Stránka 1 z 1

Přidání nafty na čerpadle? Peugeot 406 TD

Napsal: 29 lis 2012, 20:04
od Zajdík
Zdravím Vás.
Mám dotaz, jakým způsobem se dá, na Peugeotu 406 TD, r.v.1998, typ motoru: DHX, přidat na čerpadle na naftě? (čerpadlo je tam BOSCH)
Zítra dodám foto čerpadla :)
Předem moc děkuji za odpovědi :-)

Obrázek

Obrázek

Napsal: 08 pro 2012, 01:44
od Zajdík
Nikdo? :?

Napsal: 08 pro 2012, 08:54
od haromax
ja teda nevími když tohle auto doma máme taky. Čerpadlo - / něco už tam je mechanického něco už tam dělá elektronika /
Otázkou je proč chceš přidat naftu ? větší výkon ? to asi z toho motoru moc ne / hulit a žrát /. můj názor buď rád že to vubec jede .

Napsal: 08 pro 2012, 10:08
od jericho-3
Je to mechanika , takže když dáš pryč tu umělohmotnou trubku , co ti vede za čerpadlem nad vstřik. trubkami je tam pojištěný šroub s plombou nebo zajištěný barvou na šroubovák nebo 5,5-6 klíček zajištěný matkou na 13 klíč..Pamatuj si polohu zářezu šroubu, povol matku, stačí o kousíček co dovolí plomba a pootoč šroub doprava, tím se ti zvýší množství nafty. Doleva ubíráš..A nepřeháněj to, stačí čtvrt otáčky, jinak to rozhodiš a bude to mít vliv na volnoběh apod..Tovární nastavení je optimální jak vůči spotřebě , kouřivosti tak výkonu...

přidání.

Napsal: 06 úno 2014, 13:45
od michalteplik
A nemusi se nahodou sundat ten dekl co chrání stop ventil?Ja bych na tom čerpadle potřeboval přidat pač mi to chytá hůř teply

Napsal: 06 úno 2014, 15:35
od jericho-3
Kvůli nechytavosti zatepla nepřidávej naftu, ale předvstřik..

Napsal: 06 úno 2014, 16:49
od burton.b
Taky mě to chytá hůř teple řeším to delším žhavením a startuju s trochou plynu.

přidání

Napsal: 06 úno 2014, 17:52
od michalteplik
Předvstřik je ok.Motor za studena de až dosti tvrdě za tepla je to šepot květin.Oříčinouje žě kvuli špatne těsnosti palivove soustavy šlo do čerpadla dosti bublinek a čerpadlo je ted malinko vyběhlé(musel jsem poladit i doraz plynu pač jsem měl 1/5 chodu na tahle hluchou)A když na volnoběh šlápnu plyn na podlahu tak se nedostanu nad 4000ot/min nezakouří ani při startu. Aaby se něco dělo je potřeba ho malinko točit. pro doplnění motor šlape jak má nekucká studenej chytá na převalení.

Napsal: 06 úno 2014, 21:01
od jericho-3
Jedině mít v kufru ledničku se studenou vodou a čerpadlo vždy při teplém startu polít, anebo přejít na řepku , ta je hustší... :)

Napsal: 07 úno 2014, 13:28
od michalteplik
jericho-3 píše:Jedině mít v kufru ledničku se studenou vodou a čerpadlo vždy při teplém startu polít, anebo přejít na řepku , ta je hustší... :)


TO JE VSKUTKU PODSTATNA INFORMACE K MEMU DOTAZU.:-) Ale jelikoz kufr mam na vložení podstatnejch věci. A jelikož kupuju naftu legalne za 22kč/l Tak skutečně nechci prejit na žádné sračky :-(

Napsal: 07 úno 2014, 19:12
od jericho-3
Sorry, byl to pokus o vtip.. :)

Přidání

Napsal: 08 úno 2014, 20:15
od michalteplik
jericho-3 píše:Sorry, byl to pokus o vtip.. :)



V pohodě:-) Ja jsem taky nemel zrovna nejlepši den. Ale to přidání mě vazne zajima.

Napsal: 09 úno 2014, 09:46
od burton.b
Jaké máš čerpadlo?

Pridani

Napsal: 09 úno 2014, 21:17
od michalteplik
Čerpadlo bosch(s imo) ale potreboval bych to i na lucase.