Stránka 1 z 2

Prosím o radu!! Kompresní tlaky O1, AHF

Napsal: 09 lis 2012, 10:24
od Mamlas
Zdravím všechny, včera jsem si našel čas a změřil jsem si kompresní tlaky na mé O1, 81kw, AHF a trochu mě zarazily hodnoty který mě manometr ukázal. Jednalo se o 37Bar na všech válcích, což se mě zdá trochu moc. Postupoval jsem způsobem že jsem odpojil konektor od čerpadla, vymontoval jsen všechny žhavky, našrouboval měřák a tatík mi startoval tak dlouho dokud se hodnota nepřestela zvedat, cca 4-5s. Ke konci jak se to blížilo k té hodnotě 37bar se vždy rozblikalo i mazání. Těch 37bar tam nenatlakovalo hned ale zvedalo se to postupně. Mohl byste mi prosím někdo prozradit jestli postup i hodnoty jsou v pořádku. Nebo jsem dělal něco špatně? díky.

Napsal: 09 lis 2012, 12:28
od slovacek.milos
když to do toho budíku bedeš pumpovat jak kompresorem tak ti z toho vyleze taková mamlasácká hodnota ;)

Napsal: 09 lis 2012, 12:48
od UchoTD
4-5s si točil z motorom? budík ti neybuchol? (LOL) kompresné tlaky máš merať na jedno otočenie motora,nie na to koľko natlačí najviac..

Napsal: 09 lis 2012, 13:47
od Pája 19
A proč by měl budík vybouchnout? Při každym zdvihu musí přece bejt tlak stejnej ne?

Napsal: 09 lis 2012, 14:05
od dibarbora
V principe si postupoval spravne aj v else je spomanuta tato veticka

"– Spouštěč nechte sepnutý tak dlouho, až tester již nebude ukazovat žádný nárůst tlaku. "

Napsal: 09 lis 2012, 17:20
od Stifko
ale v navodu zrejme pouzivali testr,kterej zaznamenal jen nejvyssi dosazenou hodnotu a nescital je dohromady stejne jako kdyz to tlacis kompresorem

Napsal: 09 lis 2012, 17:35
od misope
ked som daval zmerat tlaky na ahf tak mechanik tocil asi 2 -3 sekundy, nenechal len jednu otocku, pockal kym sa hodnota ustali, tlaky boli 30 30,5 30 30,5 baru za studena, bola to origo kufrik na meranie tlakou

Napsal: 09 lis 2012, 17:39
od Tomas.cz
Takhle se to taky má dělat, zajímalo by mě jak by někdo zkoumal jedno otočení motoru startérem.

Napsal: 09 lis 2012, 17:54
od libor.98
dělal jsi to dobře taky jsem točil cca 5-6sec až se měřák zastavil

Napsal: 09 lis 2012, 17:58
od Maslo23
tak to mas peknou kompresy,to musi startovat jak vino

Napsal: 09 lis 2012, 18:32
od FandaTDiček
přesně, pokud ti to měří správně, tak to mu se říká zajeté TDi :-) já měřil na autě nejvíc 32... a měřil jsi to správně,točit, dokud to leze nahoru... když už se to moc nezvedá konec...

Napsal: 09 lis 2012, 19:10
od sniper--
jojo,nejak jsem nepochopil jak by to mohlo neco scitat,ten motor vic nikdy nenatlakuje a jak na 5tou otocku,tak na 50otacek

Napsal: 10 lis 2012, 00:32
od UchoTD
tu nejde teraz o jednu otačku,tak by som to meral pri jeho motore ..ak má fakt 37b kompresiu tak to musí byť nový motor potom. a ani jemu samému sa to nezdá,takže niekde sa asi stala chyba,zlý budík?..;)

Napsal: 10 lis 2012, 19:53
od Mamlas
Děkuji za odpovědi. Měřil jsem to originálním měřákem na kompresní tlaky naftových motorů koupený přes UNI-MAX, netvrdím že je to něco profi ale myslím že službu udělá. Samozřejmě ten budík nemusí ukazoavt správně ale důležitý bylo že konečný tlak byl ve všech válcích stejný. Jo a kdybych to měřil na jedno otočení tak bych naměřil tak 10Bar možná ani to ne.

Napsal: 11 lis 2012, 11:13
od jericho-3
Přesně jak říkáš, hlavně, že je to stejné, měřák splnil svoji funkci a to je důležité... :)