bionafta-kto na tom jazdi?

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

eazy20
Aktivista
Příspěvky: 2376
Odpovědi: 0
Registrován: 03 zář 2007, 19:07

bionafta-kto na tom jazdi?

Příspěvek od eazy20 »

vcera som cestoval po CR a na viac pumpach som videl bionaftu za zaujimavu cenu,tankujete to niekto?
Golf mk2 1,8T 20V 210kw
Seat Leon Top Sport TDI edicia Supercopa v original stave
Uživatelský avatar
Stewa
Přispěvovatel
Příspěvky: 510
Odpovědi: 0
Registrován: 13 kvě 2010, 07:33
Bydliště: Brno

Re: bionafta-kto na tom jazdi?

Příspěvek od Stewa »

eazy20 píše:vcera som cestoval po CR a na viac pumpach som videl bionaftu za zaujimavu cenu,tankujete to niekto?
tankoval jsem jezdil ale byla vyššý spotřeba a nižší výkon - nevyplatila se mi v porovnání s naftou.
Mercedes-Benz W210 300D
zero1724
Aktivista
Příspěvky: 2489
Odpovědi: 0
Registrován: 03 srp 2008, 21:50
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od zero1724 »

jezdil jsem, vyráběl jsem, v blbých podmínkách je to fakt o držku, párkrát jsem se z toho poblil( z výparů po míchání) a navíc mi to přišlo opravdu agresivnější palivo než olej (po vyprání i sušení) času to zabralo jako prase... ibiza tdi (rotačka)
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Odpovědi: 0
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Bydliště: Uherske Hradiste

Příspěvek od radluk »

by me zajimalo, co je zajimava cena? 31,70 od sracu jmenem Unicorn?
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Odpovědi: 0
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35

Příspěvek od sikin1987 »

kamos si to strasne chvali na JTD ja sem an to nadaval a uz to nenantankuju. jinak kdyz musim tankuju SM3é a redim novym repkacem. behem mesice prechazim na zimni provoz s touhle smesi.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
pavoucisit
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Odpovědi: 0
Registrován: 14 kvě 2012, 20:01

Příspěvek od pavoucisit »

Spotřeba na bionaftu mi vzrostla oproti naftě z 5.5l na 6.5l, což mi při propočtu ceny na 100km vychází stejně, žádná úspora a ještě menší výkon. Jediné, co mi snížilo spotřebu bionafty na 5.5l, bylo mix 1:1 s rostlinným olejem.



Felicie 1.9D
Uživatelský avatar
Tomas-Oaza
Přispěvovatel
Příspěvky: 420
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 12:28
Bydliště: Nikol-City

Příspěvek od Tomas-Oaza »

taky sem to zkoumal na ducatu JTD. kdyz sem jel na cistou naftu,BIO 100 a nebo SMN tak se to vsechno vyrovnalo na stejny penize. tak sem jezdil jen na naftu a do 50 ltr sem daval 10 trafa a spotreba sla dolu skoro o pul litra
Lancia Kappa 2,4 TDS
Renault Master
Iveco daily 2,3
Uživatelský avatar
Tomas-Oaza
Přispěvovatel
Příspěvky: 420
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 12:28
Bydliště: Nikol-City

Příspěvek od Tomas-Oaza »

taky sem to zkoumal na ducatu JTD. kdyz sem jel na cistou naftu,BIO 100 a nebo SMN tak se to vsechno vyrovnalo na stejny penize. tak sem jezdil jen na naftu a do 50 ltr sem daval 10 trafa a spotreba sla dolu skoro o pul litra. najeto 80 tis km a spotrebu a tankovani sem si psal
Lancia Kappa 2,4 TDS
Renault Master
Iveco daily 2,3
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Odpovědi: 0
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35

Příspěvek od sikin1987 »

a pak,ze leju do JTD jen ja sracky:D. ja sem mel ted spotrebu 6 litru na vyfrit plus benzin a to sem jezdil porad jak hovado a klasika 80% mesto. sem spokojeny. ,ale jak rikam bionaftu neberu sm 30 je vpohode
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
m4xp0w3r7
Přispěvovatel
Příspěvky: 80
Odpovědi: 0
Registrován: 28 dub 2010, 23:45
Bydliště: Zlín a Fryšták

Příspěvek od m4xp0w3r7 »

Dřív jsem na čistou B100 od Unicornu jezdil furt i v zimě a bez problémů. Pak to ale museli začít dělat jinak, protože se nejen mě dost zvedla spotřeba. Tak už beru jen SMN30 na Tank Ono, teď třeba jen o 1,2kč dražší než B100 na Unicornu. A hlavně spotřeba na směsnou je není znatelně vyšší než na naftu.
Hyundai Getz 2003 1.5CRDi 60KW@80KW
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Odpovědi: 0
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35

Příspěvek od sikin1987 »

ja si nedokazu predstavit,ze mam na cistou naftu este mensi spotrebu. me vysla na smes SM30 benzinu a vyfritu 5,7 ve meste a ma to brat 7,4 coz kdysi davno bravalo pred urcityma upravama.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Odpovědi: 0
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

Kvůli tomuhle topicu jsem vyjel nádrž B100. Spotřeba podle tankování 5,58L/100km. Spotřebu jinak neměřím, ale ať mi nikdo neříká, že na čistou naftu jezdím pod pět litrů. To je kravina. Auto v podpisu.

Žádné extra šetření, bežné jízdy do práce. Během příštího týdne dojedu současnou nádrž čisté nafty, tak jsem zvědavý.

Jen ty starty na B100 byly šílený. Hrozný rány, občas start až napodruhé... :roll:

Ale zase 30,20/l...
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

nech si upravit startovací dávku, taky jsem s tím měl problém a po úpravě na drc. Ona není B100 jako B100. Kdysi jsem na to od Unicornu jezdil a OK, bral jsem to i přímo z výrobny (čisté Meřo), než ji zavřeli a taky vpohodě. Pak někde vloni v létě najednou od Unikornu spotřeba nahoru o litr a divně to smrdělo, tak jsem to zavrhnul. Letos už zase OK, spotřeba tak o 5% horší maximálně a taky ten džus zase voní řepkou
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Odpovědi: 0
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

díky, zkusím ;)
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

a taky prodloužit dobu žhavení, to jde většinou Vagem a taky je to znát
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“