p307HDI 2.0 16V 100kw RHR 2003
Moderátoři: šulda, Moderátoři
p307HDI 2.0 16V 100kw RHR 2003
Čau, mám problém s kouřivostí.Na autě bylo vadný turbo.Nasálo to olej ze spodní trubky a potkalo se to. Po opravě a následném vypalování naházenýho oleje se ucpal fap. Fap se vyměnil za jinej průchozí a auto padalo do nouzáku,tak se doplnilo aditivum(chybělo) regeneroval se fap. Ted auto jede super nehlásí nic, ale brutálně hulí, jak když je mizerně udělanej chip. (turbo olej neháže).Jakmile dám plnej plyn a nafoukne se turbo, tak za ním není videt .Jinak je přehranej aktuální soft z Peugeotu.Co mám změřit nebo na co se mrknout, at se tohoto problému zbavím.. díky moc
To auto hulí už za studena. Má najeto od výměny už víc jak 150km při různých režimech a je to furt stejný. Jinak vypalující se olej vypadá jinak(dělal jsem to už párkrát). Jak tomu dupnu na místě, tak je na zemi černý kolo a mrak jako kráva. Když se rozjedu tak nad 2tis. i při půl plynu se za mnou válí mrak nafty a při plným kotlu clona.jericho-3 píše:Záleží, jak to kouří, jestli je kouř modrý-bílý je to asi jak píše geo, jestli černý, je to moc nafty. Večer to vem na dálnici a jeď aspoň 10 minut 150 km/h a bude to pryč..
tel:604 454 817
To auto hulí už za studena. Má najeto od výměny už víc jak 150km při různých režimech a je to stejný. Jinak vypalující se olej vypadá jinak(dělal jsem to párkrát). Jak tomu dupnu na místě, tak je na zemi černý kolo a mrak jako kráva. Když se rozjedu, tak nad 2tis. i při půl plynu se za mnou válí mrak nafty a při plným kotlu clona. Od začátku zaslepen egr plechem(před opravou) a ok. Dneska jsem zkoušel trvale otevřít přídavnou hadici vedení vzduchu,ale beze změny.jericho-3 píše:Záleží, jak to kouří, jestli je kouř modrý-bílý je to asi jak píše geo, jestli černý, je to moc nafty. Večer to vem na dálnici a jeď aspoň 10 minut 150 km/h a bude to pryč..
Díky
tel:604 454 817
vstřiky jsem měl venku a zkoušel jak práší a v cajku žádnej nekape. tlak v railu je při 800ot/min 24mpa a při 2400ot/min 44mpa....geo píše:nedostali vstřiky záhul při opravě?Aby ti lehce neukapávali co dělá tlak v railu a střída drv není střída moc velká?
co je "střída drv není střída moc velká?" to nechápu.. díky
jasně ty ojnice byly 4x k.o.jak do toho vlítl olej, to je vyměněný,udělaná hlava a turbo. vylítly otáčky při předjíždění a pak to jen zdechlo a motor na tvrdo. rozvody o.k. synchronizace vačka klika je v pořádkugeo píše:Jak jsou na tom tlaky po opravě a nestalo se něco s ojnicema po tej ráně.jednou jsme něco takového řešily taky ale po utopení nasálo to vodu ojnice do luku a auto přijelo po svejch asi 30 km a nic nebylo slyšet ale to je extrém spíš jestli se nemohl střihnout někde klínek a nejsou hnutý rozvody.