bionafta-kto na tom jazdi?
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
bionafta-kto na tom jazdi?
vcera som cestoval po CR a na viac pumpach som videl bionaftu za zaujimavu cenu,tankujete to niekto?
Golf mk2 1,8T 20V 210kw
Seat Leon Top Sport TDI edicia Supercopa v original stave
Seat Leon Top Sport TDI edicia Supercopa v original stave
Re: bionafta-kto na tom jazdi?
tankoval jsem jezdil ale byla vyššý spotřeba a nižší výkon - nevyplatila se mi v porovnání s naftou.eazy20 píše:vcera som cestoval po CR a na viac pumpach som videl bionaftu za zaujimavu cenu,tankujete to niekto?
Mercedes-Benz W210 300D
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2489
- Registrován: 03 srp 2008, 21:50
- Bydliště: Jižní Čechy
Odpovědi: 0
jezdil jsem, vyráběl jsem, v blbých podmínkách je to fakt o držku, párkrát jsem se z toho poblil( z výparů po míchání) a navíc mi to přišlo opravdu agresivnější palivo než olej (po vyprání i sušení) času to zabralo jako prase... ibiza tdi (rotačka)
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
kamos si to strasne chvali na JTD ja sem an to nadaval a uz to nenantankuju. jinak kdyz musim tankuju SM3é a redim novym repkacem. behem mesice prechazim na zimni provoz s touhle smesi.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 24
- Registrován: 14 kvě 2012, 20:01
Odpovědi: 0
- Tomas-Oaza
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 420
- Registrován: 24 led 2006, 12:28
- Bydliště: Nikol-City
Odpovědi: 0
- Tomas-Oaza
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 420
- Registrován: 24 led 2006, 12:28
- Bydliště: Nikol-City
Odpovědi: 0
taky sem to zkoumal na ducatu JTD. kdyz sem jel na cistou naftu,BIO 100 a nebo SMN tak se to vsechno vyrovnalo na stejny penize. tak sem jezdil jen na naftu a do 50 ltr sem daval 10 trafa a spotreba sla dolu skoro o pul litra. najeto 80 tis km a spotrebu a tankovani sem si psal
Lancia Kappa 2,4 TDS
Renault Master
Iveco daily 2,3
Renault Master
Iveco daily 2,3
a pak,ze leju do JTD jen ja sracky:D. ja sem mel ted spotrebu 6 litru na vyfrit plus benzin a to sem jezdil porad jak hovado a klasika 80% mesto. sem spokojeny. ,ale jak rikam bionaftu neberu sm 30 je vpohode
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 80
- Registrován: 28 dub 2010, 23:45
- Bydliště: Zlín a Fryšták
Odpovědi: 0
Dřív jsem na čistou B100 od Unicornu jezdil furt i v zimě a bez problémů. Pak to ale museli začít dělat jinak, protože se nejen mě dost zvedla spotřeba. Tak už beru jen SMN30 na Tank Ono, teď třeba jen o 1,2kč dražší než B100 na Unicornu. A hlavně spotřeba na směsnou je není znatelně vyšší než na naftu.
Hyundai Getz 2003 1.5CRDi 60KW@80KW
ja si nedokazu predstavit,ze mam na cistou naftu este mensi spotrebu. me vysla na smes SM30 benzinu a vyfritu 5,7 ve meste a ma to brat 7,4 coz kdysi davno bravalo pred urcityma upravama.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Kvůli tomuhle topicu jsem vyjel nádrž B100. Spotřeba podle tankování 5,58L/100km. Spotřebu jinak neměřím, ale ať mi nikdo neříká, že na čistou naftu jezdím pod pět litrů. To je kravina. Auto v podpisu.
Žádné extra šetření, bežné jízdy do práce. Během příštího týdne dojedu současnou nádrž čisté nafty, tak jsem zvědavý.
Jen ty starty na B100 byly šílený. Hrozný rány, občas start až napodruhé...
Ale zase 30,20/l...
Žádné extra šetření, bežné jízdy do práce. Během příštího týdne dojedu současnou nádrž čisté nafty, tak jsem zvědavý.
Jen ty starty na B100 byly šílený. Hrozný rány, občas start až napodruhé...

Ale zase 30,20/l...
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
- MirekX
- Aktivista
- Příspěvky: 4716
- Registrován: 24 led 2006, 18:27
- Bydliště: Týniště nad Orlicí
Odpovědi: 0
nech si upravit startovací dávku, taky jsem s tím měl problém a po úpravě na drc. Ona není B100 jako B100. Kdysi jsem na to od Unicornu jezdil a OK, bral jsem to i přímo z výrobny (čisté Meřo), než ji zavřeli a taky vpohodě. Pak někde vloni v létě najednou od Unikornu spotřeba nahoru o litr a divně to smrdělo, tak jsem to zavrhnul. Letos už zase OK, spotřeba tak o 5% horší maximálně a taky ten džus zase voní řepkou
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


- MirekX
- Aktivista
- Příspěvky: 4716
- Registrován: 24 led 2006, 18:27
- Bydliště: Týniště nad Orlicí
Odpovědi: 0
a taky prodloužit dobu žhavení, to jde většinou Vagem a taky je to znát
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 

