Stránka 1 z 2

Kontrola logu z VAG

Napsal: 19 zář 2012, 16:41
od Fill841
Dobrý deň želám, chcem sa spýtať budete taký dobrý a kuknete mi tento log?

Dúfam že som to dobre spravil :)
Auto: Octavia 1.9TDi 66KW AGR, r.v 1999

Ďakujem Vám

http://www.edisk.cz/sk/stahni/97543/log ... .44KB.html

Napsal: 19 zář 2012, 18:10
od UchoTD
ide to niekomu otvoriť???

Napsal: 19 zář 2012, 18:16
od davemo
přetahnul jsem mu to zde http://leteckaposta.cz/511316734 a jo nejde to otevřít v dp logu jsem myslel že ti to nejde stáhnout 8)

Napsal: 19 zář 2012, 20:20
od Fill841
okej páni takže asi som to zle nalogoval, ja som to sledoval za jazdy a vpodstate skoro všetko sedelo ako má byť, aká odchylka môže maximálne byť? neviete? ešte jedna vec, je normálna volnobežná dávka 3mg? vypnuté všetky spotrebiče.

Ďíky :)

Napsal: 19 zář 2012, 20:28
od UchoTD
3-5mg je normálna každému motoru chutí inakšie.

Napsal: 19 zář 2012, 20:34
od Fill841
ak povieš mi aký je tam vlastne rozdiel, čo to konkrétne znamená? čím vyššia tým sa čo mení? reakcia na plyn? mne sa zdá moja octavia oproti iným 2 ten istý kod motora nejak že sa jej nechce odspodu, skôr od 2500 rpm vyššie, tie ostatné práve naopak resp. od 1500 išli živšie.

Napsal: 19 zář 2012, 21:09
od UchoTD
môžeš to skúsiť doladiť el. hlavou čerpadla na dákych 3,5..a skontroluj si predvstrek rovno cez TDIgraf ..neviem prečo,nedá sa mi otvoriť ten log...keby sa mi dá otvoriť,tak hneď ti poviem v čom je príčina,že tvoja octávka nieje taká živá oproti ostatným.

Napsal: 19 zář 2012, 21:12
od Fill841
zajtra urobím log, dnes som ho robil len neviem ani mne to nešlo otvoriť, ale myslel som že je vo mne chyba... auto ako také živé je len má takú ako keby spomalenú reakciu na plyn mám pocit... musím ho viac zmačknúť aby auto išlo... rozvody boli robené cca. 10 000 dozadu. od výmeny žiadna zmena čiže rozvody vylučujem. predvstrek je v kanále 000 druhé políčko? ten je okolo 55-60 čo som si dnes všimol

Napsal: 19 zář 2012, 21:29
od UchoTD
55-60 presne,najlepšie je zapn´ť TDIgraf,navoliť motor a musí byť medzi čiarami...skús ten log spraviť aby to išlo..a uvidíme,možno to bude len banalitka,vážič vzduchu,alebo už turbu treba uľahčiť cestu regulácie :)

Napsal: 19 zář 2012, 21:33
od Fill841
stou reguláciou to je ako? ked to má obtokové turbo? váha vzduchu dávala ako by mala, mal som spolujazdca ktorý to sledoval, pokiaľ teda to robil dobre, sledovať aktual a porovnávať to s vedlajšou tabulkou?

Zajtra to sem šupnem dúfam že to už otvoríte

Napsal: 19 zář 2012, 21:35
od UchoTD
obtokové turbo je regulované klapkou,tá po odpojení musí tiež voľne chodiť..voľne sa otvárať a privyierať.. no porovnávať hodnoty ako porovnávať..váha musí v záťaži dávať viac ako je požiadavka
čiže minimálne 850+ najlepšie by bolo keby dávala 1000+

Napsal: 19 zář 2012, 21:41
od Fill841
aha, zajtra to teda nalogujem nejak v poobednajšich hodinách, dúfam že mi to teda zajtra kukneš, budem ti veľmi vďačný... dúfam že to bude nejaká blbosť, neviem či to riešiť alebo ne, či to je normálne, však každý motor je iný či? :D v otáčkach a takto ide parádne, nedými absolútne korekcie vstrekov som dnes kukal maximálne +0,2 až 0,0 2.válec -0,4maximálne, 3válec. 0.2 a štvrtý cca. to isté, motor má 230 000km originál, ide to od začiatku tak isto tak neviem či je to chyba alebo vlastnosť motora

Napsal: 19 zář 2012, 21:50
od UchoTD
pozrieme log,uvidíme :) odkial si inak?

Napsal: 19 zář 2012, 22:00
od Fill841
Oukej :) vieš čo z BA? ty jak vidím z Banskej Bystrice, inak veľmi pekné mesto, nedávno som bol na Donovaloch a potom sme sa boli prejsť na námestí a fakt veľmi pekné mesto. Nemávaš cesty do BA, alebo okolia?

Napsal: 19 zář 2012, 22:04
od UchoTD
škoda,že nie z bližšia,nie nie,momentálne tam nemávam nikde cestu :)