Stránka 1 z 7
Asi revoluce v chiptuningu !
Napsal: 07 lis 2012, 21:01
od marko250
http://veda-a-technika.noviny.sk/veda-a ... -svet.html
Má o tom někdo páru o co jde?Studené spalování snad nejde ne s palivem běžného typu?
Napsal: 07 lis 2012, 22:36
od netopier
ak ma ten motor zo 4 taktov 2 pracovne , a nie 1 tak sa to da implozia a za tym explozia - tepelne neutralne
Napsal: 07 lis 2012, 22:48
od Forest
No, zajimaly by me tlaky, protoze ty budou nejspis smerodatnym faktorem.
To, co tam rekli na konec je neco, co nechapu - dokazi takto premenit i naftovy motor. To si neumim predstavit ten vykon a kroutici moment, pokud by se jim podarilo takto navysovat obe veliciny alespon z polovic oproti seriovym hodnotam.
... jen aby to nebyl nejaky hodne sikovny podvrh, ktery by cerpal ze zdroju toho Americana

Napsal: 07 lis 2012, 23:59
od netopier
plati to co mas napisane v podpise..
kto povedal ze je to 4 takt s jednym pracovnym cyklom?
zaujimave ze sa to dostalo do medii
Napsal: 08 lis 2012, 00:04
od Vmirda
je to dost divny

kdyz vidim to turbo 800hp, vim jake mam EGT ja na E85 pri 300hp
pokud to neni fake
urcite to palivo je jine nebo to dochlazujou vnitrne, fridex teply -40°C

))
nebo 2 pracovni cykly, vstrikujou 2x ztoho 1x palivo a jednou nakou dochlazujici sracku

pri expanzi treba vodu
Napsal: 08 lis 2012, 00:14
od dolar100
Dick Kvetnansky ?? Otec K1 Attacku. Tiez myslim ze tam bude vstrekovana voda...
Napsal: 08 lis 2012, 00:16
od netopier
dolar100 píše:Dick Kvetnansky ?? Otec K1 Attacku.
jo

velmi by ma zaujimali detaily ale asi to tak skoro von nepojde. ak vobec..
Napsal: 08 lis 2012, 00:19
od dolar100
Tiez si myslim ze to len tak niekomu nepovie... Zaujimave...
Napsal: 08 lis 2012, 00:24
od Vmirda
tenhle napad jsem mel pred lety tesne pred tim nez expanze zanikne a ve spalovaku je jeste teplo tak vtriknout vodu aby se rozepnula a zvetsila ucinnost ale nesedi to s chodem ventilů

musel by to bejt primej do valce

, nebo delit na 2 casti , ten motor jim jde ale za plynem jak sfina neprijde mi ze by to byl nizkokompresni motor
Napsal: 08 lis 2012, 01:12
od dolar100
Mi to nedalo spat tak som trosku posnoril po nete a toto som nasiel z 2006
http://www.theautochannel.com/news/2006 ... 17416.html
Napsal: 08 lis 2012, 10:36
od marko250
Točit to točí na pětiválec svižně ale díky dvěma dobám tam jde zase více paliva ne,tak tam musí být ještě složka co to doplní místo něj a zároveň využije jinak odpadní teplo po explozi,které klasicky končí ve výfuku.Mě dostalo to sahání na turbo rukama.Jestli tvrdí ,že dokážou takto předělat každý sériový motor tak jak to dokážou tak dokonale spálit,že tam nebude ani kat ani DPF třeba?Působí na někoho to turbo výkonově jinak,na mě ne.No uvidíme co vyleze na povrch.
Napsal: 08 lis 2012, 11:03
od dolar100
Precitaj si ak ti to anglictina dovoli ten odkaz co som tam dal tam to ten clovek co ma na to patent vysvetluje, asi v polke clanku Alberto Solaroli -vyuziva adiabaticky dej, motor ma viacero chladiacich komorok....
Napsal: 08 lis 2012, 14:19
od BH motor
inak nechcem byt chytry , ale chcel by som vidiet tie komorky co naakumuluju 600kw tepla
Napsal: 08 lis 2012, 14:50
od dolar100
a palivo sa spaluje pri nizkych teplotach-tomu nerozumiem
Napsal: 08 lis 2012, 16:06
od Vmirda
dolar100 píše:a palivo sa spaluje pri nizkych teplotach-tomu nerozumiem
mozna tim myslej ze da energii treba pri 500°C jako kdyz jezdim na e85 ma egt nizsi o cca 200°C a dovolim si jit dal ale spotreba je vyssi...hmm
holt to ten blok asi vsechno odvede prych, dragstery maj jen kostky a taky se uchladej v extremu na 400m
je to naka chujovina
