Ventilátor topení Felicie / výměna

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20255
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Ventilátor topení Felicie / výměna

Příspěvek od roman1648 »

co to obnáší?
nikdy jsem to nedělal, takovej strejda s tím pořád otravuje....
je to v tý plastový škatuli pod oknem nebo jak ?
díky
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7564
Odpovědi: 0
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

jo v plastový škatuli.. je víceméně schovaný přímo pod tou mřížkou kterou z kapoty bere vzduch. ta škatule je ze dvou částí, spojeno takovýma sponkama, oddělej všecky sponky dokola, a sundej horní díl škatule a uvidíš ventilátor. a ten pak jen odšroubuješ. pokud je to diesel tak tam ta horní část je myslím dokonce jen nasazená bez sponek.
už jsem to leta neřešil - tak sorry za nic moc popis - naposled když jsem dával Feldí topení do Favoritů aby topily jako auto.. (noteeth)
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20255
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

O.K. i tak díky, nějak se s tím popasuju...
dury2
Aktivista
Příspěvky: 1696
Odpovědi: 0
Registrován: 03 črc 2006, 17:22
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od dury2 »

nevím jak se ti projevuje závada, ale pokud to běží třeba na jednu rychlost, tak se podívej ještě na regulátor co je vedle ventilátoru-jestli není seškvařený.
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20255
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

běží mu to tak nějak na všechny ale piští to, je nějaký přidřený...
pipo444
Přispěvovatel
Příspěvky: 535
Odpovědi: 0
Registrován: 05 led 2011, 17:55

Příspěvek od pipo444 »

Chcelo by to vytiahnuť celý ten motor aj s vrtulami a trochu ho "zrepasovať". Skúsiť vyčistiť a premazať, možno sa chytí a pôjde ako má :)
Škoda Felícia 1.9D r.v. 11*98
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW ALH
SEAT Leon MK1 1.9TDi - 81kW ASV
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW AGR
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20255
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

prdím na to, nový stojí 500,- korun ;) , sice asi nějaká čína nebo polsko ale co už
pipo444
Přispěvovatel
Příspěvky: 535
Odpovědi: 0
Registrován: 05 led 2011, 17:55

Příspěvek od pipo444 »

Daj nový a starý si pre istotu nechaj. Keď ho (možno) opravíš a tá čína odíde, bude sa hodiť :D Ale to je už na tebe ;)
Škoda Felícia 1.9D r.v. 11*98
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW ALH
SEAT Leon MK1 1.9TDi - 81kW ASV
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW AGR
pavoucisit
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Odpovědi: 0
Registrován: 14 kvě 2012, 20:01

Příspěvek od pavoucisit »

No, vyčistit ani promazat nestačí, já jsem ho ještě rozebral a na soustruhu lehce stočil komutátor a dal nové uhlíky. Pak konečně začal foukat jak má.
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

já koupil nějakou čínu za asi 350Kč a už druhým rokem funí jak ďábel,vůbec bych se v tom nehrabal a dal jinej
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“