Stránka 1 z 3
Snimac hladiny/teploty oleje G266 problém
Napsal: 01 črc 2012, 06:53
od the_miracle
VAG mi vypisuje následující chybu. Smazat se jí povede jen občas. 00562 - Snimac hladiny/teploty oleje (G266) 30-10 - preruseni n.zkrat na plus - Sporadicky. Už jsem si tu v jiných tématech přečetl oč jde, ale úplně rozumný z toho nejsem. Jasně, může být kaput to čidlo, nebo vedení k němu. Nebo je málo oleje, což se mi nezdá, ale zkontroluju to. A nebo je to prý spojené s otevíráním kapoty, nicméně jedné věci nerozumím. To čidlo má chybových stavů mnohem víc. Nelze tedy z toho, že tam je jenom tento jeden něco usoudit víc? Nemůže být třeba špatná pojistka? Olej je vyměněn a zlobilo to už před výměnou. Koupil jsem to druhé olejové čidlo (tlakové), ale zřejmě zbytečně. Takže tohle bych rád měnil až s další výměnou. Jinak upozorňování na servis je nastavené odhadem na 10000 km nebo rok. Já to ale vždycky přes budíky vymažu a hlídám si to sám (dávám longlife castrol edge a měním ho 12-15k km). Díky
Napsal: 01 črc 2012, 07:17
od the_miracle
ještě k tomu oleji... nejde mi do hlavy, že za studena mám oleje přesně k horní rysce, ale při teplém motoru je jen někde uprostřed. Vždy jsem žil v domnění, že s vyšší teplotou je oleje vždy víc. Jedině mě napadá, že jak motor chladne, kape olej zpět do vany. Kterou míru mám tedy brát v potaz? Za studena nebo za tepla?
Napsal: 01 črc 2012, 08:02
od Havlos
A mě by zajmalo při jaký hladině oleje začíná čidlo hlásit nedostatek,protože sem loni jednoho dne ráno nastartoval motor strašný vybrace a huliloto do běla.
Tak sem náhodou mrknul na měrku a hle olej byl jenom kousíček na špičce měrky.
Takže sem dolil 3/4 litru a nasledný start ok a jelo se naštěstí bez následku.
Napsal: 02 črc 2012, 08:16
od the_miracle
tak ted uz to troubi kazde druhe starotvani. oleje je dost - srudeny motor k horni rysce teply neco pres pulku rozsahu. Takze asi projit kabelaz - mechanik rikal, ze je nejaka napajena, kdyz menil to tlakove cidlo. Akorat tedy nechce se mi ten olej vypoustet a zase ho lit zpet, takze bych to vymenil az za rok na jare. Takze jestli to neni v kabelech, ale v cidlu, tak to bude desnej rok s tim pipanim. Da se nejak poznat, jestli to nezlobi to vyko kapoty?
Napsal: 02 črc 2012, 09:04
od live69
Tak když je problém vypustit olej tak prekoduj budíky na pevný interval a tím čidlo netřeba
Napsal: 02 črc 2012, 10:57
od the_miracle
No já žil do nedávna v domění že to tak je, protože mi to vždy po 10000 km upozorňovalo na servis. Naposledy někdy na jaře. Tak jsem to vynuloval přes palubní desku, protože si to hlídám sám. A možná, že jsem to tím zblbnul. Jak se to překóduje? Díky
Napsal: 02 črc 2012, 12:42
od tafna
pokud jsi to resetoval přes palubní desku tak to automaticky spadne na pevný interval a ten by měl být 15000km nebo 365dní.
A dost často se mění to čidlo hladiny oleje ve vaně tak bych mu tak 95% věřil, že je v háji.
Napsal: 02 črc 2012, 13:37
od the_miracle
tak ale pak je divný, že mi to teď hlásí, když to bylo naposledy resetované přes palubku před cca dvěma měsíci. Co jsem pochopil, tak tím se to čidlo vyřadí.
Napsal: 22 črc 2012, 09:55
od the_miracle
dnes jsem to znovu napichnul, protoze to vcera zase po cca 200 km zapipalo. Fakt je, ze oleje za studena bylo na dolni rysce, takze jsem dolil cca 0,5l. A pro zmenu jina chyba:
00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266)
30-10 - Open or Short to B+ - Sporadická
Tak nevim

.
Napsal: 22 črc 2012, 10:58
od leguan
tak tak překodovat budíky a nemusíš čidlo řešit nejni zrovna levny
Napsal: 25 úno 2013, 07:45
od the_miracle
Je to tohle to?
Myslím, že FEBI nebude o tolik hoší, než Hella a je za půlku.
http://www.automedik.cz/autodily.html?p ... h[]=122538
Napsal: 25 úno 2013, 12:00
od leguan
jj to je ono
Napsal: 03 bře 2013, 11:33
od Mikytdi
Prosím dáte mi odkaz jak překoduji budíky na pevný interval?
Napsal: 03 bře 2013, 11:56
od TDI tech
Nekoduj ich na pevny servisny interval, pretoze ti potom v RJ motora bude pisat chybu uz nepematam presne aku, nieco v zmysle "datovy bus pohonu - chybna komunikace", alebo tak nejak. Len si v prisposobeni nastav v jednotlivych kanaloch tebou pozadovane parametre. Tak ziskas intervasl aky si nastavis a TOG cidlo ostane nadalej funkcne.
Inac keby si aj napriek tomu chcel zmenit kodovanie servisneho intervalu, tak stvrte cislo z lava (xxxXx) je interval. 0-pevny, 1- premenlivy, 2-predlzeny premenlivy.
Napsal: 03 bře 2013, 16:18
od Mikytdi
Tuhle chybu mi to uz ukazuje a prave nevim co sni a jak se ji zbavim,prinejhorsim koupil nove cidlo stoji okolo tisice korun to zase neni tolik