golf 2.0 vs 1.9 vs 1.9 4mot

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

sakoverife
Přispěvovatel
Příspěvky: 85
Odpovědi: 0
Registrován: 21 dub 2006, 14:14
Bydliště: Brno

golf 2.0 vs 1.9 vs 1.9 4mot

Příspěvek od sakoverife »

uz se zacinam citit trapne jak vsude spamuju a vyzvidam


Planuju neco kupovat (golf 5)(ojetinu)a rozhoduju se mezi temahle variantama.
Ta 1,9 by mela byt urcite 6ti kvalt.
CO ocekavam od auta? Ze poradne pojede(bude to tdi)(vylucuji tdi gt)
Casem by prislo na radu nejaky to zvyseni vykonu na cca 180hp nebo kolik to vubec snese.

2.0
Jak jsem se dozvedel tak u te 2.0 je tedka problem ze na to jeste nejsou vstriky na zvyseni vykonu. Zase na druhou stranu jen prechipem se da dostat na hodnotu 170HP. Od zakladu to jede lepe nez 1,9 ale porizovaci cena je vyssi.

1.9
Ze zacatku mensi vykon, 77kw, casem se daji udelat vstriky + prechip a clovek by se na tech 180hp mel teoreticky dostat v pohode.

1.9 4mot
To stejny jako u 1.9 jen tady mluvi hodne ve prospech ta 4kolka.Nevyhoda vyrazne vyssi cena i oproti 2.0 zamerne vynechavam 4kolu u 2.0 protoze na to opravdu mit nebudu.

2.0 i 1.9 maji stejne velke brzdy? Nema 2.0 nejaky jiny veci vetsi, lepsi nez 1.9 ktery by byly vhodnejsi pro prechip?

a ted babo rad :)
Diky za rady
sakoverife
Přispěvovatel
Příspěvky: 85
Odpovědi: 0
Registrován: 21 dub 2006, 14:14
Bydliště: Brno

Příspěvek od sakoverife »

nikdo nema zkusenosti?
Jim
Site Admin
Příspěvky: 1249
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 12:35
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jim »

já být tebou, tak beru 1.9 77kW s 4Motion....jestli budeš chtít oněch 180HP, tak budeš rád, že jej máš....a úpravy budou dle mě stát mín než kolik bys zaplatil navíc za 2.0
Fabia RS - 274PS, 578N.m. - DIESELPOWER - EX
BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300
Obrázek
sakoverife
Přispěvovatel
Příspěvky: 85
Odpovědi: 0
Registrován: 21 dub 2006, 14:14
Bydliště: Brno

Příspěvek od sakoverife »

Jim píše:já být tebou, tak beru 1.9 77kW s 4Motion....jestli budeš chtít oněch 180HP, tak budeš rád, že jej máš....a úpravy budou dle mě stát mín než kolik bys zaplatil navíc za 2.0
porizovaci cena ojetiny je o cca 80-100tis vice nez u 2.0. Pokud bych chtel prechipovat tak by to bylo jeste vice penez, (vstriky, chip, zrejme turbo)
Kdezto 2.0 by stacila jen chipnout asi. Ale vyhody 4motionubudou asi nepopiratelne.
Jim
Site Admin
Příspěvky: 1249
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 12:35
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jim »

sakoverife píše:
Jim píše:já být tebou, tak beru 1.9 77kW s 4Motion....jestli budeš chtít oněch 180HP, tak budeš rád, že jej máš....a úpravy budou dle mě stát mín než kolik bys zaplatil navíc za 2.0
porizovaci cena ojetiny je o cca 80-100tis vice nez u 2.0. Pokud bych chtel prechipovat tak by to bylo jeste vice penez, (vstriky, chip, zrejme turbo)
Kdezto 2.0 by stacila jen chipnout asi. Ale vyhody 4motionubudou asi nepopiratelne.
jestli to mám dobře chápat, tak 1.9ka s 4x4 stojí jako ojetá o 80-tis víc než jetá 2.0 předokolka?
pokud ano, tak se mi to zdá nesmyslně moc, vždyt 4x4 stojí u nového vozidla cca 55tis...al emožná záleží na výbavě apod...máš vybraný nějaký konkrétní kusy?
Fabia RS - 274PS, 578N.m. - DIESELPOWER - EX
BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300
Obrázek
vlagik
Přispěvovatel
Příspěvky: 412
Odpovědi: 0
Registrován: 19 dub 2006, 14:50
Bydliště: okr. Beroun + okr. Plzeň-jih

Re: golf 2.0 vs 1.9 vs 1.9 4mot

Příspěvek od vlagik »

sakoverife píše:uz se zacinam citit trapne jak vsude spamuju a vyzvidam


Planuju neco kupovat (golf 5)(ojetinu)a rozhoduju se mezi temahle variantama.
Ta 1,9 by mela byt urcite 6ti kvalt.
CO ocekavam od auta? Ze poradne pojede(bude to tdi)(vylucuji tdi gt)
Casem by prislo na radu nejaky to zvyseni vykonu na cca 180hp nebo kolik to vubec snese.
Diky za rady
Golf 5 s 1.9 TDI a 6° neseženeš - není. Jen 4Motion má.
S 6° bez 4Motion jedině 2.0 TDI.
Porovnání cen nových aut:
Rozdíl mezi základem Trendline 1.9 TDI 4Motion a 2.0 TDI je ca 9 000 Kč.
Rozdíl mezi základem Trendline 1.9 TDI 4Motion a 2.0 TDI 4Motion je ca 60 000 Kč (= rozdílu ceny motorů).

Vzhledem k typu pohonu (Haldex) to není "čistokrevná" 4kolka. Zadní kola zabírají až při prokluzu předních. Tzn. v drtivé většině jízd zadní nepřipojíš (kromě sněhu, bláta apod). Haldex je dobrý tak při rozjedzech na špatném povrchu či v na sněhu, bahně apod.
Svezení s haldexem není jako svezení s pravou 4kolkou.

Koupil bych 2.0 TDI a tomu "se více věnoval".
Jim
Site Admin
Příspěvky: 1249
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 12:35
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jim »

vlagik: tuším, že VW nabízel/-í u GV 6kvalt u 1.9TDI předohrab za příplatek...

EDIT: tak jsem se mrknul na web VW a skutečně lze k TDI 77 jak 5 tak i 6kvalt...příplatek cca 5000 (LOL)
Fabia RS - 274PS, 578N.m. - DIESELPOWER - EX
BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300
Obrázek
vlagik
Přispěvovatel
Příspěvky: 412
Odpovědi: 0
Registrován: 19 dub 2006, 14:50
Bydliště: okr. Beroun + okr. Plzeň-jih

Příspěvek od vlagik »

Jim píše:vlagik: tuším, že VW nabízel/-í u GV 6kvalt u 1.9TDI předohrab za příplatek...

EDIT: tak jsem se mrknul na web VW a skutečně lze k TDI 77 jak 5 tak i 6kvalt...příplatek cca 5000 (LOL)
No máš pravdu chlape...

Ale všiml sis, že uvádí větši spotřebu než 5°? (LOL)
sakoverife
Přispěvovatel
Příspěvky: 85
Odpovědi: 0
Registrován: 21 dub 2006, 14:14
Bydliště: Brno

Příspěvek od sakoverife »

koukam na sportline verze, ale to neni podstatny.
Zatim vicemene kazdy doporucuje spise 2.0
vlagik
Přispěvovatel
Příspěvky: 412
Odpovědi: 0
Registrován: 19 dub 2006, 14:50
Bydliště: okr. Beroun + okr. Plzeň-jih

Příspěvek od vlagik »

sakoverife píše:koukam na sportline verze, ale to neni podstatny.
Zatim vicemene kazdy doporucuje spise 2.0
u 2.0 je bacha pak na tuning. ECU si pamatuje zásahy a zatím jen málo lidí se tomu umí vyhnout. Pak ti padá garnačka.
Jinak 2.0 TDI má mnohem větší rezervy na chip než 1.9 TDI 77 kW.
sakoverife
Přispěvovatel
Příspěvky: 85
Odpovědi: 0
Registrován: 21 dub 2006, 14:14
Bydliště: Brno

Příspěvek od sakoverife »

vlagik píše:
sakoverife píše:koukam na sportline verze, ale to neni podstatny.
Zatim vicemene kazdy doporucuje spise 2.0
u 2.0 je bacha pak na tuning. ECU si pamatuje zásahy a zatím jen málo lidí se tomu umí vyhnout. Pak ti padá garnačka.
Jinak 2.0 TDI má mnohem větší rezervy na chip než 1.9 TDI 77 kW.
bude to ojetina......
A nez nasetrim na nejaky upravy tak to bude "chvilu" trvat
bobG3
Aktivista
Příspěvky: 1319
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 19:40
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od bobG3 »

Ahoj
já bych volil 4 kolku, nedej nic na to že není pravá, já mám synchro a už to je znát - jízdní vlastnosti jsou o hodně lepší než u předohrabu, navíc haldex je ještě lepší, kamarád má 4motion, je to bomba co s tím dovede.
Stál jsem před týdnem na horách ve štrůdlu, oktávky s asr, pasát s eds a nic já jsem pojížděl se sjetými gumami v poho, oni řetězovali.
1/ díky jiné zadní nápravě a trošku jinému rozložení hmotnosti jsou jízdní vlastnosti o dost lepší, auto sedí jak přišité
2/ spotřeba je oproti pravému 4x4 o dost lepší - o 0,5l víc než předohrab
3/jakmile je mokro už je to znát při ostřejší jízdě docela dost
G3 Variant synchro
Uživatelský avatar
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1271
Odpovědi: 0
Registrován: 20 led 2006, 12:15
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od reesha »

vlagik píše: u 2.0 je bacha pak na tuning. ECU si pamatuje zásahy a zatím jen málo lidí se tomu umí vyhnout. Pak ti padá garnačka.
Jinak 2.0 TDI má mnohem větší rezervy na chip než 1.9 TDI 77 kW.
1.9TDI i 2.0TDI v golfV používají stejný typ řídící jednotky.

Jinak si nemyslím, že 2.0TDI je nějaká výhra. Zatím jsou s tím docela problémy. Turba jsou taky dost špatná, už v sérii jsou problémy.

Já bych volil 4motion. Je to opravdu bomba :woot:. Má to ale jednu nevýhodu - velmi krátká převodovka (v porovnání s dvoukolkami).
A 1.9TDI je velmi dobrý, ověřený, motor.
Obrázek Obrázek

Prohlížeč logů LogView stahujte tady

PS: Hledáme (ne)mechanika, viz odkaz s popisem
sakoverife
Přispěvovatel
Příspěvky: 85
Odpovědi: 0
Registrován: 21 dub 2006, 14:14
Bydliště: Brno

Příspěvek od sakoverife »

reesha píše:
vlagik píše: u 2.0 je bacha pak na tuning. ECU si pamatuje zásahy a zatím jen málo lidí se tomu umí vyhnout. Pak ti padá garnačka.
Jinak 2.0 TDI má mnohem větší rezervy na chip než 1.9 TDI 77 kW.
1.9TDI i 2.0TDI v golfV používají stejný typ řídící jednotky.

Jinak si nemyslím, že 2.0TDI je nějaká výhra. Zatím jsou s tím docela problémy. Turba jsou taky dost špatná, už v sérii jsou problémy.

Já bych volil 4motion. Je to opravdu bomba :woot:. Má to ale jednu nevýhodu - velmi krátká převodovka (v porovnání s dvoukolkami).
A 1.9TDI je velmi dobrý, ověřený, motor.
tak tedka jsi me fakt hodne nakousnul abych rekl pravdu. Uz jsem si tak rikal ze bych sel do te 2.0
1.9 maji jiny turba nez 2.0?
Jaky jsou potreba upravy a ceny abych se dostal na 170-180HP?
Precejenom uvazuji o aute kde by melo byt minimalne 150HP, ale radsi tech 170HP. Jestli pak nebude naopak zase o dost drazssi upravovat tu 1.9.

Diky moc
vlagik
Přispěvovatel
Příspěvky: 412
Odpovědi: 0
Registrován: 19 dub 2006, 14:50
Bydliště: okr. Beroun + okr. Plzeň-jih

Příspěvek od vlagik »

reesha píše:
vlagik píše: u 2.0 je bacha pak na tuning. ECU si pamatuje zásahy a zatím jen málo lidí se tomu umí vyhnout. Pak ti padá garnačka.
Jinak 2.0 TDI má mnohem větší rezervy na chip než 1.9 TDI 77 kW.
1.9TDI i 2.0TDI v golfV používají stejný typ řídící jednotky.

Jinak si nemyslím, že 2.0TDI je nějaká výhra. Zatím jsou s tím docela problémy. Turba jsou taky dost špatná, už v sérii jsou problémy.

Já bych volil 4motion. Je to opravdu bomba :woot:. Má to ale jednu nevýhodu - velmi krátká převodovka (v porovnání s dvoukolkami).
A 1.9TDI je velmi dobrý, ověřený, motor.

Jo jasně... Myslel jsem to jak píšeš... Obě maji ECU "šestnáctku"?
Takže obě j "složitější" chipnout.
Stále mají 2.0 TDI problémy?Myslel jsem, že od modelového roku 2007 (kalendářní týden 45/06) se to rapidně zlepšilo.

Jinak samozřejmě souhlas tím, že 1.9 TDI jsou prověřené a spolehlivé motory.
První 2.0 TDI DPF jsou "převrtané" 1.9. ;)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“