Stránka 1 z 2

Kto, kolko, nacom uz odjazdil???

Napsal: 11 srp 2012, 07:49
od Jeremimo
Zaujimalo by ma, kolko km a na akom aute + druh paliva odjazdili clenovia tejto sekcie. Pripadne problemy, ktore sa objavili.
Ja som novacik ale vw-vento rotacka bosch 6000 km trafo, vyfrit, mero, po novom pouzity olej z aut.prevodovky. Nijaky vyskyt problemu. Lepsi tah s kludnejsi chod motora

Renault scenic 1.9 dci RV2002

Napsal: 11 srp 2012, 19:36
od imakebiodiesel
Scenic 1.9 dci momentalne 320000km s toho
cca 40000 na Mero v pomere 50:50 s naftou
zatial ok spotreba asi o 0.5 Lt viac
vykon klesol asi o 15%
palivak vymeneny po prechode na Mero asi
po 5000km cisty dalsia vymena pred niekolkymi
dnami ako novy
bio si robim sam v garazi posuvam ho dalej
octavka 1.9 tdi asi 20000 vsetko ok
xsara piccaso 1.9 hdi asi 50000 zatial ok
chlapik to dokonca neriedi vobec teraz v lete
ma horsie starty nedymi ale spotrebu chvali

Napsal: 11 srp 2012, 22:41
od zero1724
wow to jsou slušná čísla na commonraily, na to že jsou choulostivé na vstřiky, myslim si, že když je olej aditivovaný VIFem a bezaromátem, tak je to stejnak palivo snů:) já měl 25 000 na čistej olej na escortu td (čerpadlo lucas, bez přestavby) jednou měněný paliv, ted 5000 na rotačce, tak uvidíme snad to pojede furt:))

Napsal: 12 srp 2012, 08:15
od fezout
kk

Napsal: 12 srp 2012, 15:52
od Koval(CZ)
Mám najeto 52000km na směs 1:1 a poslední rok na 2:3 (olej : nafta), protož ubývají zdroje oleje.

Napsal: 12 srp 2012, 18:16
od zero1724
V rámci tohoto tématu jsem se chtěl zeptat po kolika km měníte palivák a olej (motorový) já měnim po 10 tis. oboje... ted jsem koukal na olej a je dost černej mám na něm 8 tis. a smrdí po sazích z vyfritu...

Napsal: 12 srp 2012, 19:52
od slovacek.milos
zero1724 píše:V rámci tohoto tématu jsem se chtěl zeptat po kolika km měníte palivák a olej (motorový) já měnim po 10 tis. oboje... ted jsem koukal na olej a je dost černej mám na něm 8 tis. a smrdí po sazích z vyfritu...

šetři si palivák a dej tam před něj filtřík ten plastový na naftu pak ti hlavní filtr vytrží moooc

a černý olej to musíš taky říct co tam leješ za olej ;)

Napsal: 13 srp 2012, 05:44
od Tomas-Oaza
auto ma najety 447 tis kupoval sem ho kdyz melo 220 tis a od te doby jezdim na vsechno mozny. nafta se nejak nedostava a tak sou ruzne smesi. nejcastejsi palivo co davam je trafo a nebo separ. na separ to jede snad nejlip ze vsech oleju co sem do toho zkusil nalit. filtry menim tak po 10 tis.v zime i casteji. nemam zadnej predehrev a ani to nejak neredim. do nadrze k palivu obcas priliju redilo S6006 na cisteni

Napsal: 13 srp 2012, 11:45
od zero1724
leju 5w30 shell předepsaný... Jinak do nádrže asi řepkovej vyfrit, 2x filtruju, občas jedu na samotný:)

Napsal: 31 bře 2013, 00:50
od stupel
Seat Cordoba 1,9D r.v.94 jazda na zmes výfrit nafta pomere 3:1 3-olej 1-nafta podla teloty a počasia mením pomer v lete ked je horko jazdím na čistý olej a v zime ked má byť -10 a viac tak dám čistu naftu na pár dní ma to nezrujnuje . Auto je bez uprav lejem rovno do nádrže najazdené za 7 rokov cca 400 000 km olej filtrujem cez staré rifle a olej je krásne čistý jediný problém bol asi po roku alebo dvoch ? zapchal sa mi ovzdušnovák na viečku od nádrže a auto furt skapínalo teraz nechávam povolené a auto furt ide ako hodinky. Palivák mením podla upchatia ak ide vela bublín tak vymením. ináč bez problému :D

Napsal: 31 bře 2013, 08:58
od slovacek.milos
stupel píše:Seat Cordoba 1,9D r.v.94 jazda na zmes výfrit nafta pomere 3:1 3-olej 1-nafta podla teloty a počasia mením pomer v lete ked je horko jazdím na čistý olej a v zime ked má byť -10 a viac tak dám čistu naftu na pár dní ma to nezrujnuje . Auto je bez uprav lejem rovno do nádrže najazdené za 7 rokov cca 400 000 km olej filtrujem cez staré rifle a olej je krásne čistý jediný problém bol asi po roku alebo dvoch ? zapchal sa mi ovzdušnovák na viečku od nádrže a auto furt skapínalo teraz nechávam povolené a auto furt ide ako hodinky. Palivák mením podla upchatia ak ide vela bublín tak vymením. ináč bez problému :D
si vem akuvrtačku a víčko na nádrži provrtej, 2mm vrták úprava na jawa 2O ;)

Napsal: 01 dub 2013, 09:15
od bahno
zero1724 píše:wow to jsou slušná čísla na commonraily, na to že jsou choulostivé na vstřiky, myslim si, že když je olej aditivovaný VIFem a bezaromátem, tak je to stejnak palivo snů:) já měl 25 000 na čistej olej na escortu td (čerpadlo lucas, bez přestavby) jednou měněný paliv, ted 5000 na rotačce, tak uvidíme snad to pojede furt:))
Nesmelo sa opytam,co je to ten bezaromat?Niekde som uz o tom pocul,ale neviem si spomenut.Inak,mam vypalenych dakych 500l oleja.Lenze je to na Patrolovi s radovym cerpadlom a olej kadejaky.Hlavne cisty,nie vyjetak,ani vyfrit,tak to sa asi nerata.Rezem ho benzinom,naftou,alebo petrolejom,co je poruke.

Napsal: 01 dub 2013, 11:04
od slovacek.milos
ten bezaromatik to je název co? nikdo ho nezná tak se nechá nachytat,

já jsem ho všude vychválil jako přetahovač internetových mouder, objednal jsem několik litrů, a přiléval dle návodu z internetu, propral ho na tomto foru kde borci radili že je to blost, jeho složení umí fachčit jak acylpirin, když nepomůže neublíží,

no a zjistil jsem na vlastní kůži že bezaromatik v naftě je nesmysl holý věta rozvitá (LOL)

Napsal: 01 dub 2013, 11:41
od k.amerika
Jako že fakt nemá cenu bezaromatik do nádrže lít? Mám zdarma pár litrů acetonu měsíčně, tak podle tvého přidávám ten, aniž bych věděl proč, ale až vyschne zdroj, chtěl jsem podle tvých rad jít pro bezaromatik do drogerky :-)

Napsal: 01 dub 2013, 12:23
od stupel
Neviem prečo sa výfrit riedi benzínom ??? Benzín obsahuje vodu čo určite neprospeje triskám prečo račej neriedit naftou ? Jazdím 7 rokov a žiaden problém s výfritom riedený naftičkou . A nafta ktorá je vo výfrite aspon trochu ochráni gumové hadičky prepadu ktoré po čase prasknú ale to snád ani netreba písat lebo náklaady na opravu su pár centov