Diesel 1,9 66 kw
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Diesel 1,9 66 kw
Je to Peugeot motor 1,9 tdi 66 kw, vsazenej ve Fiatu Scudo r.v. 1998 (stejny jak Expert nebo Partner)
Po nastartování za studena se motor jakoby dusí a kouří jak lokomotiva, po přidání plynu nereaguje nebo chcípne. Bylo to již několikrát v servisu,propláchnuto jakýmsi sajrajtem a výsledek stále 0.
Poraďte co s tím,díky moc.
Po nastartování za studena se motor jakoby dusí a kouří jak lokomotiva, po přidání plynu nereaguje nebo chcípne. Bylo to již několikrát v servisu,propláchnuto jakýmsi sajrajtem a výsledek stále 0.
Poraďte co s tím,díky moc.
Zrovna tenhle problém sem řešil na Fiat Ullyse mělo to stejné príznaky.Dal sem čerpadlo do opravy,kluci ho seřídily a je v pořádku pak sem ho namontoval a stále stejný problém. (hm)Tak sem pír dní nespal nad touhle záhadou a udělal sem poslední věc co mě napadla a to zaslepit EGR ventil a ejhle motor startoval jako za mlada šel krásně za plynem jenom ještě neměl výkon.Zase dva bezesné dny,pak následovala demomtáž katalizátoru a to bylo další překvápko uplně zabetonovanej,dal sem novej a auto nekouří krásně jede.Vyzkoušej napřed tohle něž vyhodíš peníze jako já.Pak se dost blbě vysvětluje zákazníkovy.Pak dej vědět jak to dopadlo.Dost mě zo zajímá.
Tak katik byl venku a stále to stejný.
Pak jsem zkusil laborovat s táhlem co ovladá na čerpadle studený starty a tam je zřejmě zakopanej pes. Kousek od palivovýho filtru je ve vodě teplotni čidlo, od kterého jdou kabliky k jakýsi krabce,která dělá podtlak a pomocí membrány tahá za lanko co ovládá táhlo na čerpadle. Jenže i když byl motor studenej tak táhlo nešlo až na doraz. Spíš mě překvapilo že když byl motor rozpálenej jak pěťák tak táhlo bylo trochu popotažené. Nebo spíš jak kdyby bylo popotáhlý jen trochu a moc se to vzhledem k teplotě ani neměnilo. Zkoušel jsem vytvořit podtlak hub.u a táhlo chodí jak má. Bohužel jsem to nemohl simulovat na úplně studeném motoru jak to funguje.
Teplotní čidlo jsem měl venku a při zahřívání se zmenšuje odpor. Taak babo raď
Nikdy jsem se moc v dieselech nehrabal tak sorry jesltli si klepete na hlavu co to jsem za joudu, ale už mě nebaví s tím věčně někam jezdit a stále ho.no z toho.
Tak co myslíte,nemohlo by to být tim čidlem teploty? Zejtra ráno na to ještě vlítnu a kur.a už to musí běhat jak má,ne?

Pak jsem zkusil laborovat s táhlem co ovladá na čerpadle studený starty a tam je zřejmě zakopanej pes. Kousek od palivovýho filtru je ve vodě teplotni čidlo, od kterého jdou kabliky k jakýsi krabce,která dělá podtlak a pomocí membrány tahá za lanko co ovládá táhlo na čerpadle. Jenže i když byl motor studenej tak táhlo nešlo až na doraz. Spíš mě překvapilo že když byl motor rozpálenej jak pěťák tak táhlo bylo trochu popotažené. Nebo spíš jak kdyby bylo popotáhlý jen trochu a moc se to vzhledem k teplotě ani neměnilo. Zkoušel jsem vytvořit podtlak hub.u a táhlo chodí jak má. Bohužel jsem to nemohl simulovat na úplně studeném motoru jak to funguje.
Teplotní čidlo jsem měl venku a při zahřívání se zmenšuje odpor. Taak babo raď
Nikdy jsem se moc v dieselech nehrabal tak sorry jesltli si klepete na hlavu co to jsem za joudu, ale už mě nebaví s tím věčně někam jezdit a stále ho.no z toho.
Tak co myslíte,nemohlo by to být tim čidlem teploty? Zejtra ráno na to ještě vlítnu a kur.a už to musí běhat jak má,ne?


termostat? tam je jen teplotní čidlo, od kterého vedou kabliky k nějaký podtlakovce, od který jde hadička k membráně a ta tahá za lanko co ovládá páku na čerpadle.když je páka zatáhlá,tak to naftu přidá nebo ubere....tzn při studenym startu by to mělo být zatažené nebo uvolněné?
je tam čerpadlo BOSH
je tam čerpadlo BOSH