p307HDI 2.0 16V 100kw RHR 2003

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
skeletor
Přispěvovatel
Příspěvky: 553
Registrován: 24 pro 2007, 18:06
Odpovědi: 0

p307HDI 2.0 16V 100kw RHR 2003

Příspěvek od skeletor »

Čau, mám problém s kouřivostí.Na autě bylo vadný turbo.Nasálo to olej ze spodní trubky a potkalo se to. Po opravě a následném vypalování naházenýho oleje se ucpal fap. Fap se vyměnil za jinej průchozí a auto padalo do nouzáku,tak se doplnilo aditivum(chybělo) regeneroval se fap. Ted auto jede super nehlásí nic, ale brutálně hulí, jak když je mizerně udělanej chip. (turbo olej neháže).Jakmile dám plnej plyn a nafoukne se turbo, tak za ním není videt .Jinak je přehranej aktuální soft z Peugeotu.Co mám změřit nebo na co se mrknout, at se tohoto problému zbavím.. díky moc
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

kolik jsi najel od opravy není to nalítaný až v zadních tlumičích to se pak vypaluje dlouho.Egr je zavřenej?
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Záleží, jak to kouří, jestli je kouř modrý-bílý je to asi jak píše geo, jestli černý, je to moc nafty. Večer to vem na dálnici a jeď aspoň 10 minut 150 km/h a bude to pryč.. :)
nepropadat panice...
Rubyk
Přispěvovatel
Příspěvky: 186
Registrován: 22 bře 2009, 10:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Kósek vod Brniska

Příspěvek od Rubyk »

jericho-3 píše:Záleží, jak to kouří, jestli je kouř modrý-bílý je to asi jak píše geo, jestli černý, je to moc nafty. Večer to vem na dálnici a jeď aspoň 10 minut 150 km/h a bude to pryč.. :)
To auto hulí už za studena. Má najeto od výměny už víc jak 150km při různých režimech a je to furt stejný. Jinak vypalující se olej vypadá jinak(dělal jsem to už párkrát). Jak tomu dupnu na místě, tak je na zemi černý kolo a mrak jako kráva. Když se rozjedu tak nad 2tis. i při půl plynu se za mnou válí mrak nafty a při plným kotlu clona.
tel:604 454 817
Rubyk
Přispěvovatel
Příspěvky: 186
Registrován: 22 bře 2009, 10:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Kósek vod Brniska

Příspěvek od Rubyk »

jericho-3 píše:Záleží, jak to kouří, jestli je kouř modrý-bílý je to asi jak píše geo, jestli černý, je to moc nafty. Večer to vem na dálnici a jeď aspoň 10 minut 150 km/h a bude to pryč.. :)
To auto hulí už za studena. Má najeto od výměny už víc jak 150km při různých režimech a je to stejný. Jinak vypalující se olej vypadá jinak(dělal jsem to párkrát). Jak tomu dupnu na místě, tak je na zemi černý kolo a mrak jako kráva. Když se rozjedu, tak nad 2tis. i při půl plynu se za mnou válí mrak nafty a při plným kotlu clona. Od začátku zaslepen egr plechem(před opravou) a ok. Dneska jsem zkoušel trvale otevřít přídavnou hadici vedení vzduchu,ale beze změny.
Díky
tel:604 454 817
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

nedostali vstřiky záhul při opravě?Aby ti lehce neukapávali co dělá tlak v railu a střída drv není střída moc velká?
Uživatelský avatar
skeletor
Přispěvovatel
Příspěvky: 553
Registrován: 24 pro 2007, 18:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od skeletor »

geo píše:nedostali vstřiky záhul při opravě?Aby ti lehce neukapávali co dělá tlak v railu a střída drv není střída moc velká?
vstřiky jsem měl venku a zkoušel jak práší a v cajku žádnej nekape. tlak v railu je při 800ot/min 24mpa a při 2400ot/min 44mpa....
co je "střída drv není střída moc velká?" to nechápu.. díky
Uživatelský avatar
pavel9270
Přispěvovatel
Příspěvky: 526
Registrován: 31 pro 2010, 10:32
Odpovědi: 0
Bydliště: okr. Zvolen

Příspěvek od pavel9270 »

Máš čierny dym. Veľa nafty - málo vzduchu. Choď sa previezť a porovnaj si požadovaný a meraný tlak turba. Ďalej tento motor má snímač polohy geometrie turba- pozri percentá požadované a merané.
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

Jak jsou na tom tlaky po opravě a nestalo se něco s ojnicema po tej ráně.jednou jsme něco takového řešily taky ale po utopení nasálo to vodu ojnice do luku a auto přijelo po svejch asi 30 km a nic nebylo slyšet ale to je extrém spíš jestli se nemohl střihnout někde klínek a nejsou hnutý rozvody.
Uživatelský avatar
skeletor
Přispěvovatel
Příspěvky: 553
Registrován: 24 pro 2007, 18:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od skeletor »

geo píše:Jak jsou na tom tlaky po opravě a nestalo se něco s ojnicema po tej ráně.jednou jsme něco takového řešily taky ale po utopení nasálo to vodu ojnice do luku a auto přijelo po svejch asi 30 km a nic nebylo slyšet ale to je extrém spíš jestli se nemohl střihnout někde klínek a nejsou hnutý rozvody.
jasně ty ojnice byly 4x k.o.jak do toho vlítl olej, to je vyměněný,udělaná hlava a turbo. vylítly otáčky při předjíždění a pak to jen zdechlo a motor na tvrdo. rozvody o.k. synchronizace vačka klika je v pořádku
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

a ty tlaky po opravě?
Odpovědět

Zpět na „Renault / Dacia“