Stránka 1 z 1

škoda octavia I vysoký volnoběh.

Napsal: 09 lis 2012, 22:05
od karter
Chci se zeptat po čem jit nebo už fakt nevim co to muže dělat.Jde o to že když nastartuji auto tak volnoběh je dobry cca 800ot jenže když se dotknu plynu a přidám a po té ho hned pustim tak mi lita volnobeh v rozmezi 1500-2000ot a to pořád.Klapka je tam nová snad 100x nastavená.Dělalo to i ze starou.Podtlaky sem prošel vše OK.Jen na hadici sáni kde se napojuje odvětrávani vyka ventilu je dira.Muže tohle způsobovat tohle chováni.Vag bez závad.Jde o škodu octavia I 1.6i 74kw r.v.99

Napsal: 09 lis 2012, 22:53
od Panky
co třeba plyn.pedál. Může být v haji.

Napsal: 09 lis 2012, 23:33
od UchoTD
no tuto veličinu treba kontrolovať v blokoch hodnôt,či je tam 0

Napsal: 10 lis 2012, 07:50
od slovacek.milos
nebo dole kontrola akčních členů je tam i pedál,


jinak ti to někde přisává postříkej sprejem nebo tu klapku hod po psovi ;)

Napsal: 10 lis 2012, 08:10
od karter
slovacek.milos píše:nebo dole kontrola akčních členů je tam i pedál,


jinak ti to někde přisává postříkej sprejem nebo tu klapku hod po psovi ;)
pedál je tam ovládaný lankem.Našel sem jen tu diru jak sem psal na hadici sani kde se napojuje na odvetrávani výka ventilu.MUže to teda přisávat tudy?

Napsal: 10 lis 2012, 08:36
od slovacek.milos
zacpi tu díru třeba hadrem je tam taková membrána kerá po letech nefachčí, a pojezdi taky zkus odpojit váhu a pak ji odšroubuj od klapky a zkoušej,

někdy se taky hádá údaj a váhy a údaj z snímače klapky

nebo je tam vůbec váha před klapkou?

Napsal: 10 lis 2012, 08:47
od karter
slovacek.milos píše:zacpi tu díru třeba hadrem je tam taková membrána kerá po letech nefachčí, a pojezdi taky zkus odpojit váhu a pak ji odšroubuj od klapky a zkoušej,

někdy se taky hádá údaj a váhy a údaj z snímače klapky

nebo je tam vůbec váha před klapkou?
No ta dira je na takovém debilnim mistě že to zacpat nejde je hned na kraji je to tam praskly.Tu váhu už sem také zkoušel a beze změny.Klapku sem koupil VDO ale dělalo to i se starou klapkou.Takže si spiš myslim že to někde saje vzduch.Nebo jak se to nastartuje tak je to ok ale jak se tomu šlapne a klapka si tím pádem potáhne vice vzduchu tak si nasaje podle mě i tou dirou co tam je bokem u toho výka ventilu a už jen bud hapruje nahoru a dolu nebo to drži stále 2tis ot.

Napsal: 10 lis 2012, 10:49
od slovacek.milos
nebo sdělej celou rouru díru zalep na ten dekl kde 6O cm hadici a spust pod motor

pak musíš hledat sprejem na brzdy obstříkávat sání i zepředu klidně gumka styřelá sání prasklé, je tam i jedna hadička na sání tak mezi motorem a převodovkou jako by

bývá vypadlá, ale too ti odhalí sprej

Napsal: 10 lis 2012, 10:58
od Ykka
někdy to dělá i hadice k posilovači

Napsal: 14 lis 2012, 09:25
od karter
Ykka píše:někdy to dělá i hadice k posilovači
Tak už prostě nevim počem jit.Hadici mám komplet novou.Diru na sani sem nikde nenašel.A volnobeh pořád kolem 1500-2000 ot a to pořád :?

Napsal: 14 lis 2012, 09:28
od roman1648
to plastový sání je svařený ze dvou polovin,může to být prasklý někde, blbě se to hledá

Napsal: 14 lis 2012, 09:45
od karter
roman1648 píše:to plastový sání je svařený ze dvou polovin,může to být prasklý někde, blbě se to hledá
To už sem snad prolezl každy kousek na tom sáni :?

Napsal: 14 lis 2012, 13:16
od Ykka
taky je důležitý smazat adaptace jestli s tím někdo jezdil na E85 tak pak na benzín můžou lítat otáčky nesmyslně. tady by snad mohlo stačit ještě odpojit jednotku na chvíli. těsnost sání se nejlíp zjistí tím sprejem na brzdy za chodu nastříkat na spoje nebo do injekční stříkačky benzín