novy majitel Clio 2 dci - prosim o rady
Napsal: 22 lis 2012, 09:30
Zdravim,
koupili jsme do rodiny jako druhe auto pro manzelku na jezdeni do prace ojete clio 2 dci rv.2003 najeto poctivych 75 tisic.
kvuli levnejsimu provozu nez predchozi benzinak Fabie 1.4 mpi.
Bohuzel pri vyberu srdce zvitezilo nad rozumem, protoze az ted zacinam ve forech zjistovat potencionalni problemy, jejich reseni je velmi nakladne.
Zatim jsem objevil tyto zavady: netesni prevodovka kolem tesneni u palce razeni (pisu to spravne? )
skace radici paka - coz uz vim je silenblok prevodovky
zatuhla banka na regulaci turba - zvlastni nepada do nouzaku, ale myslim, ze neni problem rozhybat ji, pri te prilezitosti vycistit sani, EGR ventil- ten nejlepe bud zaslepit nebo lze omezit jeho funkci pres diag?
dale jde dost ztuha spojkovy pedal- nevim zatim proc.
tyto zavady si myslim nejsou nejak dramaticke, ovsem rad bych nejak overil zda neni problem s cerpadle , bohuzel Delphi, popripade se vstriky-ucpano sponama - jak se vsude pise.
diagnostika neukazuje zadne chyby.
dle dokumentace auto melo pravidelny servis
napada me jeste myslenka- predpokladam, nejsem nijak fundovany v oblasti motoru, ze do cerpadla jde nafta uz prefiltrovana pres palivovy filtr? jak je tedy mozne, ze se spony dostanou az do vstriku? nestalo by za to strcit do palivoveho filtru silny pernamentni magnet, ktery by spony zachytaval?
Dekuji moc za Vase reakce
Tom
koupili jsme do rodiny jako druhe auto pro manzelku na jezdeni do prace ojete clio 2 dci rv.2003 najeto poctivych 75 tisic.
kvuli levnejsimu provozu nez predchozi benzinak Fabie 1.4 mpi.
Bohuzel pri vyberu srdce zvitezilo nad rozumem, protoze az ted zacinam ve forech zjistovat potencionalni problemy, jejich reseni je velmi nakladne.
Zatim jsem objevil tyto zavady: netesni prevodovka kolem tesneni u palce razeni (pisu to spravne? )
skace radici paka - coz uz vim je silenblok prevodovky
zatuhla banka na regulaci turba - zvlastni nepada do nouzaku, ale myslim, ze neni problem rozhybat ji, pri te prilezitosti vycistit sani, EGR ventil- ten nejlepe bud zaslepit nebo lze omezit jeho funkci pres diag?
dale jde dost ztuha spojkovy pedal- nevim zatim proc.
tyto zavady si myslim nejsou nejak dramaticke, ovsem rad bych nejak overil zda neni problem s cerpadle , bohuzel Delphi, popripade se vstriky-ucpano sponama - jak se vsude pise.
diagnostika neukazuje zadne chyby.
dle dokumentace auto melo pravidelny servis
napada me jeste myslenka- predpokladam, nejsem nijak fundovany v oblasti motoru, ze do cerpadla jde nafta uz prefiltrovana pres palivovy filtr? jak je tedy mozne, ze se spony dostanou az do vstriku? nestalo by za to strcit do palivoveho filtru silny pernamentni magnet, ktery by spony zachytaval?
Dekuji moc za Vase reakce
Tom