Stránka 1 z 1

citroen berlingo 1.4 r.v. 2006

Napsal: 15 čer 2012, 20:26
od elch
zdravim, je možne, že by v řídící jednotce motoru u levého tlumiče byla nějaka chladící olejová napln? vytéká nějaký olej z třetího konektoru, je od toho zasraná levá strana nadkoli , převodovka i motor suchý, nikde nic ani ze serva,díky za rady

Napsal: 15 čer 2012, 20:48
od Ferrari1980
To znie čudne...mám tento motor v 306ke a teda žeby bola RJ chladená nejakým olejom, to na 99,99% nie...

Napsal: 16 čer 2012, 12:53
od elch
čudné to je, pod tou ř.j. je všude orosená karoserie, pod baterkou atd, když jsem odpojil ten bližší konnektor k předku auta tak z toho vykapalo pár kapek, nikdo s tim nic nedělal,ani to neprostříkával, záhada, vše jinak suché jak motor tak převodovka, nevim, jsem z toho jelen

Napsal: 16 čer 2012, 20:49
od Ferrari1980
Kukaj, čo sa inde píše o motore 1,4 v C3ke:
mirdasR32 píše:nějaký bolístky to holt má. prolíná olej z těsnění pod hlavou na straně rozvodů, odchází vstřiky-většinou na prvnim válci, sem tam zapalovací modul. u novějších modelu si je třeba dát pozor na řízený termostat-umí prolínat chladící kapalina až do ŘJ. škrtící klapka taky dělá neplechy. kuckání a občasný chcípnutí motoru za studena a škubání během ohřevu částečně řeší SW jednotky motoru. Alr jinak je ten motor docela v pohodě
Takže treba odvahu, trochu tej kvapaliny na prst a liznúť, ak je to sladké, je to chladiaca kvapalina a treba urýchlene hľadať, kade to tam presne ide.