Stránka 1 z 1

1L Toledo TDi AFN Magnus (alias Traktor)

Napsal: 19 srp 2012, 20:47
od palinator
Tak jsem si koupil Traktor.
Mělo by být bez koroze krom pravých předních dveří, vše je jinak skryto opravami a zespod nástřikem, ale není moc vidět že by to bylo úplně kantáre. Klima nechodí, stejně tak podsvícení přístrojů a klakson (což mě se*e), je nějaká uvolněná ruční brzda (v dolní poloze se kvrdlá).. na nic víc jsem zatím nepřišel. Motor klape hodně hezky, turbínka si jen tak sviští, cestou domů počítač ukázal průměr 3,5 l/100 km, budu to sledovat podle tankování, jak kecá. Svezení je s tím pěkný, mělo by to být bez investic, ale vždycky se něco najde. Co se týče srovnání s Vectrou B 1,6 16v, tak Toledo je mnohem agilnější a přijde mi v něm více místa, řazení i řízení lepší, chytřejší řídící jednotka, ale je opravdu zastaralé (což mě zase nevadí) .. výhodu vidím v tom, že mechanika Toleda má před sebou budoucnost, ECOTEC v Opelu za chvíli umře a už teď se při nájezdu 219000 km (stejně jako koupené Toledo) postará o 1l oleje na 3000 km.

Plány:
udržet to v plně funkčním stavu, aby to trochu nějak vypadalo, v žádným případě nechci zevnějšek nějak kurvit nějakejma kravinama, možná se jednou podívám do Dieselpoweru, jestli nad tím autem nezlomim hůl (což bych fakt nerad).

Obrázek
Obrázek
Obrázek

Napsal: 19 srp 2012, 23:07
od Forest
Prinejmensim bych doporucil trysky. Nedavno jsem byl pritomen zmenam pri prehozeni powerplus 764 trysek na AHU bez SW doladeni na jedne Ibize - kdybych to nezazil tak vskutku neuverim ... proste jine auto a tam je koeficient narustu koni ve stadu v pomeru s vydaji znacne pozitivnim zjistenim a navic jeste udelas udrzbu:

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=30616

Napsal: 19 srp 2012, 23:16
od turbo kamna power
Gratulace k novému povozu. AFN je podle mě nej motor od VAG, navíc s tou kilometráží je akorát zajetej :)

jinak před nějakýma úpravama bych začal hezky novejma filtrama, nový vedení podtlaku, zaslepit egr, vyčistit sání a turbo - a ono to taky trochu ožïje :)

Napsal: 21 srp 2012, 00:48
od palinator
To auto má bejt po rozvodech, po výfuku, dvouhmotě a dalších kravinách, takže celkem bez investic. Palivák je novej, teď jenom pro sichr vyměnim olej a filtry.

Co se týče úprav, tak mám představu právě udělat spíše jen údržbu s lehkým navýšením výkonu. To znamená vyčistit sání, zaslepit EGR, repas turba (chci buď nechat VNT15 nebo GT1749), trysky PP520, pokusit se něco udělat s intercoolerem (FMIC je asi trochu problém, protože tam překáží příčka) a odladit to trochu od Dieselpoweru. Od toho auta nečekám velký výkony, už teď je motor daleko rychlejší, než zbytek auta a to si myslím, že nepřeháním. Spíš chci stlačit cenu provozu co nejníž - proto se bojím větších trysek, aby mě nepodřízly účinnost i při nízkých zatíženích. Taky přemýšlím o nastavení vstřikovačů na vyšší otevírací tlaky - jestli to efektivitě pomůže. Ale musím říct, že na EURO 2 je to dost slušnej ekolog - když tomu dám kotel, tak to moc nezakouří, možná stejně jako strejdovi na OII na 1,9 TDI-PD.

Napsal: 25 srp 2012, 19:29
od palinator
Nějaké nové foto za provozního stavu - čili zasraný jak jetel.

ObrázekObrázekObrázekObrázek
ObrázekObrázekObrázekObrázek
ObrázekObrázekObrázekObrázek
ObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek

Napsal: 25 srp 2012, 20:14
od suri
:-D

Napsal: 25 srp 2012, 20:23
od palinator
Ó jé a já myslel že si tady od Virtu odpočinu. :bang: :lol:

Napsal: 25 srp 2012, 20:25
od Jarda S.
ne (LOL)