1L Toledo TDi AFN Magnus (alias Traktor)
Napsal: 19 srp 2012, 20:47
Tak jsem si koupil Traktor.
Mělo by být bez koroze krom pravých předních dveří, vše je jinak skryto opravami a zespod nástřikem, ale není moc vidět že by to bylo úplně kantáre. Klima nechodí, stejně tak podsvícení přístrojů a klakson (což mě se*e), je nějaká uvolněná ruční brzda (v dolní poloze se kvrdlá).. na nic víc jsem zatím nepřišel. Motor klape hodně hezky, turbínka si jen tak sviští, cestou domů počítač ukázal průměr 3,5 l/100 km, budu to sledovat podle tankování, jak kecá. Svezení je s tím pěkný, mělo by to být bez investic, ale vždycky se něco najde. Co se týče srovnání s Vectrou B 1,6 16v, tak Toledo je mnohem agilnější a přijde mi v něm více místa, řazení i řízení lepší, chytřejší řídící jednotka, ale je opravdu zastaralé (což mě zase nevadí) .. výhodu vidím v tom, že mechanika Toleda má před sebou budoucnost, ECOTEC v Opelu za chvíli umře a už teď se při nájezdu 219000 km (stejně jako koupené Toledo) postará o 1l oleje na 3000 km.
Plány:
udržet to v plně funkčním stavu, aby to trochu nějak vypadalo, v žádným případě nechci zevnějšek nějak kurvit nějakejma kravinama, možná se jednou podívám do Dieselpoweru, jestli nad tím autem nezlomim hůl (což bych fakt nerad).



Mělo by být bez koroze krom pravých předních dveří, vše je jinak skryto opravami a zespod nástřikem, ale není moc vidět že by to bylo úplně kantáre. Klima nechodí, stejně tak podsvícení přístrojů a klakson (což mě se*e), je nějaká uvolněná ruční brzda (v dolní poloze se kvrdlá).. na nic víc jsem zatím nepřišel. Motor klape hodně hezky, turbínka si jen tak sviští, cestou domů počítač ukázal průměr 3,5 l/100 km, budu to sledovat podle tankování, jak kecá. Svezení je s tím pěkný, mělo by to být bez investic, ale vždycky se něco najde. Co se týče srovnání s Vectrou B 1,6 16v, tak Toledo je mnohem agilnější a přijde mi v něm více místa, řazení i řízení lepší, chytřejší řídící jednotka, ale je opravdu zastaralé (což mě zase nevadí) .. výhodu vidím v tom, že mechanika Toleda má před sebou budoucnost, ECOTEC v Opelu za chvíli umře a už teď se při nájezdu 219000 km (stejně jako koupené Toledo) postará o 1l oleje na 3000 km.
Plány:
udržet to v plně funkčním stavu, aby to trochu nějak vypadalo, v žádným případě nechci zevnějšek nějak kurvit nějakejma kravinama, možná se jednou podívám do Dieselpoweru, jestli nad tím autem nezlomim hůl (což bych fakt nerad).


