Stránka 1 z 2
Lehká úprava 1.8T AGU před chipem
Napsal: 06 pro 2012, 19:06
od PKcz
Ahoj, příští léto plánuju chipnout 1.8T AGU v OI. Tak mě zajímá, co by se dalo ještě lehce upravit, abych tomu ve výsledku přidal pár koníků. Samotným chipem se dostanu na těch 180-185 koní. Kdybych se dostal ke 200, budu rád:) Napadlo mě, hodit tam vstřiky z RS. Co dál?
Předem díky za rady.
Napsal: 06 pro 2012, 19:58
od Motorpower
Tak to nefunguje, ale 190 z něj dostaneme

Napsal: 06 pro 2012, 20:31
od Tomas.cz
Říkal mi člověk, co se chiptuningu věnuje už léta, že u 1.8T jde chipem u motoru s mechanickou klapkou přidat ta 20-25ps a u elektrické 25-30ps, podle stavu motoru a jeho komponent.
Máte případně někdo graf z brzdy, té 1.8T?
Díky
Napsal: 06 pro 2012, 21:33
od cin
Motorpower píše:Tak to nefunguje, ale 190 z něj dostaneme

a proc to nefunguje ?

Napsal: 06 pro 2012, 22:11
od TDI tech
No na AGU bez HW uprav je podla mna 190k odvazne cislo. Pokial to ma byt vsetko korektne spravene, tak ani 180k sa mi nevidi realnych, ale nech sa paci na papier sa da napisat vselico resp. papier znesie vela.
Napsal: 06 pro 2012, 22:24
od BH motor
AGU 192 ps uplne v pohode na vyhonenej brhline , ktora ma tesne zvody. AUM preto lepsia , lebo ma ine turbo a saci vstup ma o 1mm vacsi ako AGU. to je cele. Ked das na AGU turbinu s AUM tak budes mat 210 ps ako vysitych. ten system MP5.xx ked sa dobre nastavi a vies hlavne ako v skutocnosti funguje / strategiu pozna naozaj malokto/ tak je podla mna lepsi ako ME 7
Napsal: 07 pro 2012, 10:55
od PKcz
Má teda cenu vůbec něco vymejšlet? Chtěl sem to trochu poupravit, než to právě půjde na chip, abych si pak za půl roku nevymyslel něco, kvůli čemu bych tu mapu musel zase nechat upravovat.
Napsal: 07 pro 2012, 12:45
od eazy20
ja myslim ze vstreky z RS by mohli pomoct
Napsal: 07 pro 2012, 12:53
od luigi5
no nebylo by lepsi tam rovnou hodit vstriky z cupry/S3?
A pak jit rovnou sistematycky, obraceny sani dual cooler a Rj a mas to vse plug&play? Muj napad, nevim zda je mozno realizovat...
Napsal: 07 pro 2012, 13:00
od Forest
Nechtel jsem prispivat, protoze benzinum nehovim, ale tusim, ze Persan by Ti mohl poradit (paklize by nereagoval, popros jeho bratra s nickem Nogis). Osobne bych se tez ubiral cestou cupry/S3, akorat to uz neni nic "mirneho", ale nastesti by to melo byt cestou plug and play.
Napsal: 07 pro 2012, 13:16
od PKcz
Chci jít mírnou cestou, nechci z toho dělat nějakej extrém. Proto třeba jen ty vstřiky a podobný lehčí úpravy, pokud mají cenu.
Napsal: 07 pro 2012, 13:49
od BH motor
eazy20 píše:ja myslim ze vstreky z RS by mohli pomoct
nemohli
Napsal: 07 pro 2012, 13:53
od BH motor
kurva chlapi benzin nieje diesel. s povodnymi vstrekmi co su na tomto motore a ked tam date k04 tak sa da hybat nejako do 240-250 ps podla stavu. nespekulujte vsetci okolo toho, daj tam turbo z auq vcwtnw nasavacieho hrdla a na 210 ps to urobis ked to dakto vie urobit
Napsal: 07 pro 2012, 14:30
od turbo kamna power
A co udělat něco s filtrboxem? Jako třeba větší nasávací roura, nebo komplet filtrbox se šnorchlem z R32. A udělat v podběhu žábry na odvod teplého vzduchu od IC. Jsou to sice pitomosti, ale trochu by to pomoct mohlo, byť minimálně, ne?
A taky bych tam dal BOV, už jen kvuli zvuku

Napsal: 09 pro 2012, 18:29
od PKcz
Tak BOV má 1.8T už v serii, akorát fouká do sání, nebo kam. Na naftu toho je všude milion a na benzín nic, škoda...