BMW 335d E90 facelift 431PS a 803NM

Toto fórum slouží ke zveřejnění výkonových grafů Vašich vozů.

Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři

Odpovědět
PROFITUNER
Přispěvovatel
Příspěvky: 250
Registrován: 15 črc 2007, 17:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Kežmarok
Kontaktovat uživatele:

BMW 335d E90 facelift 431PS a 803NM

Příspěvek od PROFITUNER »

Konecne sa dostalo casu aj na doladenie mojho kazdodenneho tatosa.
Modifikacia urobena len na sprint,uz ajs z dymom.Len co na to ten automat? Drzi, no ako bude radit ukaze casomiera na 1/4 mile. Necaka sa ziadna slava.

Hardware zmeny, IC autowerke na mieru, komlet nerez vyfuk MG Motorsport, DPF off, sportovy katt, KN filter vlozka, profituning soft.
413PS a 874NM
Obrázek
Prikladam aj bezpecnu modifikaciu na kazdodenne jazdenie uplne bez dymu. V-max 300 podla GPS
380PS a 766NM
Obrázek
Naposledy upravil(a) PROFITUNER dne 10 kvě 2013, 20:33, celkem upraveno 1 x.
nejsem-naivka
Přispěvovatel
Příspěvky: 537
Registrován: 25 dub 2011, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Karlovy Vary

Příspěvek od nejsem-naivka »

:o brutalita
:-@
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Revoluce!

... proc si kua kupovat jakehokoliv benzina?! Jako sekacku, zapalovac, mopeda, motorku, letadlo ... plne chapu ale osobni, nakladni, lod ... neni myslim od dob, co nam BMW prineslo twinturbo duvod vahat.

Predpokladam, ze to je na seriovych vstrikovacich - jaky je tam jeste prostor, nebo jedou na maximum (predpokladam)?

Nebylo by mozne udelat nejaky log ze zrychleni 0 - 200 (300) jen hodnoty cas a rychlost? Vskutku by me zajimalo srovnani s GTRkem.


@Profituner: neni v planu koupe 550d? :twisted:
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
PROFITUNER
Přispěvovatel
Příspěvky: 250
Registrován: 15 črc 2007, 17:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Kežmarok
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PROFITUNER »

Tak zopar hodnot z merania pozicaneho Racelogica. Robil som iba dva merania, teda nie je to nejak vycibrene no nejaku vypovednu hodnotu to ma.
Zase az taka raketa ako GTR to neni, fyziku proste neojeb...
0-60 2,4sec
0-100 4,9sec
100-200 11,5sec
80-120 2,7 sec
402 metrov 13,0sec
Realny cas na 1/4 budem vediet dnes.
vstrekovace su seriove a rezervu este maju, no velka turbina uz nestiha. Skoro vsetko je v aute seria, presne upravy som opisal na zaciatku topicu
No cielom toho projektu nebolo urobit dymovnicu co bude mat 430PS.
Cielom projektu je silne auto, ktore dokaze dlhodobo jazdit vyskokymi rychlostami na dialnici pri primeranej spotrebe. pricom ma idealny priebeh krutiaceho momentu a vykonu. Doraz som kladol hlavne na zivotnost a bezporuchovost. To sa podarilo pri tej uprave na 380PS, kedy auto nedymi, prevodocka este zvlada krutak, radi ako seria a nevydama rozne zvuky.
Proste ako seria, len trosku rychlejsia.
Sam som skusal na nemeckej dialnici V-max 20 min a vsetko vydrzalo.
430 mozno 450 Ps s inym turbom by bolo pekne, no urcite nie na kazdy den a na jazdenie 50 000km rocne, co jazdim ja.
Teda ziadna lokomotiva, ktorej sa bojis pridat, ci sa nieco nerozleti a pritom zadymis celu ulicu. Auto na kazdy den, do ktoreho lejes iba naftu a menis olej. To je uprava na 380PS a 750NM podla mna idealna.
K otazke ci bude 550d. Hodim sem jedno video
http://www.youtube.com/watch?v=-CdI60lfaio
A to A6 je este avant. Tak asi sa im tych 70Ps, co ma byt BMW silnejsie niekde sratilo, alebo ich nema? Ja odpoved viem.
335d je moje prve BMW no dalsie bude asi moja stara znacka. Abeceda sa zacina od A az potm je B
Naposledy upravil(a) PROFITUNER dne 24 čer 2012, 07:02, celkem upraveno 1 x.
PROFITUNER
Přispěvovatel
Příspěvky: 250
Registrován: 15 črc 2007, 17:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Kežmarok
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PROFITUNER »

Tak vysledok z 1/4 mile z Carat tuningu v Piestanoch je 12,9
Bola tam trosku horsia trakcia a chcelo by to viac potrenovat starty, vtedy by sa to dalo stiahnut este o nejaku desatinku, no pravdupovediac, je mi toho auta na sprinty luto. Auto je urcene uplne na nieco ine.
V kazdom pripade to zatial na domacu dymiacu scenu bohate staci.
Za tie dva roky, co som na sprintoch chybal sa to v oblasti dieslov moc nezmenilo. Casy rovnake, iba viac dymu. Ani sa nedivim, ze to ludia volaju kategoria dymovnic. NObrázeko co uz no smoke no fun, no ide to aj "bez" dymu.
PROFITUNER
Přispěvovatel
Příspěvky: 250
Registrován: 15 črc 2007, 17:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Kežmarok
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PROFITUNER »

este jedno video ako to naozaj jazdi http://www.youtube.com/watch?v=xhKio-S0T6I
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

PROFITUNER píše:Tak asi sa im tych 70Ps, co ma byt BMW silnejsie niekde sratilo, alebo ich nema? Ja odpoved viem.
Vis a nechas si to pro sebe nebo jaky je duvod, muzeme-li ho znat?

Napada me prozatim jen prubeh/prevodovka (delka prevodu, razeni automatu), vaha, aerodynamika, prevodovka , rozdily RWD/AWD, emise ...

Jinak ten system preplnovani u 550d mi pripada jako kockopes - "compound-sekvence", ale jestli to funguje, tak proc ne.

Osobne si dovolim kacirskou myslenku, ze by stacilo prenastavit razeni automatu a vysledek by se dostavil.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
vilozx6
Aktivista
Příspěvky: 1953
Registrován: 30 pro 2010, 20:41
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK

Příspěvek od vilozx6 »

PROFITUNER píše:este jedno video ako to naozaj jazdi http://www.youtube.com/watch?v=xhKio-S0T6I
Klobúk dole - no :)
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
viktorddd
Přispěvovatel
Příspěvky: 235
Registrován: 27 črc 2010, 11:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od viktorddd »

brutalna uprava

k tomu 550d mám taký názor, že hlavné + je v tom že to bude ťahať od voľnobehu do obmedzovača rovnako a obmedzovač na 5500, aj keď nie je rýchlejší ako tá audina ale určite s ním musí byť sranda, a kto vie čo všetko tie 3 turbá zvládnu, možno tu bude o rok upravená 550d na 500ps a 1000Nm . . .
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

viktorddd píše:brutalna uprava

k tomu 550d mám taký názor, že hlavné + je v tom že to bude ťahať od voľnobehu do obmedzovača rovnako a obmedzovač na 5500, aj keď nie je rýchlejší ako tá audina ale určite s ním musí byť sranda, a kto vie čo všetko tie 3 turbá zvládnu, možno tu bude o rok upravená 550d na 500ps a 1000Nm . . .
Nevim, jake komponenty tam jsou pouzity, nicmene obavam se, ze cely ten system az tolik aditivniho prostoru nebude davat. Pokud by to byla koncepce "sekvencni triturbo", pak by se o tom dalo hovorit ale v tomto pripade si dovolim byt skepticky.

Jde o to, ze se obavam, ze ta dve mensi turba (podle meho nazoru identicke velikosti) nemaji v compoundu s tim vetsim dostatecny potencial, paklize by to nepracovalo pod dost velkymi tlaky. Obavam se, ze limiterem by se stal compressor housing velkeho turba, ktere imho nemuze byt velke, protoze plynule navazuje na to nejmensi z turbodmychadel (ledaze by se jim nejak podarilo udelat turbodmychadlo s velkym potencialem, ktere by velice rychle nabihalo aniz by to ovlivnovalo jeho potencial).
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
viktorddd
Přispěvovatel
Příspěvky: 235
Registrován: 27 črc 2010, 11:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od viktorddd »

keď veľké turbo je identické alebo podobné veľkosťou ako to z 35d tak potom je to tak ako píšeš
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Dnes jsem se dozvedel, ze ten motor (286k verze) v BMW testovali s jednim turbem aby zjistili potencial toho motoru dle jemu dostupnych informaci (taky muze byt, ze jedna pani povidala) je strop lehce pod peti stovkama koni. Samozrejme, ze se snizenou zivotnosti, nicmene realne pouzitelnych.

@viktorddd: u 550d je jina komprese, nicmene kdyz se opet zamyslim, nemuze byt zase o tolik odlisne, protoze stale plati to, ze velke navazuje na JEDNO male ... a to musi byt male, aby bylo dosazeno parametru, jake jsou videt ruku v ruce s plnenim prisnych emisnich limitu. Me by spis zajimalo, jak rozdilna jsou ta dve mala turba, protoze si rikam, ze pro ne by bylo nejjednodussi, kdyby byla (alespon na saci strane) identicka...ale to je jen domnenka na zaklade logicke uvahy.

Jinak ted jsem se koukal na to video tykajici se zrychleni a nemohu se zbavit dojmu, ze radi absolutne zbytecne a neopodstatnene pozde - tak se podle me ztratily ony kone :roll:

Staci se podivat na graf:
Obrázek

Optimalni otacky pro vykon bych rekl 3700-4600, kde je vykon od 270kW do 280kW a on se pohybuje prevazne ve spektru od 4500 do 5500).
Naposledy upravil(a) Forest dne 03 črc 2012, 18:34, celkem upraveno 1 x.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

460Nm v 1000ot hmmm :?
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Uživatelský avatar
Misík
Přispěvovatel
Příspěvky: 605
Registrován: 11 bře 2009, 19:52
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od Misík »

http://www.youtube.com/watch?v=TB6BsrpU ... re=related
Ani na tomto nieje velky rozdiel vsak
:)
VW Passat B5 1.9 TDI syncro 320Nm 155Ps
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Misík píše:http://www.youtube.com/watch?v=TB6BsrpU ... re=related
Ani na tomto nieje velky rozdiel vsak
:)
No, obavam se, ze hlavni rozdil bude v tom, ze jedno je serie a druhe je s chipem. Jinak neni tam videt otackomer, takze je klidne mozne, ze to bylo podobne chovani jako v predchazejicim videu.

Je stale treba si uvedomit, ze neni smerodatny maximalni vykon, ale prubeh a hlavne znalost techto parametru z ridicovy strany.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Odpovědět

Zpět na „Výsledky Vašeho měření - Grafy“