Ital=škůdce :-)
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Ital=škůdce :-)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
U nas velmi podobne dopadlo Toledo 1M ked do neho borec namontoval tuzingovu hudbu. Kable ku bubnu boli hrube jak od zvaracky a s takymi zanedbatelnymi zbytocnostami ako na pretahovanie kablov pouzivat origo prechodky sa netrapil. No a kabel sa suchal o skelet a suchal az sa jednej noci presuchal a bolo vybavene 

-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
když už jsme u těch italů a ohňů, tak si pamatuju, že vyhořelo několik nových Ferrari ItaliaTDI tech píše:To ze zhorela stara pasteka co nemala koser elektriku vas sere, ale ze zhorel za jazdy zanovny Touran, alebo Superb to uz nikto nekomentuje

Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
TDI tech, jsem rád, že jsi se zastal Italů, mám jejich auta a mám mnoho argumentů pro, zrovna teď jsem byl u kámoše , který dělá sousedovi BMW 1,8 i z roku 1999, na pohled překrásnou, ale už asi potřetí mu dělá podvozek a to je tragedie. Tak nasračky to jsem dlouho neviděl, zadek už komplet udělal a teď opět dělá předek..jezdí s tím jen do práce, závodník to není a jen do toho sráče sere peníze..Já mám dodávku z roku 1992, mám jí 12 let , namáhal jsem ji , přetěžoval ,jezdil po poli a měnil jsem jen jedno rameno, řízení má Fiat bezkonkurenční ,to má po 200000 km vůli stejnou jako když se vyjede z továrny, motor to jsou housličky, tlumiče původní, apod. Na jaře půjde do šrotu , nebudu jej inovovat, ale to co pro mne udělal, to mu nezapomenu..A sednout do Alfy Romeo např. s 3.0 V6 , je zážitek, který žádný ropák se 7 turby nemůže nahradit...Takže s Tebou plně souhlasím.. Ale je to jen můj názor... 

nepropadat panice...
- blacklight
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 381
- Registrován: 14 říj 2011, 12:55
Tady u nás je jeden problém, asi zakořeněný v minulosti. Říkalo to více i starších lidí, že tady byly kdysi Moskviče, Vartburgy, Trabanty, občas Lada, a pak Škodovka. A kdo měl tehdy škodovku byl machr, protože to bylo tehdy skoro nejlepší auto.
Přijde mi, že to u spousty lidí žije dodnes, a pokud je to ještě VW - mateřská firma škodovky, tak už je to TOP a vlastně nic lepšího neexistuje.
Takhle uvažující člověk si pak koupí v 18 letech škodovku 120, ve 22 Felicii a vrcholem obvykle bývá Octavia nebo Passat.
Rozhodně nechci říct že by ty auta byly špatné, to ani náhodou. Škodovky jsou dobré auta. Ale ti lidé nemají v autech nějaký širší rozhled a pak zbytečně kritizují ostatní auta, aniž by o nich něco věděli nebo někdy jeli. A těch lidí je ještě stále dost.
Přijde mi, že to u spousty lidí žije dodnes, a pokud je to ještě VW - mateřská firma škodovky, tak už je to TOP a vlastně nic lepšího neexistuje.
Takhle uvažující člověk si pak koupí v 18 letech škodovku 120, ve 22 Felicii a vrcholem obvykle bývá Octavia nebo Passat.
Rozhodně nechci říct že by ty auta byly špatné, to ani náhodou. Škodovky jsou dobré auta. Ale ti lidé nemají v autech nějaký širší rozhled a pak zbytečně kritizují ostatní auta, aniž by o nich něco věděli nebo někdy jeli. A těch lidí je ještě stále dost.
Octavia 1.9 TDI
Golf 2.0 TDI
EX: Lancia Lybra SW 1.9 JTD, Lancia Thesis 3,2 V6, LPG Opel Meriva LPG
Golf 2.0 TDI
EX: Lancia Lybra SW 1.9 JTD, Lancia Thesis 3,2 V6, LPG Opel Meriva LPG
Samozřejmě vliv na to má i tehdejší koroze Fiatů, kdy díly byly jen v Tuzexu a třeba F 128 , 127 byla lehká kavalerie a hnila jako kanec..Ale dnes je shnilý MBenz, Opel a jiná klasa a Fiat je v pohodě..Ale je to fuk, je to každého věc, jen mi to připadá trochu nespravedlivé..Moje Bravo z roku 1997 je bez rezu a kámošovo /jinak vyníkající/ Passat 4 1,9 TD / bílý/ je jak reklama na korozi a do auta leze oknem, dveře v pantech u řidiče už jsem mu zvedl, /musel je zvednout o půl metru/protože má v háji kliky...Z tohohle si člověk utváří názor..
nepropadat panice...
Nevím co tu řešíte za hypotézy problémové nápravy maj snad všichni 1. problém je ten že nájezd km neodpovídá servisním úkonům co by auto vyžadovalo věc druhá je kvalita dílů které použijete z důvodu úspor titulek jsem nahodil jen proto že to zbytečně odnesly další dva lidi.Kdo v čem jezdí je mi naprosto jedno protože každý svého štěstí strůjce 

Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Ale jo, ale tahle otázka je vždy taková sporná...Ty díly to máš pravdu, marně říkám lidem ať nekupují ty levné, ale je to zbytečné.. Ale měli jsme v dozoru 2 BMW a hlavní práce byla výměna ramen a práce na nápravách..Ať se tal dalo cokoliv , hovno to vydrželo.. U auta, kde je podvozek rychlejší než motor by měl být předpoklad, že tenhle rychlejší podvozek při normální jízdě nemá i rychlejší opotřebení..Aspoň jsem to předpokládal, ale mýlil jsem se...
nepropadat panice...