Stránka 1 z 2
Jaké doporučíte otvírací tlaky trysek 764?
Napsal: 31 bře 2007, 14:43
od Dawe
Ahoj, sehnal jsem za dobrý peníz trysky Bosch DSLA150P764 a mám v úmyslu je použít na motoru AFN mechanické čerpadlo 11mm pístek+ 130k turbo.
Řeším otázku jaké otvírací tlaky? Prosím o fundovanou radu. Díky.
Napsal: 01 dub 2007, 18:16
od Marek77
Dle mého názoru by otvírací tlak měl být stejný jako na seriových jehlách.
Ale víc Ti asi poví Reesha, ten s tím dělá denně.
Napsal: 01 dub 2007, 19:50
od Venca
Dawe : Nastav hodnoty na 190 a 300. Mezi jednotlivymi vstrikovaci rozdil max. 4

Napsal: 01 dub 2007, 20:45
od Marek77
To Venca: Asi překlep, ne?
Napsal: 01 dub 2007, 20:53
od Dawe
Zapoměl jsem napsat, že mám držáky trysek 190.
Napsal: 02 dub 2007, 10:51
od BH motor
Marek77 píše:To Venca: Asi překlep, ne?
asi nie. 190 je spodny tlak a 300 vrchny. a 4 bary je tlakova diferencia spodneho tlaku. ak by si to mal viac tak na koeficiente rovnomernosti chodu / kanal 13/ by si to videl pri diferencii 10 bar uz dost zretelne. a hlavne by sa ti pounulo fazovanie predvstreku medzi valcami a nebolo by to po 180 stupnou KW ale ten co ma viac by bol neskorsi a triaslo by to
Napsal: 02 dub 2007, 11:07
od Marek77
Zajímavá metoda..........!
Napsal: 02 dub 2007, 11:38
od Dawe
Děkuji za názory, ale chtěl jsem fundovanou radu a ne nějaké bláboly. A navíc, kdo neumí číst, tak jsem uvedl, že mám mechanické čerpadlo. Spodní tlak je dán držákem trysky. Doplnil jsem, že mám držáky 190.
Bosch uvádí tlaky pro tyto trysky ..764 220/320. V držáku na motoru AFN jsou ..520 190/310. Proto jsem položil tuto otázku. Děkuji za další odpovědi.
Napsal: 02 dub 2007, 16:44
od BH motor
Dawe píše:Děkuji za názory, ale chtěl jsem fundovanou radu a ne nějaké bláboly. A navíc, kdo neumí číst, tak jsem uvedl, že mám mechanické čerpadlo. Spodní tlak je dán držákem trysky. Doplnil jsem, že mám držáky 190.
Bosch uvádí tlaky pro tyto trysky ..764 220/320 At. V držáku na motoru AFN jsou ..520 190/310 At. Proto jsem položil tuto otázku. Děkuji za další odpovědi.
ty blabol, tlak je vecou nastavenia nie drziaka. drziak je identicky........................................
Napsal: 02 dub 2007, 17:22
od mvolesko
Dawe píše:Děkuji za názory, ale chtěl jsem fundovanou radu a ne nějaké bláboly. A navíc, kdo neumí číst, tak jsem uvedl, že mám mechanické čerpadlo. Spodní tlak je dán držákem trysky. Doplnil jsem, že mám držáky 190.
Bosch uvádí tlaky pro tyto trysky ..764 220/320 At. V držáku na motoru AFN jsou ..520 190/310 At. Proto jsem položil tuto otázku. Děkuji za další odpovědi.
tak si sezen drzaky s novejsich TDI cca od roku 2002, kvuli norme Euro3 maji tlak 220/300, mel jsem predtim 190/300 a dal jsem 220/300, sliboval jsem si od toho o malicko mensi kourivost a rekl bych ze se nic nezmenilo (mozna ubyl vykon o 0.1%

)
trysky mam Race520

obrazky pujceny z
www.racingtdi.com
Napsal: 02 dub 2007, 20:05
od Dawe
Omlouvám se za moji poznámku, nechtěl jsem se tě dotknout, ale srozumitelně jsem položil otázku, tak jsem čekal jasnou odpověď či názor. mvolesko odpověděl jasně a stručně. Jde mi o to jestli mám jen trysky přehodit v držáku a dál to neřešit, nebo si s tím víc pohrát. Mám jednu sadu držáků navíc a tak mám na to čas a možnost nechat vše seřídit v Bosch servisu.
Napsal: 02 dub 2007, 20:46
od Venca
Dawe: BH motor ti odpovedel velice fundovane a vycerpavajicim zpusobem. Nevim co bys chtel vic. Jediny kdo tady blabolil nesmysly jsi byl ty. Druhy tlak nenastavis ani ty, ani tvuj Bosch servis, to mi ver. Maximalne ti reknou at si koupis nove trysky, ze ty tvoje starsi pri druhem tlaku tecou. Az to nastavis, tak se pochlub.

Napsal: 02 dub 2007, 21:01
od Dawe
Ano BH jsem se omluvil, ale já mám mechaniku. Celou dobu mluvím o nových tryskách ..764 za staré ...520. Držák 190 či 220 a druhý tlak se dá nastavit. Takže tvoji připomínku Venca neberu.
Napsal: 02 dub 2007, 21:06
od Venca
A jeste neco . Bosch take nepocital s tim, ze tam budes mit mechanicke cerpadlo, kdyz vychazis z jeho udaju.
Napsal: 02 dub 2007, 21:21
od BH motor
Dawe píše:Ano BH jsem se omluvil, ale já mám mechaniku. Celou dobu mluvím o nových tryskách ..764 za staré ...520. Držák 190 či 220 a druhý tlak se dá nastavit. Takže tvoji připomínku Venca neberu.
je uplne jedno ci mas mechaniku alebo EDC. na charaktreistiku druheho tlaku ma vplyv aj vackovy hriadel vstrekovacieho cerpadla a postupnost nastupu tlaku v palivovom systeme. ak pouzivas vstrekovacie rotacne cerpadlo so spatnymi ventilami ako s TD alebo podobne tak ti je druhy tlak na nic. EDC nema spatny vytlacny ventil vo vytlacnom hrdle cerpadla a druhy tlah je dosahovany len razovou vlnou v trubke palivoveho systemu medzy vstrekovacom a cerpadlom teda nejake interferencne nasobenie tlaku. a ak su tam vytlacne ventile tak ta druhy tlak ani nemusi zaujimat. len tolko k tejto teme s mojej strany.