v levé části když koukám na motor? Jde k němu jedna pancéřová hadička od rozdělivací hlavy a něaký dva kablíky s konektorem.
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14450
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Ještě se zeptám to teplotní čidlo je kde?
Uživatelský avatar
Indi
Přispěvovatel
Příspěvky: 462
Registrován: 27 led 2006, 18:54
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Indi »

Čidlo je na mezikusu na hlavě, kousek od altíku myslím.Zkus odpojit po ohřáti motoru ten pomocný vstřik, jen ten konektor a uvidíš jestli klesnou nebo ne.Kolega to měl udělané na vypínač.
Audi cab AVF 190kW/518Nm
Seat Alhambra 190PS/420Nm
Audi A4 3.0TDI Q 150kW/450Nm
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14450
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Super, vyzkouším.
zdenace
Aktivista
Příspěvky: 1172
Registrován: 23 led 2006, 22:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Přerov

Příspěvek od zdenace »

Odpoj po zařátí ten konektor na přídavným vstříku, to je něco jako sitič.
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14450
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

zdenace píše:Odpoj po zařátí ten konektor na přídavným vstříku, to je něco jako sitič.
Jasně, když ho odpojím a otáčky klesnou tak je jasné že tam ventilem přestalo proudat palivo, můžu tedy uvažovat že je ventil ok ale něco chce aby byl ventil stále otevřen, pak by možná molho být to čidlo teploty KO.

A jestli se nic nezmění tak je ventil možná poškozen a pouší trvale nebo je špatně ještě něco jiného.

Protože jak je na škrtících klapkách ten rugelační šroub tak je v minimální poloze když se ho vysunu a zabere do klapky tedy jí víc otevře tak se otáčky okamžitě zvíší.
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14450
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Ještě dotaz ohledně tohodle motoru.
1.8 8v 82kw kó DX:

Potřeboval bych poradit ohledně správného nastavení rozvodů, vypadá to že se v tom někdo před náma vrtal :?

A ještě dotaz rozdělovač je tady hnán od klikového hřídele nebo od hřídele co pohání olejovou pumpu?

Dík Tom
Uživatelský avatar
chiptuning
Aktivista
Příspěvky: 2519
Registrován: 23 led 2006, 19:59
Odpovědi: 0
Bydliště: plzen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chiptuning »

kdyz to nepomuze , tak zkus zmerit tlak paliva co jde ke vstrikum mel by byt 3,3baru a privod do rozdelovaci hlavy 5baru

kdyz jsem se pred asi sto lety poprve setkal k-jetronikem tak jsem nemohl pochopit jak to vlastne rozdeluje palivo do jednotlivych valcu,kdyz se tam nic netoci???
po nejakem patrani jsem zjistil , ze je to jednoduchy protoze benzin proudi vsemy vstriky porad / do saciho potrubi / a kazdy valec si nasaje po otrevreni ventilu to co se tam stacilo zatim nastrikat
to vita : pri odvrtane klapce se chovani motoru zhorsi , protoze se mene otevre a tim snizi mnozstvi paliva (rofl)
Uživatelský avatar
vita
Přispěvovatel
Příspěvky: 430
Registrován: 11 říj 2006, 12:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Někde mezi Libercem-Kolínem-Janovickou Lhotou

Příspěvek od vita »

Já nemyslel odvrtaná - jako díry do plechu klapky, ale odvrtaný celý rameno a závaží (pro dovážení), taky se prý dává klapka z jinýho materiálu (nějakej tenkej karbon nebo co) ale to sem neviděl na vlastní oči. Prostě je snaha o to aby měla deska a rameno co nejmenší moment setrvačnosti-rychlejší reakce na změnu režimů motoru.
Jentak mimo, perforovaná deska obtékaná tekutinou má větší odpor než deska neperforovaná (ale nevim jestli by to platilo i v potrubí-sání)
Vento, AFN 81kw + čip (zatim nevim kolik ale jede líp než orig. 81kw :) )
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“