Stránka 1 z 3

1.9 tdi cordoba ciptunning

Napsal: 30 črc 2012, 19:56
od snapik
Obrázek
Zdravím,
chtěl bych zvýšit výkon na na mém mazlíčkovy jedná se o motor 1.9tdi afn 81kw 99r.v. .
Plánuju něco kolem 180-200ps (na běžné ježdění) aktuálně mám něco kolem 140-145ps.
Chtěl bych udělat to bez kouře. Co všechno musím udělat abych se na tuto hodnotu dostal.
FIMC
ČIP
přeobložit spojku (nevím jestli vydrží)
trysky 764 (pokud budou potřeba)
turbo va nebo vb netuším
díky

Napsal: 30 črc 2012, 20:48
od kiklop32
Spojku udělat určitě, asi by bylo lepší VB, VA jde kolem 160 - 170Hp ne?
Třeba i výfuk, podvozek a brzdy.

Nebo jako já, koupil jsem si nový auto :D a tam už jen decentně :)

Napsal: 30 črc 2012, 21:01
od snapik
kiklop32 píše:Spojku udělat určitě, asi by bylo lepší VB, VA jde kolem 160 - 170Hp ne?
Třeba i výfuk, podvozek a brzdy.

Nebo jako já, koupil jsem si nový auto :D a tam už jen decentně :)
akorát ty starý auta vydrží více než nový :-) brzdy jsou vrtaný výfuk asi udělám kompletně z nerezu 60mm a podvozek je tužší myslím že vydrží

Napsal: 30 črc 2012, 23:00
od kiklop32
No ono AFN je velice dobrej, já mám 1Z a přešel jsem na AGR, takže pokrok :D , ale i tak bych věřil že by GIII napřed shnila kompletně, než přestal sloužit motor. Hlavně aby podvozek nebyl jen tvrdej ale k něčemu.

Napsal: 31 črc 2012, 17:16
od LuckyTDi
Osobně jsem na AFN mel lehce přes 180ps se setupem FMIC + vedení 60mm, 130PD sání, FB S764, 11mm hlava Bosch, hybrid turbo, no egr, no kat, Soft ... to vše bez kouře !

Napsal: 31 črc 2012, 17:23
od Markus01
LuckyTDi píše:Osobně jsem na AFN mel lehce přes 180ps se setupem FMIC + vedení 60mm, 130PD sání, FB S764, 11mm hlava Bosch, hybrid turbo, no egr, no kat, Soft ... to vše bez kouře !
Dnes by se to dalo určitě i lépe. Sestava na to určitě měla. Nevim jestli turbo...

Napsal: 31 črc 2012, 17:31
od LuckyTDi
Markus01 píše:
LuckyTDi píše:Osobně jsem na AFN mel lehce přes 180ps se setupem FMIC + vedení 60mm, 130PD sání, FB S764, 11mm hlava Bosch, hybrid turbo, no egr, no kat, Soft ... to vše bez kouře !
Dnes by se to dalo určitě i lépe. Sestava na to určitě měla. Nevim jestli turbo...
Momentálně FB S764 vyměněny za FB PP764 a jsem okolo 200PS , cekam už jen na dolazení na brzdě :)

Napsal: 03 srp 2012, 14:39
od kares
a riesil si tam aj C-cidlo?

Napsal: 03 srp 2012, 14:44
od LuckyTDi
kares píše:a riesil si tam aj C-cidlo?
Mám ho připravené, ale zatím úpravce softu řekl, že je zatím nepotřebné, uvidíme na finálové doladění, kde by měl být výkon lehce přes 200PS kde bude už C čidlo nejspíše potřeba podle mě.

Napsal: 06 zář 2012, 12:11
od kares
aky zvolit priemer vedenia vzduchu ak vystupy su
turbo 55
IC jedna strana 50 druha 60
sanie 55

Napsal: 06 zář 2012, 19:12
od LuckyTDi
kares píše:aky zvolit priemer vedenia vzduchu ak vystupy su
turbo 55
IC jedna strana 50 druha 60
sanie 55
Podle typu turba a podle potřeby k výkonu do budoucna, řekl bych, že 60mm by bylo idealni.

Napsal: 06 zář 2012, 19:24
od Wena
LuckyTDi píše:
kares píše:aky zvolit priemer vedenia vzduchu ak vystupy su
turbo 55
IC jedna strana 50 druha 60
sanie 55
Podle typu turba a podle potřeby k výkonu do budoucna, řekl bych, že 60mm by bylo idealni.
NE to je zbytečně moc 50 max 55 mm vnitřní je uplně nejideálnější ;) vím o čem mluvím ...

Napsal: 06 zář 2012, 19:46
od LuckyTDi
Wena píše:
LuckyTDi píše:
kares píše:aky zvolit priemer vedenia vzduchu ak vystupy su
turbo 55
IC jedna strana 50 druha 60
sanie 55
Podle typu turba a podle potřeby k výkonu do budoucna, řekl bych, že 60mm by bylo idealni.
NE to je zbytečně moc 50 max 55 mm vnitřní je uplně nejideálnější ;) vím o čem mluvím ...
Pod 55 bych nesel , na seriove turbo 55 je idealni. Jak jsem řekl , zaleží na velikosti turba a plánovaném výkonu. Ikdyž vemu v potaz, že vstup je do IC 50mm , tak je hloupost davat 60mm na serii turbu.

Napsal: 06 zář 2012, 19:52
od roubic
Ja mel na fabii 55 mm vnitri a bezproblemu i 270 ps 60 mm je zbytecne velky na takovy vykon Bud jak pisou 55 ale 50 nevim ale cetl jsem ze to taky jde bez problemu

Napsal: 06 zář 2012, 20:11
od nejsem-naivka
Já měl na Oktě první díl 47 vnitřní a prolezlo 300+