Stránka 1 z 1
Aky katalyzator na 200koni PD
Napsal: 24 lis 2012, 14:28
od Champion
Ahojte uz neznesiem smrad ala AVIA a chcem dat na moj custom vyfuk katalyzator. Vyfuk je komplet nerez o premere 63mm . Co by ste mi odporucili .
(smrdi cela garaz a okolo auta mi beha 3rocna dcerka a nechcem aby to vdychovala )
Dakujem
Napsal: 24 lis 2012, 14:47
od tibi1702
V garazi by som to urcite nehulil,.. ja som videl nie jedno auto bez kata a ked je motor ok ani nevidno rozdiel,.. Ak silou mocou katalizator pozeral by som po nejakom silnejsom motore 5 valec vacsia kubatura.
Napsal: 24 lis 2012, 15:20
od Champion
Napsal: 24 lis 2012, 16:01
od MirekX
Napsal: 24 lis 2012, 21:15
od live69
Zajímavé nemám ho tam a žádný rozdíl! Žádný smrad
Re: Aky katalyzator na 200koni PD
Napsal: 24 lis 2012, 21:22
od reesha
Champion píše:Ahojte uz neznesiem smrad ala AVIA a chcem dat na moj custom vyfuk katalyzator. Vyfuk je komplet nerez o premere 63mm . Co by ste mi odporucili .
(smrdi cela garaz a okolo auta mi beha 3rocna dcerka a nechcem aby to vdychovala )
Dakujem
Nevím kdo ti ladil auto, ale všiml jsem si že máš dost úprav včetně jiných vstřikovačů.
ZÁSADNÍ je správné odladění k této úpravě. Pokud to někdo udělá špatně, nepomůže ti ani 10 katalyzátorů na eliminaci smradu.
Další, v jakém stavu jsou vstřikovače které jsi nainstaloval. TO JE ESENCIÁLNÍ.
Napsal: 25 lis 2012, 00:25
od jipi
reescha: ja som to ladil
vstreky tam ma AL , egr off, hola rura, mišmaš turbo , atd.
Napsal: 25 lis 2012, 15:43
od Tomas.cz
Kamarád má Passata 96kw s egr a kat off, jinak série a to je smrad jak píšeš z Avie, fuj.
Osobně jsem jednoznačně za Kat ON, dokonce jsem už zákazníkovi Kat do auta přidával, z výroby tam nebyl a taky to smrdělo, dal jsem z ACI jak psal Mirek, ale o řád menší, byl to 2.5TD Jeep Cherokee.
Napsal: 25 lis 2012, 20:57
od turbo kamna power
Já Kat ani EGR nemám a nic nesmrdí. Na ostravsku by můj výfuk mohl dělat osvěžovač vzduchu

Naopak firemní oktávie TDI PD 77kw smrdí strašně, a to je úplná sériovka s funkčním katalyzátorem.
Napsal: 25 lis 2012, 23:43
od pv.nv
jak to tu procitam nevim jestli je to katem mel jsem fabku vyfuk hola trubka prvne vstriky aj pak al a nakonec race 783 beze smradu ted mam leona a s alkama i s race 783 to smrdi jak avia a to tam je vyfuk a kat jeste origo nerozumim proc to tak smrdi..

kdyz to u fabky bylo bez problemu.
Napsal: 26 lis 2012, 08:50
od subz3ro_tdi
Tak v prvom rade si treba uvedomit ze prehorena nafta na TDI VP motore ma uplne iny pach ako na TDI PD motore (PD ma podla mojho subjektivneho nazoru taky ostrejsi az stiplavy zapach)... cize tieto dva typy vsrtekovania by som medzi sebou urcite neporovnaval

Takisto moze byt rozdiel medzi dvomi identickymi TDI VP alebo TDI PD - specialne u upravenych aut, kde je moznost ineho casovania vstrekovania (uhlu vstreku) nafty do valcov atd. atd.
Katalyzator - pokial tam este nie je - moze pomoct u neprehorenej nafty, tzn. pri velkych uhloch vstreku.... za skusku to rozhodne stoji... kazdopadne si treba uvedomit ze to spomali tok vyfukovych plynov a tym padom sa zvysi teplota v prvej casti vyf. potrubia a pri zatazi moze dochadzat k prehrievaniu ako aj zvysenemu zanasaniu turboduchadla, takze rozhodne nesetrit a kupit nieco co je dimenzovane na patricny objem spalin

Napsal: 26 lis 2012, 22:33
od TDI tech
Je jedno aky je to diesel motor, ale na volnobeh bez katu furt stipe oci. Proste tyfus cholera.
Napsal: 28 lis 2012, 18:49
od favo
Mě to smrdělo před čipem i po čipu a kat tam pořád je, jen nevím v jakém stavu. Je to jak píšete štiplavý smrad, když couvu do garáže je to za trest potom lozit z auta ven. Hrozný je to i venku před barákem, ale v garáži je to maso.