jaka je spotřeba škody fábie?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
jaka je spotřeba škody fábie?
Ahoj,chtěl bych si po zimě koupit nějaký jiný auto do práce.Mám ted Renaulta Megane 1.4 rv 1996 a ten se začíná sypat,zimu ještě vydrží a pak pujde do vecnych lovist.Premyslim jaky dalsi auto zvolit - chtel bych neco obycejnyho co je docela spolehlivy do cca 30-40 000kč.Napada me Skoda fabia 1.4i 50 kw,kolik ma spotrebu zhruba?Jinak do prace to mam 14 km,tak si myslim ze je nesmysl kupovat na tak malou vzdalenost naftaka.
vw passat b5,5 1,9tdi 96kw
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
1.4 Mpi jezdí od 6-11litrů,podle stylu jizdy.Svez se ve více autech s tímhle motorem,už jsem se setkal s tím že auto bylo hodně utahané kvůli velkým kolům a ani po přezutí moc nejelo a muselo se hodně vytáčet,tudíž ta spotřeba
Suzuki Burgman 650 40,5kW 2003
VW Multivan T5 2.5TDi 128kW 4-Motion 2008
Škoda Octavia Combi 1.9TDi 81kW 2003
Škoda Yeti 1.2TSi 77kW 2012
VW Multivan T5 2.5TDi 128kW 4-Motion 2008
Škoda Octavia Combi 1.9TDi 81kW 2003
Škoda Yeti 1.2TSi 77kW 2012
Relativne vyssia spotreba tohoto motora je vykupena zase urcite vyssou spolahlivostou a aj zivotnostou. Pokial viem tak konstrukcne vychadza zo skody130, favorit, felicia. Rozvod OHV (celozivotna retaz, doslova, meni sa len ked lezie majitelovy na nervy) motor ma asi len tri moderne prvky katalizator, vstrekovanie a elektronicke zapalovanie. Myslim, ze v porovnani s HTP je spolahlivost a zivotnost o par levelov vyssie. Holt stara konstrukcia nepostihnuta virusom downsizingu.
Passat Variant B5 99, AFN 81kW
prave proto bych ten motor chtel,jednak se clovek nemusi starat o rozvodovy remen,coz je vetsinou dalsi investice,kdyz clovek auto koupi.a hlavne ten motor je jeste docela primitivni.dibarbora píše:Relativne vyssia spotreba tohoto motora je vykupena zase urcite vyssou spolahlivostou a aj zivotnostou. Pokial viem tak konstrukcne vychadza zo skody130, favorit, felicia. Rozvod OHV (celozivotna retaz, doslova, meni sa len ked lezie majitelovy na nervy) motor ma asi len tri moderne prvky katalizator, vstrekovanie a elektronicke zapalovanie. Myslim, ze v porovnani s HTP je spolahlivost a zivotnost o par levelov vyssie. Holt stara konstrukcia nepostihnuta virusom downsizingu.
vw passat b5,5 1,9tdi 96kw
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
ja myslim že ta investice by se ti vratila docela rychle při dnešni ceně benzinu.. a při tvem najezdu by ses o to nemusel starat pomalu do konce životnosti řemenu,.. primitivni to je.. ale bezproblemovy teda neni... jednu mame doma a jednu ma znama.. jebou obě dvě.. furt nějaky problem.. ale tak aspon se nenudime 

polo 1.4tdi AMF
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33634
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
ten řetěz ti odejde taky jak u favorita a rozhodí rozvody,
je lepší je hned udělat,
před koupí si změř tlaky at nekoupíš lenocha ve kterým se neměnil olej!!!!!!
rozmontuj sací potřubí, vyčisti vylešti, vylešti i kanály v hlavě, vyčisti klapku, postartuj s otočenou vstřikovací lištou a podívej se zda práší,
udělej základní nastavení, sprejem vyčisti map, dej pořádné svíčky platinové, udělej veškerý servis a pak ti bude auto sloužit i s malou spotřebou + cimbu 5 až 7,
pokud bude všechno zadrbané, klapka 15 na voknoběh, nic neudržované, komprese 7 tak spotřeba bude kolem desíti

je lepší je hned udělat,
před koupí si změř tlaky at nekoupíš lenocha ve kterým se neměnil olej!!!!!!
rozmontuj sací potřubí, vyčisti vylešti, vylešti i kanály v hlavě, vyčisti klapku, postartuj s otočenou vstřikovací lištou a podívej se zda práší,
udělej základní nastavení, sprejem vyčisti map, dej pořádné svíčky platinové, udělej veškerý servis a pak ti bude auto sloužit i s malou spotřebou + cimbu 5 až 7,
pokud bude všechno zadrbané, klapka 15 na voknoběh, nic neudržované, komprese 7 tak spotřeba bude kolem desíti

No já tedy nevím, ale my jsme měli motorizaci AZE (1,4 MPi/44kW) od nova, měla široké boty 185 mm a plně naložená jezdila dálky za šest litrů úplně hravě a nemusel jsem se nijak snažit. Já si naopak myslím, že to byly motory mimořádně úsporné a úspornější benzinový motor ve Fabii I není.
Spolehlivost je dána stářím - je to osvědčený motor OHV s třikrát uloženou klikou, který se montoval již v roce 1964 coby Š1000MB. Nebyl s tím žádný mechanický problém. Každých 100-120.000 km výměna rozvodového řetězu, jinak to jelo bez problému. Dá se zjednodušeně říct, že z hlediska údržby a servisu je to motor srovnatelný s Felicií 1,3 (s výjimkou seřizování ventilů, ty jsou na Fabii hydraulicky vymezované, čili bez údržby).
Já, pokud bych chtěl jedničkovou Fabii v benzinu, bych naopak volil právě tuto motorizaci - 1,4 MPi buď 44, lépe však 50kW. Zlaté motory.
Spolehlivost je dána stářím - je to osvědčený motor OHV s třikrát uloženou klikou, který se montoval již v roce 1964 coby Š1000MB. Nebyl s tím žádný mechanický problém. Každých 100-120.000 km výměna rozvodového řetězu, jinak to jelo bez problému. Dá se zjednodušeně říct, že z hlediska údržby a servisu je to motor srovnatelný s Felicií 1,3 (s výjimkou seřizování ventilů, ty jsou na Fabii hydraulicky vymezované, čili bez údržby).
Já, pokud bych chtěl jedničkovou Fabii v benzinu, bych naopak volil právě tuto motorizaci - 1,4 MPi buď 44, lépe však 50kW. Zlaté motory.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33634
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Po vlastni zkusenosti bych na benzin urcite daval mensi kola (na slabsi motory urcite), aby rychleji nabihalli otacky a i moment. Maximalne tu velikost kterou pise vyrobce. Ja jsem mel letni 185/60 R15, koupil jsem novy 185/65 R15 a hned to bylo "linejsi". Zmenila se mi rychlost podle radaru o 5km/h (nyni ukazoval tachometr stejne jako radary) auto bylo Renault Megane 99, 79kW 16V
Na 1.4 50kw nalietane okolo 120 000, model 2000. Motor okrem udrzby ziaden servis nepotreboval.
Ostatne veci: vymena el. stahovania okien na prednych dverach, zhnite kable pod baterkou (zberala sa tam voda), predne loziska, komplet brzdy za tu dobu menene 1x.
Spotreba mimo mesta sa da aj okolo 6 s lahkou nouhou. V meste za studena zere viac - do 9. Ako presuvadlo z A do B bodu vyborne. Co sa tyka dynamiky tragedia. Felda 1,3 isla omnoho lepsie, aj ked prihliadnem na vahu.
Ostatne veci: vymena el. stahovania okien na prednych dverach, zhnite kable pod baterkou (zberala sa tam voda), predne loziska, komplet brzdy za tu dobu menene 1x.
Spotreba mimo mesta sa da aj okolo 6 s lahkou nouhou. V meste za studena zere viac - do 9. Ako presuvadlo z A do B bodu vyborne. Co sa tyka dynamiky tragedia. Felda 1,3 isla omnoho lepsie, aj ked prihliadnem na vahu.
FI MPi (ame)
FIII HTP (cgpb)
O3 TSI (dada)
FIII HTP (cgpb)
O3 TSI (dada)
No tak napíšu i já něco . 1,4 50KW AQW EU4 . najeto 90000KM Problém ? jen uložení stabilizátoru cca 120Kč . Po čipu cimbu jede dobře a ani před tím zas tak líný to nebylo . Po dálnici 110- 120 Km cca 6 l/100km plně naloženo ( 4 Lidi a plný kufr na dovolenou) . Nemá ještě agr ventil , takže když jsem chtěl vyčistit klapku po 60000Km byla čistá .