Stránka 1 z 2
automat
Napsal: 31 říj 2012, 15:34
od manis1
zdravím mám dotaz automat se nechce rozjet jakoby klouzala spojka jen otačky vylítnou ani na 1 ani R . je to passat 5st. na vagu vstupní ot. o a výstupní taky. může to být odtahem na n když došla nafta? cca 40 km a rychlost do 50? nebo je neco jiné v pr.... jinak bech chyb na převodovce a motoru.
Napsal: 01 lis 2012, 10:33
od lubomt
Asi ste ju poskodili odtahom. Ale na dialku to nikdo nevie, co sa stalo.... Neporadi Ti nikdo, toto nie su standardne chyby. Takisto druhy raz napis presne chyby, nie len "vstupní ot. o a výstupní taky"... Co s nimi? Takto si mozeme len dom&slat. Olej netiekol?
Napsal: 01 lis 2012, 12:31
od slovacek.milos
lubomt píše:Asi ste ju poskodili odtahom. Ale na dialku to nikdo nevie, co sa stalo.... Neporadi Ti nikdo, toto nie su standardne chyby. Takisto druhy raz napis presne chyby, nie len "vstupní ot. o a výstupní taky"... Co s nimi? Takto si mozeme len dom&slat. Olej netiekol?
lubo a jak se to má přesně tahat

dík
Napsal: 01 lis 2012, 13:09
od lubomt
Tak ako si pisal. Ja sim napisal "asi"... Kedze to auto nemam u seba, neviem odpovedat na otazku, preco zrazu nejde...

Vies, to je ako ked motor ide a zrazu nechce nakopnut.... Prečo.... To auto je u Neho, tak ho musite blizsie obhliadnut a dat podrobnejsie info
Napsal: 01 lis 2012, 13:23
od slovacek.milos
lubomt píše:Tak ako si pisal. Ja sim napisal "asi"... Kedze to auto nemam u seba, neviem odpovedat na otazku, preco zrazu nejde...

Vies, to je ako ked motor ide a zrazu nechce nakopnut.... Prečo.... To auto je u Neho, tak ho musite blizsie obhliadnut a dat podrobnejsie info
lubo já chtěl jen vdět jak se má správně tahat auto s automatickou převodovkou abych taky někdy něco nepodlal,
tahám normál na neutrál a jedem pomalu padesát dík
Napsal: 01 lis 2012, 13:38
od lubomt
Presne tak. Max 50-kou max 50km. Potom treba nechat vychladnu aspon pol hod, prevodovka sa totiz prehrieva
Napsal: 01 lis 2012, 15:02
od carlos01
Asi mám nějakou zázračnou převodovku (4 st. automat). Před 6 lety (6.1.2006) mne táhli ze Semeringu až do Vídně cca 100 km.
Zařazen N, 50 jsme jeli zcela výjimečně, spíš 80 a dodnes převodovka jezdí jako nová

Byl to tenkrát risk jako prase, na dvě lana a po dálnici

Ale nebyla jiná možnost, odtahovku jsem měl pouze z Vídně (odtahovka byl kámoš a neměl krabičku na dálnici).
Tak když píše že jel cca 40 km a 50Km/hod, tak to už asi byla nějaká načlá.
Napsal: 01 lis 2012, 15:46
od peterA4
Naco zakladas nove vlakno, ved pokracuj v tom starom.
Napsal: 01 lis 2012, 16:21
od manis1
když zařadím d neměli by otáčky v převodovce být víc než nula?
tlak u chladiču jak svina povolil jsem trubku a stríkalo to všude.
kdyby byla řj převodovky ko práskne se na diagnostice?
dle vagu zátež ukazuje a ventily v převodovce ok i mechanicky.(vyzkoušeno)
oleju dost.
chyby v převodovce abs a motoru nic.
když hodí nouzák po vytočení do vysokých otáček tak při řadení s N na D kopanec to samé na R a jetě mě příjde že dopředu to jede na 4ku.
Napsal: 01 lis 2012, 16:45
od slovacek.milos
carlos01 píše:Asi mám nějakou zázračnou převodovku (4 st. automat). Před 6 lety (6.1.2006) mne táhli ze Semeringu až do Vídně cca 100 km.
Zařazen N, 50 jsme jeli zcela výjimečně, spíš 80 a dodnes převodovka jezdí jako nová

Byl to tenkrát risk jako prase, na dvě lana a po dálnici

Ale nebyla jiná možnost, odtahovku jsem měl pouze z Vídně (odtahovka byl kámoš a neměl krabičku na dálnici).
Tak když píše že jel cca 40 km a 50Km/hod, tak to už asi byla nějaká načlá.
na tom simeringu jsi asi vlétě nebyl co?
Napsal: 01 lis 2012, 17:19
od carlos01
No leto nebylo

pisu 6.1.2006
Po lyzovacce se mi rozpadl homokinetak a bylo vymalovano

Napsal: 01 lis 2012, 17:30
od lubomt
manis1 píše:když zařadím d neměli by otáčky v převodovce být víc než nula?
tlak u chladiču jak svina povolil jsem trubku a stríkalo to všude.
kdyby byla řj převodovky ko práskne se na diagnostice?
dle vagu zátež ukazuje a ventily v převodovce ok i mechanicky.(vyzkoušeno)
oleju dost.
chyby v převodovce abs a motoru nic.
když hodí nouzák po vytočení do vysokých otáček tak při řadení s N na D kopanec to samé na R a jetě mě příjde že dopředu to jede na 4ku.
Mala poznamka - ventily mozes skusat ako chces a nemusis vobec prist na to, ci je alebo nie je vadny. Ak je pripchaty, ani diagnosticky ani manualne na to nemusis prist. Inak co sa stalo Tvojej prevodovke, neviem
Blbne automat
Napsal: 01 úno 2013, 08:40
od lavega
Ahoj chlapci
Teraz v zime ked klesne teplota pod +5 stupňov tak mi pri radení z 2 na 3 vyletia otáčky asi na 1-2 sekundy, potom normálne preradí. Prejdem asi 3-4 km
olej sa zohreje a potom už radí zase hladko. Máte stým nejaké skúsenosti?
Dal som to na VAG ale nepíše žiadne chyby.
Na jar sa určite chystám na výmenu oleja a filtra k Lubovi do MT.
Ale čo zatial, môže sa niečo poškodiť?
dakujem
Napsal: 01 úno 2013, 09:15
od lubomt
Ahoj. Asi by som dlho neotalal a vymenil olej cim skorej. Lenze si nenapisal, ci mas Ferrari alebo Trabant

Napsal: 01 úno 2013, 09:21
od lavega
Ford Galaxy II 2005 1,9TDI 85Kw 160 000km