Stránka 1 z 1
505.00 do dpf - průšvih?
Napsal: 23 črc 2012, 21:47
od SUchanek09
řeším tento ,,problém´´. tedy problém to tak není, známému sem dnes omylem nalil do OII 2.0TDI RS s PDF. olej 5W40 s normou 505.00. jsem rozhodnut jej zítra vypustit a dám mu 5W30 C3 ale když už jsem u tohoto problému a 2hodinovém hledání na foru, tak jsem se nikde nedopátral, zda li to již někdo takhle nalil, či jaké s tím mohou,nebo nastaly potíže. to že tam ta norma nepatří mi je jasný jen sem zvědav jestli by šlo jen o problémy s pdf filtrem a jeho častým zanášením nebo jestli se i liší celková konstrukce PD motoru , případně při odstranění filtru částic tento olej by do motoru mohl přijít. Děkuji.
Napsal: 23 črc 2012, 22:28
od 1pavel
no do motoru s DPF by měl přijít olej se sníženým obsahem popela a do PD je olej s patřičnou specifikací aby to neodprdla vačka , znám auta co odjezdila výměnu na olej co jsi nalil a bez problému , ale asi bych to taky vyměnil , já na tyto motory s DPF používám sheel helix ultra extra
Napsal: 24 črc 2012, 06:14
od Marek77
Olej VW 505.00 do motoru PD nepatří, ani kdyby byl bez DPF. Pokud to tam ale bylo chvilku, nemohlo to udělat vůbec nic.
Olej VW 507.00 se specifikací ACEA C3 je jen kvůli DPF - motor by za běžných okolností mohl mít VW 505.01. Ale pozor - VW 505.00 je problém i pro motor, to je olej pouze pro naftové motory s rotačními čerpadly - i když jak říkám za tu chvilku se nemohlo stát vůbec nic.
Rychle ven a pro příště jedině ACEA C3

.
Napsal: 10 lis 2012, 08:30
od ka-spel
Navážu na původní dotaz. Lze 5W40 s 505.00 použít na proplach po použití nějakého engine flush u 1,9 77kW PD? Zbyly mě z předchozího auta 2 litry (ještě bych nějaký dokoupil).
Napsal: 16 pro 2012, 02:06
od kaskader
da sa to aj takto, ale fakt len na vyplach. Potom patricny olej. A chce to dva filtre. Otazka je, ci je vyplacha a zazracna vodicka nutna...
EDIT: Mesiac stary dotaz, ja viem

Napsal: 16 pro 2012, 17:50
od ka-spel
Tak furt je to aktuální. Chtěl jsem to po těch předchozích longlife lhůtách propláchnout.