zvyseni vykonu u 81kw

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Spaněl
Nováček
Příspěvky: 17
Odpovědi: 0
Registrován: 29 bře 2007, 14:17

zvyseni vykonu u 81kw

Příspěvek od Spaněl »

Zdravim,

chtel bych "trosku" zvysit vykon a tak sem procital forum.

Predem rikam ze jsem temer anti talent na auta :)


Muj cil : nyni 81 kw , rad bych alespon 110kw.


Jen pro upresneni, zda jsem to pochopil tak nejak spravne.

1) nejdrive vymenit trysky, turbo a chip az nakonec ?
2) kdyz vymenim trysky, musim i turbo? bude vadit kdyz to budu delat postupne?
3) co se tyce trysek tak se vsude pise o Sprintu 764
4) velmi hloupa otazka : kolik trysek tam mam ? :D Abych vedel pribliznou cenu.
5) Bude stacit 130 turbo, nebo 150? Jaka je cena, nebo kde ji sezenu?
6) je tech 110 kw realnych bez vymeny spojky, resp. bez toho aby se ta spojka musela nekdy menit? Proste aby se nenicila?
7) Pokud by bylo nutno menit spojku, tak bych tam spolu s tim dal 6ti kvalt, na co to prijde, je to realne?

Mam Toledo II 2000, najeto cca 130tis


Diky
Sp
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10336
Odpovědi: 0
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Trysky jsou základ. Chip až naposledy, aby se odlaďoval podle momentálních parametrů motoru. Je přece blbost odladit chip a potom motoru změnit palivo tryskami - to můžeš chipovat znovu.
Turbo nutně měnit nemusíš. Ale pokud chceš, řiď se pravidlem CHIP až nakonec!
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Sifon
Přispěvovatel
Příspěvky: 648
Odpovědi: 0
Registrován: 01 úno 2007, 10:34
Bydliště: Bratislava

Re: zvyseni vykonu u 81kw

Příspěvek od Sifon »

4) velmi hloupa otazka : kolik trysek tam mam ? Abych vedel pribliznou cenu.

Jednoducha odpoved teda pokial mas 4valec co asi mas tak 4...tu aj uvadzaju ze za sadu 4 trysiek a mas tu aj cenu http://dieselpower.cz/doc/prices/vw_cenik_trysek_mo.pdf

tie BSLA su sprinty a Powerplus je vylepsena verzia sprintov
Kolotoč TUNING
Spaněl
Nováček
Příspěvky: 17
Odpovědi: 0
Registrován: 29 bře 2007, 14:17

Příspěvek od Spaněl »

Diky !

A jak je to s tou spojkou, vydrzi tech 110kw bez problemu?
Nejezdim furt uplne pianko, na druhou stranu kdo jezdi na klidek tak nepotrebuje zvysovat vykon :D
Sp
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10336
Odpovědi: 0
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Hodně záleží na způsobu jízdy. Pro spojku není důležitý údaj o výkonu, ale krouťák (stejně tak pro převodovku). Když budeš využívat plnou zátěž ve vyšších a vysokých otáčkách (tzn. že nebudeš šlapat do podlahy pod 2500 rpm), měla by spojka solidně vydržet i při zvýšení výkonu. Naopak budeš-li stát na podlaze od nízkých otáček, odejde spojka i u seriového motoru.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
flekyc
Aktivista
Příspěvky: 1415
Odpovědi: 0
Registrován: 29 led 2006, 23:30
Bydliště: Plzeň

Re: zvyseni vykonu u 81kw

Příspěvek od flekyc »

Spaněl píše:Zdravim,

chtel bych "trosku" zvysit vykon a tak sem procital forum.

Predem rikam ze jsem temer anti talent na auta :)


Muj cil : nyni 81 kw , rad bych alespon 110kw.


Jen pro upresneni, zda jsem to pochopil tak nejak spravne.

1) nejdrive vymenit trysky, turbo a chip az nakonec ?
2) kdyz vymenim trysky, musim i turbo? bude vadit kdyz to budu delat postupne?
3) co se tyce trysek tak se vsude pise o Sprintu 764
4) velmi hloupa otazka : kolik trysek tam mam ? :D Abych vedel pribliznou cenu.
5) Bude stacit 130 turbo, nebo 150? Jaka je cena, nebo kde ji sezenu?
6) je tech 110 kw realnych bez vymeny spojky, resp. bez toho aby se ta spojka musela nekdy menit? Proste aby se nenicila?
7) Pokud by bylo nutno menit spojku, tak bych tam spolu s tim dal 6ti kvalt, na co to prijde, je to realne?

Mam Toledo II 2000, najeto cca 130tis


Diky
1) kup turbo a trysky
2)kdyz vymenis jen trysky (napr 764, narust vykonu cca 15hp), kdyz das vetsi turbo, muzes tlacit bez starosti vetsi tlak (kup 130 PD turbinu, rozumny tlak 1,5 bar abys nemel strach ze pude srat).
3)764 - jsou good, sice zadnej velkej narust vykonu, ale sou dobry, cenu hledej u Risi (reeasha)
4) pokus mas 1.9 TDI mas 4 trysky
5) 130 PD turbo kup, cena kolem 5tis za repas a shnaej u Andreho, tam sem kupoval ja a jsem velmi spokojen
6)serie spojka nic moc, hlavne je tam dvouhmotnosti setrvak a ten pude srat asi jako prvni, ja mam 1Z setrvat (jednohmostnosti - cena cca 500 kc) a pritlacak a lamelu z VR6 (cena kolem 3tis) jsem spokojen, neklouze
7)6kvalt - prevodovka a jiny poloosy, cena kolem 20 tis bez prace (tu si udelas sam ;) )
8) Chip az na konec na miru podle toho co koupis a urcite od Risi, je nejlepsi ;-)

tak snad jsem ti aspon trosku pomohl :-)
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
Octavius
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Odpovědi: 0
Registrován: 18 říj 2006, 07:35

Příspěvek od Octavius »

Ja si tu taky zkusim prihrat polivcicku, kdyz mam 81 kW Octe 1 AHF a chtel bych dat 130 turbo, je jedno jake dam trysky nebo je nejaka doporucena cesta jak s vykonem nahoru.
Dekuju
Octavius
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

jestli chceš jít s výkonem nahoru, začni tryskama, do 110k je nejlepší dát min. sprint764 nebo ještě lepší powerplus764 (vyšší cena), touto úpravou můžeš klidně skončit nebo tam nacpat větší turbo (PD 130), ale to už je dobrý to nechat čipnout, aby si to turbo neválelo šunky, problém je trochu v tom, že máš AHF a to se nedá čipovat po kabelu, je potřeba přepájet paměť, ale i to není takovej problém
Uživatelský avatar
Dukes
Site Admin
Příspěvky: 1130
Odpovědi: 0
Registrován: 22 led 2006, 23:16
Bydliště: Praha city

Příspěvek od Dukes »

Octavius píše:Ja si tu taky zkusim prihrat polivcicku, kdyz mam 81 kW Octe 1 AHF a chtel bych dat 130 turbo, je jedno jake dam trysky nebo je nejaka doporucena cesta jak s vykonem nahoru.
Dekuju
V podstatě je to jedno ,jenom musejí být větší než ty seriový :) .
Na výkon cca 150-170k jsou vhodné Sprint764(5614kč),Powerplus502(8284kč) nebo Powerplus764(8284kč).
Obrázek
Octavius
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Odpovědi: 0
Registrován: 18 říj 2006, 07:35

Příspěvek od Octavius »

Dukes píše:
Octavius píše:Ja si tu taky zkusim prihrat polivcicku, kdyz mam 81 kW Octe 1 AHF a chtel bych dat 130 turbo, je jedno jake dam trysky nebo je nejaka doporucena cesta jak s vykonem nahoru.
Dekuju
V podstatě je to jedno ,jenom musejí být větší než ty seriový :) .
Na výkon cca 150-170k jsou vhodné Sprint764(5614kč),Powerplus502(8284kč) nebo Powerplus764(8284kč).

To sou koncovy ceny? Pocitam ze ale urcite bez monzate?
Octavius
Uživatelský avatar
Dukes
Site Admin
Příspěvky: 1130
Odpovědi: 0
Registrován: 22 led 2006, 23:16
Bydliště: Praha city

Příspěvek od Dukes »

Ano,koncové bez montáže.
Návod jak namontovat trysky je zde http://dieselpower.cz/tdiclub/download/ ... manual.pdf
Pokud si aspoň trochu zručný,tak to zvládneš namontovat. ;)
Obrázek
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

to jsou ceny za sadu 4 ks trysek, bez montáže a seřízení
Spaněl
Nováček
Příspěvky: 17
Odpovědi: 0
Registrován: 29 bře 2007, 14:17

Příspěvek od Spaněl »

Diky za info, asi zkusim ty trysky. Jeste otazecka, jak poznam co mam za typ motoru, jestli AHF.... mam toledo 81 kw r.v. 2000
Sp
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10336
Odpovědi: 0
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

AHF (ASV) jsou motory na platformě A4 - motory AFN (AVG) jsou platforma A3.

Motory A4 mají hliníkové víko ventilů a vodní čerpadlo na rozvodech. Motory A3 mají plechové víko na třech šroubech a vodní čerpadlo na vnějším řemenu (viz Felicia 1,9D).
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Spaněl
Nováček
Příspěvky: 17
Odpovědi: 0
Registrován: 29 bře 2007, 14:17

Příspěvek od Spaněl »

No jasne,ale to me jako laikovi nic nerika :-D
Sp
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“