Ahoj,ted resim jednoho citroena saxo 1,1 rv 1998.
Autu pri startovani,kdyz je studeny,tak mu vylitnou otacky a prudce spadnou az motor chcipne.Jakmile se nastartuje podruhy nebo potreti,tak uz to neudela.Nebo kdyz se prida plyn,tak to taky neudela.
Auto je po vymene tesneni,ale hlavu opravar nenechal tlakovat.Po konzultaci s majitelem jsem zjistil,ze u auta se pri venkovnich vyssich teplotach prehriva strasne motor,ze ventilator nestaci ani chladit.Jakmile jsou venkovni teploty okolo 10-15C tak se neprehriva.Opravar menil termostat,a cerpadlo chladici kapaliny.
Ztráci se voda,majitel dolival pred tydnem a dnes tam zase pres litr vody dolival.Olej se ztraci pri 1000km cca 0,5L.
Na vicku pro dolivani oleje,je trosku bileho slemu,a v chladici je v chladici kapaline jakoby olej.
Na co vse se zamerit?Pri studenem startu to chcipani,muze mit vliv na to ztraceni vody a oleje?
citroen saxo 1,1
Moderátoři: šulda, Moderátoři
citroen saxo 1,1
vw passat b5,5 1,9tdi 96kw
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
Nemusí to být s tím spojeno. Ráno je to fuk, zda je hlava prasklá..samozřejmě nesmí téci voda do válců..Ale prasklina se ozve většinou až po ohřátí...Já být Tebou, tak vyčistím soustavu, naleju novou náplň /i vodu/ a otestoval bych chladič zda není zanesen, zda je celý teplý při provozu a hlavně, zda auto dobře topí.. jestli topí, většinou hlava prasklá není..A poté soustavu natlakovat, kde náplň uniká..Možná je na vině jen chladič, je to staré již auto..
nepropadat panice...