Zdravím, mám Tourana 06 1.9 77 BXE. Od prvopočátku (mám jej necelé 4 měsíce) je průměrná spotřeba podle tankování cca 8l/100 km. Při srovnání s jiným autem stejné motorizace se mi zdá, že není tolik živý. Když jej naložím, je to úplná katastrofa.
Mám najeto 185 tis. Elektronika bez závad, kontroloval jsem podtlakové hadičky - OK, sací potrubí - OK, nevím na co bych se měl ještě zaměřit.
na tvém místě bch si posadil do auta borce co dělá elektriku někde v autoritáku během krátké jízdy ti prověří váhu, turbo, synchronizaci vačky a egr, pak budeš vědět kde začít
slovacek.milos píše:na tvém místě bch si posadil do auta borce co dělá elektriku někde v autoritáku během krátké jízdy ti prověří váhu, turbo, synchronizaci vačky a egr, pak budeš vědět kde začít
Můžete někoho doporučit, nejlépe z Olomouce a okolí.
jericho-3 píše:Kobe- a co to auto máš, jelo ti to někdy dobře a žralo málo, nebo je to koupené už takhle? A co jsi s tím dělal ..?
Je to od začátku stejné, zpočátku jsem si myslel, že se spotřeba zlepší po výměně vzduchového filtru, ale nestalo se tak. Hned po koupi takové ty základní věci, olej, všechny filtry, doplnění klimatizace. Navíc jsem vyměnil oboje brzdové destičky. Nic jiného se s tím nedělalo.
Tak diagnostika provedena, žádné chyby nebyly, všechny měřené hodnoty v normě. Nezdají se mi jen odchylky vstřikovaného množství ve skupině 13 hodnoty jsou:
0,31; -0,59; 0,16; 0,09 a také úhel sychronizace vačky ve skupině 4/4 hodnota -3,4.
Co s tím dál?
je jedno či tu teraz budeme laborovať či upraviť na toľko alebo na toľko,nech si to upraví na pripravky a potom na hodnotu pri ktorej auto pôjde a nebude žrať..všetci vieme,že niekomu to na pripravky sedí na -1 a má všetko OK a niekomu nie.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Na kontrolu rozvodů jdu v pátek, ale dnes mi auto začlo hlásit, že má málo oleje. Měrka byla na minimu. Olej byl měněn v květnu a do té doby najeto cca 8000 km. Vyndal jsem tu tlustou hadici co vede ke škrtící klapce a bylo v ní celkem dost oleje (viz přiložené foto). Dále jsem zkusil při nastartovaném a zahřátém motoru otevřít víčko pro nalévání oleje a lehce z něj kouří a prská olej. http://www.youtube.com/watch?v=6lTLyi9o ... e=youtu.be