Stránka 1 z 2
Zvýšení sw startovací dávky u pd
Napsal: 24 lis 2012, 19:57
od TomasH
Chlapi, byl někdo ochotný, samozřejmě ne zadarmo, zvýšit sw startovací dávku u passata rv03 1,9 tdi pd AVF. Prostě, jak je chladněji auto hůře startuje. Tlaky jsou dobré, tandem vyměněn, vstřiky, tesnění vstřiků, žhavění ok, podávací čerpadlo, čidla t, vačka ok, nafta nepadá, synchronizaze na nule. Je to stejné již několik let, nic se nezhoršuje, ale prostě čím větší zima, tím to hůře chytá. Taky jsem to tímto způsobem řešit nechtěl, ale už mě to k tomu dopkopalo a snad to bude lepší. Kdo by byl ochotný, tak prosím sz, ať se domluvíme, díky.
Napsal: 24 lis 2012, 19:59
od acryll
a co bateria? bola za ten cas vymenena?
Napsal: 24 lis 2012, 20:05
od TomasH
acryll píše:a co bateria? bola za ten cas vymenena?
jasnačka, i startér na zkoušku druhý a pak i repase, a pořád to stejné

Ono to auto je pořád venku, nikdy se nestalo, že by nenastartovalo, jen to prostě v zimě hůř startuje. Navíc teď s tím jezdí manželka, tak víte co;) Zatím teda ještě není taková zima, aby byly problémy, ale možná za týden už příjdou:(
Napsal: 24 lis 2012, 20:34
od embrojo
TomasH píše:acryll píše:a co bateria? bola za ten cas vymenena?
jasnačka, i startér na zkoušku druhý a pak i repase, a pořád to stejné

Ono to auto je pořád venku, nikdy se nestalo, že by nenastartovalo, jen to prostě v zimě hůř startuje. Navíc teď s tím jezdí manželka, tak víte co;) Zatím teda ještě není taková zima, aby byly problémy, ale možná za týden už příjdou:(
zkus tohle treba ti pomuze

Napsal: 24 lis 2012, 20:47
od MirekX
mám ve firmě 2xT5 od nova a 1x caddy ,vše 1,9PD, roky 2007 a 2008.Caddy i v -20C na bionaftu na první otočení a běží, ty T5ky utrpení a děs, jak je pod -10C tak i na kvalitní naftu klidně na 3x. Po úpravě softu od Dieselpoweru se přibližuješ k autu a už běží, to se vůbec nedá srovnat. Určitě to pomůže, ale není to jen o dávce....
Napsal: 25 lis 2012, 09:15
od TomasH
zvyšování dávky pomocí VAGu jsem samozřejmě taky dělal, i prodlužování času žhavení, ale rozdíl minimální. Prostě bych chtěl zkusit úpravu sw ECU. BIN soubor mám již z ECU stažený, nejde mi o žádný čip, jen o start. Můžu mapu jednotky poslat klidně mailem a zaplatit přímo na účet, jen bych to chtěl stihnout do pátku, protože mám auto venku, je to passat, ECU musí ven, abych mapu přepsal KWP a nechci to dělat v -10C:(
Napsal: 25 lis 2012, 11:39
od anydraj
Vytahni zhavice a podivej se, jestli tam nejakej jouda nedal zhavice z rotacky.Jsou o 1 cm kratsi.Uz jsem to nekolikrat zazil.
Napsal: 25 lis 2012, 11:49
od Fantik
No 1cm si asi přehnal
Rozdíl je cca 4mm

Napsal: 25 lis 2012, 16:10
od TomasH
anydraj píše:Vytahni zhavice a podivej se, jestli tam nejakej jouda nedal zhavice z rotacky.Jsou o 1 cm kratsi.Uz jsem to nekolikrat zazil.
nee, všechno si dělám sám, teda kolem auta:) Jsou tam ty delší na pd, žhaví dobře, i odzkoušené na baterce venku. Jinak relé žhavení ok a žhaví.
Napsal: 26 lis 2012, 19:49
od Martin RS
Zdravím mám na vás odborníky dotaz problém mám s vybrací (teplého) motoru kdy je okamžitá spotřeba 0,4-0,3mg/h motor je takový neklidný(vybruje)ale když ráno nastartuju (podotýkám že auto chytá perfektně za každé teploty) motor běži perfektně (aktual.sp. je 0,6-1,2mg/h)do te doby než se ohřeje pak začnou vybrace,jedná se o motor 1.9tdi PD 96kw-Blt,nebo to dělá odcházejicí dvouhmota?Ale nechápu kdyby to dělala dvouhmota proč nevybruje i za sudeného motoru?Myslíte že by to chtělo zvíšit volnoběžnou dávku?
Napsal: 26 lis 2012, 20:00
od honzas1
mg/h? to by se mi sakra líbilo.. jsou to l/h.. a řekl bych že to je málo... asi bude rozhozená synchronizace.. zkus to pro začátek zkontrolovat..
Napsal: 26 lis 2012, 20:05
od Martin RS

Maš pravdu samozřejmě l/h,sinchronizace nevim kolik je,ale rozvody dělány před 20tis.a byly dělány na přípravky tak by snad měly byt ok.Dá se nějak zvíšit volnoběžná davka pomoci wagu u Pd?
Napsal: 26 lis 2012, 22:42
od dhfool
Bohužel to na přípravky nestačí. I na přípravky to může být rozhozené. Kanál 4 pole 4 mělo by tam být za chodu motoru 0 +- 0.5°
Napsal: 27 lis 2012, 09:14
od Martin RS
Pokud se dobře pamatuju měl jsem tam +-4 ted nevim jestlli do plusu,ale myslím že -4,je možný že by to mělo vliv na chování motoru za tepla?A je tu někdo kdo by mi to doladil okolí Hradce králové,Pardubic já jsem z Chlumce n/c.
Napsal: 27 lis 2012, 15:30
od honzas1
to už je moc... určitě to bude mít vliv