Takže tepelnej výměník před vstupem do motoru je blbost, jo?
Ale určitě bych tam chtěl narvat palivovej filtr kompletně ohřívanej nejspíš vodou. Ať nestrhám chudáka alternátora
Ohledně té polymerace, kokta mně taky žere RO do oleje, cca 0,5 litru na 5000km a neřeším to, když už je moc nad ryskou, tak odpustím a samozřejmě po 10000km výměna komplet oleje včetně filtru
Myslím si, že ty gumičky musí nějakou biosložku přece vydržet, dyť se podívejte, kolik nýmandů a jitrnic tankuje u Unicornu Bionaftu třeba do takovejch Koktávek a nebo i hůř, do novejch Superbů, Yetin atd.

Na to to přece musí byt stavěný, ne?
Jinak neboj se, na podávací čerpadlo nezapomínám. Právě proto jsem se ptal hned v prvním topicu, jestli k druhé olejové nádrži bude stačit čerpadlo viz. odkaz, který v systému udržuje 0,5 bar (olejová větev) a v naftové větvi bych nechal všechno tak, jak je, akorát bych musel vyřešit přepínání mezi těma čerpadlama společně s elektromagnetickým 3 cestným ventilem, ale to si myslím, že mně spájí i beznohej kůň
A hlavně co řeším je ohřev nádrže na olej. Budu ju mít místo rezervy, ale jak ju elegantně prohřát? Neexistují třeba nějaký pásečky, který se nalepí z venku po celým dně, píchne se to indukčně na baterku a maká to? Není nějaká takový blbost, aby to prohřálo aspoň na 20 stupňů?
Chtěl bych totiž vyřešit celoroční bezstarostnou jízdu na olej, když už pujdu do takovýhodle auta
