citroen saxo 1,1

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
adi
Aktivista
Příspěvky: 2434
Odpovědi: 0
Registrován: 11 čer 2009, 19:02

citroen saxo 1,1

Příspěvek od adi »

Ahoj,ted resim jednoho citroena saxo 1,1 rv 1998.
Autu pri startovani,kdyz je studeny,tak mu vylitnou otacky a prudce spadnou az motor chcipne.Jakmile se nastartuje podruhy nebo potreti,tak uz to neudela.Nebo kdyz se prida plyn,tak to taky neudela.
Auto je po vymene tesneni,ale hlavu opravar nenechal tlakovat.Po konzultaci s majitelem jsem zjistil,ze u auta se pri venkovnich vyssich teplotach prehriva strasne motor,ze ventilator nestaci ani chladit.Jakmile jsou venkovni teploty okolo 10-15C tak se neprehriva.Opravar menil termostat,a cerpadlo chladici kapaliny.
Ztráci se voda,majitel dolival pred tydnem a dnes tam zase pres litr vody dolival.Olej se ztraci pri 1000km cca 0,5L.
Na vicku pro dolivani oleje,je trosku bileho slemu,a v chladici je v chladici kapaline jakoby olej.
Na co vse se zamerit?Pri studenem startu to chcipani,muze mit vliv na to ztraceni vody a oleje?
vw passat b5,5 1,9tdi 96kw
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Nemusí to být s tím spojeno. Ráno je to fuk, zda je hlava prasklá..samozřejmě nesmí téci voda do válců..Ale prasklina se ozve většinou až po ohřátí...Já být Tebou, tak vyčistím soustavu, naleju novou náplň /i vodu/ a otestoval bych chladič zda není zanesen, zda je celý teplý při provozu a hlavně, zda auto dobře topí.. jestli topí, většinou hlava prasklá není..A poté soustavu natlakovat, kde náplň uniká..Možná je na vině jen chladič, je to staré již auto..
nepropadat panice...
adi
Aktivista
Příspěvky: 2434
Odpovědi: 0
Registrován: 11 čer 2009, 19:02

Příspěvek od adi »

Z majitele vypadlo,ze mu tekl chladic,tak tam neco nalil do chladici soustavy na utesneni.
vw passat b5,5 1,9tdi 96kw
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Tak má teď ucpanej chladič i radiátor topení.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
Odpovědět

Zpět na „Citroën“